Courtyard by Marriott Tokyo Ginza Hotel

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met 2 restaurants, op 4 minuten stappen van Theater Kabuki-za

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,6 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Gratis wifi
  • Restaurant
  • Airconditioning
  • Parking beschikbaar
  • Zakelijke services
De huidige prijs is € 310
25 jan - 26 jan 2026

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven

Premium kamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Gratis mineraalwater
  • 35 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Premium studio, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Gratis mineraalwater
  • 44 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Kamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Gratis mineraalwater
  • 26 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Kamer, 1 kingsize bed

8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 26 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Premium kamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Gratis mineraalwater
  • 35 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Premium kamer, 1 kingsize bed

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Gratis mineraalwater
  • 35 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Premium kamer, 1 kingsize bed, hoek

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Gratis mineraalwater
  • 49 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Premium studio, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Gratis mineraalwater
  • 44 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Kamer, 1 kingsize bed met slaapbank

8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Gratis mineraalwater
  • 32 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed en 1 tweepersoons zetelbed

Kamer, 2 eenpersoonsbedden

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Gratis mineraalwater
  • 26 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
6-14-10 Ginza, Chuo-ku, Tokyo, Tokyo-to, 104-0061

In de buurt

  • Ginza Six - 1 min. wandelen - 0.2 km
  • Theater Kabuki-za - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Shinbashi-theater - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Matsuya Ginza - 5 min. wandelen - 0.4 km
  • Internationaal Forum van Tokio - 11 min. wandelen - 1.0 km

Lokaal vervoer

  • Station Higashi-ginza - 4 min. wandelen
  • Station Shimbashi - 7 min. wandelen
  • Tokio (NRT-Internationale luchthaven Narita) - 68 min. rijden

Restaurants

  • ‪むぎとオリーブ - ‬2 min. wandelen
  • ‪ドトールコーヒーショップ - ‬1 min. wandelen
  • ‪京都ラーメン森井 - ‬1 min. wandelen
  • ‪ACキッチン - ‬1 min. wandelen
  • ‪銀座 ちかみつ 六丁目 - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Courtyard by Marriott Tokyo Ginza Hotel

Hotel met een chique stijl niet ver van Theater Kabuki-za
Courtyard by Marriott Tokyo Ginza Hotel bevindt zich dicht bij Internationaal Forum van Tokio en Tokyotoren en biedt shoppen ter plaatse, een tuin en een droogkuis/wasserijservice. Ga lekker eten bij de 2 restaurants ter plaatse. Naast een bar en conferentieruimte, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de gemeenschappelijke delen.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Een uitgebreid ontbijt (toeslag), parkeerplaatsen ter plaatse en meertalig personeel
  • Een lift en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
De 196 kamers zijn inclusief leuke voordelen zoals airconditioning, naast extra's zoals kluisjes en gratis flessenwater.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Badkamers met gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Lcd-televisies met satellietzenders
  • Recyclage, koelkasten en waterkokers

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplekken ter plaatse (JPY 4.300 per dag)
  • Beperkte gelegenheid voor zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks uitgebreid ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 10.00 uur: JPY 5.060 voor volwassenen en JPY 2.530 voor kinderen
  • 2 restaurants
  • Een bar/lounge
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Dingen om te doen

  • Winkelen

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Meertalig personeel
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice op verzoek
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Zakelijke diensten

  • 50 vierkante meter aan conferentieruimte

Buiten

  • Tuin

Spa

  • Massages in de kamer

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift (90 centimeter brede deur)
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • 11 etages
  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)
  • Bioafbreekbare roerstaafjes beschikbaar
  • Geen plastic roerstaafjes
  • Uitgebreid recyclingbeleid
  • Vegetarisch ontbijt beschikbaar
  • Vegetarische gerechten

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Kluisje
  • Recycleren
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 20

