APA Hotel Asakusa Kaminarimon
Hotel met een restaurant, op enkele stappen van Kaminarimon-poort
Fotogalerie voor APA Hotel Asakusa Kaminarimon





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 87
7 dec - 8 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
8,4 van 10
Zeer goed
(35 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een ligbad
Airconditioning
Verduisterende gordijnen
Donzen dekbed
Luxe beddengoed
Bidet
Diep bad
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
8,2 van 10
Zeer goed
(27 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een ligbad
Airconditioning
Verduisterende gordijnen
Donzen dekbed
Luxe beddengoed
Bidet
Diep bad
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
In eigen stijl gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verduisterende gordijnen
Donzen dekbed
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken, balkon laden

Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken, balkon
7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een haardroger
Balkon
Airconditioning
Verduisterende gordijnen
Donzen dekbed
Luxe beddengoed
Bidet
Misschien vind je dit ook leuk

MONday Apart Asakusabashi Akihabara(Former:MONday Apart Akihabara Southeast)
Taito
- Keuken
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Receptie 24/7
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 326 beoordelingen
De prijs is € 192
11 nov - 12 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-14-1, Kaminarimon, Taito-ku, Tokyo, Tokyo, 111-0034
Over deze accommodatie
APA Hotel Asakusa Kaminarimon
Gelijkaardige accommodaties

APA Hotel Asakusa Ekimae
APA Hotel Asakusa Ekimae
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.6 van 10, Uitstekend, 1.006 beoordelingen
De prijs is € 80
24 nov - 25 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen JPY 100 en JPY 200 per persoon per nacht en is gebaseerd op het kamertarief. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van onder de JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Contacteer de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer JPY 1500–1700 per persoon
- Betaald parkeren (openlucht): JPY 3000 per dag
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: PayPay, Merpay en R Pay
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
APA Hotel Asakusa Kaminarimon Tokyo
APA Asakusa Kaminarimon Tokyo
APA Asakusa Kaminarimon
Apa Asakusa Kaminarimon Tokyo
APA Hotel Asakusa Kaminarimon Hotel
APA Hotel Asakusa Kaminarimon Tokyo
APA Hotel Asakusa Kaminarimon Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over APA Hotel Asakusa Kaminarimon
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
kazuya
1 nov 2025
kazuya
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Sarah
Reisde met familie
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sarah
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Raphael
Reisde met een groep
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Raphael
15 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Alan Enrique Javier
Reisde met partner
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alan Enrique Javier
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Alan Enrique Javier
Reisde met partner
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alan Enrique Javier
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Raymond hak-man
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Raymond hak-man
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Mark Martin
Reisde met familie en kleine kinderen
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark Martin
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Anca Roxana
Reisde met partner
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anca Roxana
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ikuko
Zakenreiziger, Reisde met partner
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ikuko
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Pamela
Reisde met een groep, Reisde met partner
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pamela
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jesus
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jesus
13 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
SHIGETO
Zakenreiziger
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHIGETO
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Gehan, Thornhill
Reisde met familie
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gehan
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Ryan, Irvine
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryan
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
FUMIO
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
FUMIO
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
まさえ
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
まさえ
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Rodolfo
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rodolfo
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Olga, Temperanceville
Reisde met partner
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Olga
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
tetsuo
6 okt 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
tetsuo
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Nilesh
Reisde met familie
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nilesh
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Maria, Chicago
Reisde met partner
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Martina
Reisde met partner
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Martina
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Michael
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
TAKEAKI
Zakenreiziger
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
TAKEAKI
1 nacht verbleven in september 2025

















