APA Hotel Asakusa Kuramae Ekimae
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Sensō-ji-tempel
Fotogalerie voor APA Hotel Asakusa Kuramae Ekimae





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 68
30 nov - 1 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken (2 people) laden

Standaard kamer, niet-roken (2 people)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(42 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Gratis extra futonmatras
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Gratis extra futonmatras
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken (1 person) laden

Standaard kamer, niet-roken (1 person)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(58 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Gratis extra futonmatras
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

Richmond Hotel Premier Asakusa International
Asakusa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.905 beoordelingen
De prijs is € 110
25 nov - 26 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-4-4 Kuramae, Taito-ku, Tokyo, Tokyo, 111-0051
Over deze accommodatie
APA Hotel Asakusa Kuramae Ekimae
Gelijkaardige accommodaties

APA Hotel & Resort Ryogoku Eki Tower
APA Hotel & Resort Ryogoku Eki Tower
- Zwembad
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 5.871 beoordelingen
De prijs is € 68
30 nov - 1 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer JPY 1100 per persoon
- Betaald parkeren (openlucht): JPY 3000 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: PayPay
Contactloos betalen is mogelijk
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Apa Asakusa Kuramae Ekimae
APA HOTEL〈ASAKUSA KURAMAE EKIMAE〉
APA Hotel Asakusa Kuramae Ekimae Hotel
APA Hotel Asakusa Kuramae Ekimae Tokyo
APA Hotel Asakusa Kuramae Ekimae Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over APA Hotel Asakusa Kuramae Ekimae
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
23 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
13 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Jason Jonathan
18 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jason Jonathan
9 nachten verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
サトシ
Zakenreiziger
16 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
サトシ
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
taiki
12 nov 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
taiki
3 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Daniel Cade
Reisde met partner
8 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Daniel Cade
7 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Chante
8 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chante
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Scott
7 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Scott
6 nachten verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Jennifer
5 nov 2025
Negatief: Netheid

Jennifer
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
LUIS FERNANDO PALOMINO
Reisde met partner
3 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
LUIS FERNANDO PALOMINO
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ikenna
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ikenna
7 nachten verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
NGUYEN
22 okt 2025
NGUYEN
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
TAKAKO
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKAKO
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
??
15 okt 2025
??
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Jan
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jan
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Duane
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Duane
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Carlos
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carlos
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
rafik
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
rafik
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Tim
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Tim
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
BOMBILE, Bruxelles
Reisde met familie
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

BOMBILE
14 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
MAKOTO
23 sep 2025
MAKOTO
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Alex
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alex
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Åsa Maria
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Åsa Maria
15 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Kenneth
Reisde met familie
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kenneth
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
ケンイチ
Zakenreiziger
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ケンイチ
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
??
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in september 2025

