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer JPY 5060 voor volwassenen en JPY 2530 voor kinderen
  • Betaald parkeren: JPY 4300 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Commitment to Clean (Marriott) hanteert.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Courtyard Marriott Hotel Tokyo Ginza
Courtyard Marriott Tokyo Ginza
Courtyard Tokyo Ginza
Courtyard Tokyo Ginza Marriott
Marriott Courtyard Tokyo Ginza
Marriott Tokyo Ginza
Tokyo Ginza Marriott
Chuo Courtyard
Courtyard By Marriott Tokyo Ginza Hotel Chuo
Courtyard By Marriott Tokyo Ginza Japan
Courtyard Hotel Chuo
Courtyard Marriott Tokyo Ginza Hotel

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Courtyard by Marriott Tokyo Ginza Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Courtyard by Marriott Tokyo Ginza Hotel?

Vandaag, 26 dec. 2025, kost een verblijf bij Courtyard by Marriott Tokyo Ginza Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 25 jan. 2026 min. € 309,90, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Parkeren kost JPY 4300 per dag.

Hoe laat kan ik bij Courtyard by Marriott Tokyo Ginza Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Courtyard by Marriott Tokyo Ginza Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat Courtyard by Marriott Tokyo Ginza Hotel?

Dit hotel ligt in Ginza, op 15 minuten wandelen van Theater Kabuki-za en Internationaal Forum van Tokio. Ook Keizerlijk paleis van Tokyo en Tokyotoren liggen op 3 km afstand. Station Higashi-ginza en Station Ginza liggen op 5 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Courtyard by Marriott Tokyo Ginza Hotel

8,6

Uitstekend

8,8

Netheid

9,0

Locatie

8,8

Personeel en service

8,8

Milieuvriendelijkheid

8,4

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 220 van 489 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 190 van 489 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 55 van 489 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 489 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 489 beoordelingen

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Fokker Techniek BV

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Mooi hotel, goede service

No western international tv channels. Great BF buffet !
4 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Hôtel Couryard Ginza

Very good location. Nice service and explanations for visits. The room are as expected in this kind of Marriott hotel. Breakfast was good.

10/10 – Uitstekend

Karina

5 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

ALEJANDRO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo exelente, ubicación, atención, seguridad, comodidad, procuraría mejorar opciones del desayuno
7 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Elsa

3 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Luis Ernesto

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

CHIA PING

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

young joon

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

굿

방도 쾌적하고 깨끗했습니다. 프론트 직원들도 친절했습니다
3 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Jens-Jørn

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
近銀座 步行約10分鐘 酒店舒適度可以、床單有漬、 不確定是否有更換 酒店大堂服務人員英文水平溝通一般 待客親善一般 這個房價以4星級酒店高 酒店感覺舊式
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Katie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The buffet is expensive but it’s really the only feasible dining option for breakfast. Very geared toward Asian cuisine but some options were avail for Americans. Rooms are VERY small but there to sight see so weren’t in room but to sleep.
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Charlotte

3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Benjamin

1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

CHIEH-TSAI

2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Ana Rosa

2 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Cris

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great stay!

Great hotel! Near so many shops and very easily accessible to the trains.
4 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

BUM SOO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

YONG MIN

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Bobby

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen
Best location
1 nacht verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

lince

1 nacht verbleven in januari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

June Young

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
위치 빼곤 장점이 없음
1 nacht verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Jennifer

2 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Du Cam Ly

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Du Cam Ly

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All round good stay. Buffet breakfast included in room price is convenient and good value for money. House keeping was excellent, and the team on the 10th floor were very helpful, and always did a wonderful job. Only complaint is that when I was checking in, and asked for an additional night stay, the male desk clerk said I had to book through the 3rd party online provider I had booked with, and could not book at the desk with him. I knew he was just being lazy (which annoyed me a lot), so I just let it go, and came down the next morning to book an extra day with the lovely lady at the desk. Please Marriott, get rid of the lazy staff like this, they are not good for your business. He was middle aged Japanese man with mostly grey hair, and could have booked an extra night for me, but could not be bothered. I was the only person at reception at the time, so he cannot use being busy as an excuse. Apart from him our stay was very good :)
4 nachten verbleven in december 2024