Kew Hotel

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met 2 restaurants en een 24-uurs receptie in Tagbilaran

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Kew Hotel

Ontbijt (PHP 350 per persoon)
Deluxe tweepersoonskamer, terras | 1 slaapkamer, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
Lobby
Lobby
Ingang accommodatie

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Deluxe tweepersoonskamer

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Badjassen
  • 30 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Executive suite

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Badjassen
2 badkamers
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe Twin kamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Badjassen
Een bidet
  • 30 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een haardroger
Een minibar
  • 24 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 Twijfelaar

Standaard tweepersoonskamer

7,6 van 10
Goed
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een haardroger
  • 22 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
J.A. Clarin Street, In Front of City Hall, Tagbilaran, Bohol, 6300

In de buurt

  • Bohol National Museum - 3 min. rijden - 2.3 km
  • Scheepskade van Tagbilaran - 3 min. rijden - 2.2 km
  • Lite Port Center - 4 min. rijden - 2.2 km
  • Strand van Panglao - 13 min. rijden - 11.0 km
  • Strand van Alona - 23 min. rijden - 20.8 km

Lokaal vervoer

  • Panglao (TAG-Internationale luchthaven Bohol Airport) - 29 min. rijden

Restaurants

  • ‪Bo's Coffee - ‬6 min. wandelen
  • ‪Seattle's Best Coffee - ‬9 min. wandelen
  • ‪Greenwich Pizza - ‬6 min. wandelen
  • ‪Six Sisters Restaurant - ‬12 min. wandelen
  • ‪Kenny Rogers Roasters - ‬4 min. wandelen

Over deze accommodatie

Kew Hotel

Hotel in Cogon
Geniet van een terras, een droogkuis/wasserijservice en een bar bij Kew Hotel. Ga lekker eten bij een van de twee restaurants ter plaatse. Ze serveren er ontbijt, lunch en diner, en je geniet er van lokale en internationale gerechten. Naast een businesscentrum genieten gasten ook van gratis wifi in de kamer.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een à la carte ontbijt (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en een 24-uurs receptie
  • Conciërgeservice, een lift en rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
De 59 kamers hebben voordelen zoals laptopwerkplekken en airconditioning, bovenop extra's zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Douches, bidets en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met kabelzenders
  • (kleer)kasten, koelkasten en waterkokers

Talen

Engels, Filipijns

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) op verzoek tussen 06.00 uur en 18.00 uur
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • A-la-carte-ontbijt tegen een toeslag beschikbaar: PHP 350 voor volwassenen en PHP 175 voor kinderen
  • 2 restaurants
  • Een bar/lounge
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Cafe Melicia
  • Sky 7

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Tegelvloer in de kamer

Meer

  • 7 etages
  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Entertainment

  • Flatscreen-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan PHP 750.0 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer PHP 350 voor volwassenen en PHP 175 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: PHP 900 per voertuig (enkele reis)
  • Toeslag voor extra bed: PHP 750.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Kew Hotel Tagbilaran
Kew Tagbilaran
Kew Hotel Hotel
Kew Hotel Tagbilaran
Kew Hotel Hotel Tagbilaran

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Kew Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Kew Hotel voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Kew Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Kew Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Kew Hotel een shuttle naar het vliegveld?

Ja, een shuttleservice van/naar de luchthaven is op verzoek beschikbaar tussen 06.00 uur en 18.00 uur. Er geldt een toeslag van PHP 900 per voertuig.

Waar staat Kew Hotel?

Dit hotel ligt in Cogon, op 3 km afstand van Bohol National Museum, Scheepskade van Tagbilaran en Kathedraal van San Jose. Lite Port Center ligt op 2,7 km.

Beoordelingen over Kew Hotel

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 74 van 176 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 72 van 176 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 19 van 176 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 176 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 176 beoordelingen

8,6/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was prima en naar verwachting. Het ligt aan een drukke straat, maar geen geluidsoverlast in de kamer. Er is een mall, winkelcentrum, en bus terminal dichtbij. Alles is afhankelijk van activiteiten, maar het hotel en personeel zijn behulpzaam om de juiste weg en eventueel vervoer aan te bieden of te verwijzen naar de juiste mogelijkheden.
5 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Joost

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great affordable salmon dish. Lunch disappointing (value for money).

6/10 – Redelijk

Cristirose

Reisde met een groep
Rooms were nice, but the hallway carpets look that they should have been replaced years ago..the smell is overwhelming with mildew/ funk..
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Beatriz

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Edgar

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Awesome experience
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Eden

2 nachten verbleven in april 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Don’t trust the high ratings: Gross Negligence

Appalling conditions at this establishment. The room assigned to me was infested with cockroaches and saturated with a strong, moldy odor, creating an environment hazardous to health and well-being. These conditions are especially alarming for guests with PTSD, respiratory issues, or anxiety, for whom such an environment can trigger severe physical and psychological distress. I was forced to abandon my fully paid reservation to protect my health. Immediate corrective action is warranted, and this property should be removed from booking platforms until it can meet basic health, safety, and hygiene standards.
2 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

CLAIRE

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
The property was average. There was a charge for every little thing. Early check-in. Making a copy of a document. I requested a ride to the airport and because my husband wanted to cancel it, there was a cancellation fee. It was extremely noisy. I can hear the street from my room. The worse part is we had ANTS in my room when I bought a pastry. I will NOT recommend this hotel, I'm sorry. By the way, we only booked this hotel because it was across the street from City Hall. My brother passed away on our vacation and location was extremely important.
3 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Welliam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was clean and spacious. The hotel is right across Tagbilaran City Hall and short distance away from a mall.
1 nacht verbleven in maart 2025

4/10 – Matig

VALERIJ

2 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Wilfredo

Positief: Netheid, personeel en service
7 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Wilfredo

Positief: Netheid
Staff are very friendly and helpful. Rooms need little maintenance like bathroom doors deteriorating from moisture. The most inconvenient thing i hate is they only give you one yes if you have 2 or 3 people in your room you get one key and that key must go into the wall to turn on power. Tried to ask for another key but was time no way it's the policy sir! Overall wed go back.
7 nachten verbleven in februari 2025

4/10 – Matig

Thomas J

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Very run down, water stains everywhere, water leaking from Air conditioning and toilet area.
5 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Marco

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles soweit in Ordnung. Da ich früh um 8 Uhr schon da war konnte ich für 300 Peso pro Stunde in einem anderen Zimmer schlafen,etwas viel,aber nach über 40 Stunden Anreise egal.
1 nacht verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Julieta

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Bathroom door needs repair/bottom part is falling apart. Door key was deactivated on second day/room door key needs to be checked. Noticed 2 small roaches as well. other than that....staff are very nice,helpful,foods are great! Thank you
5 nachten verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

mark

Positief: Comfort kamer

Comfortable beds and friendly staff.

The beds were comfortable and the rooms were clean but the first room we got had a water leak coming in from rain, the second room was an upgrade and bigger but water pressure for the shower was low and we had to ask for towels more than once. The breakfast buffet was out of some of the food but would be replaced after 10-15 minutes. Evenings were a little noisy due to the restaurant/bar nextdoor. Staff was friendly and helpful with the problem we had. I would stay there again because the beds were comfortable wich is very important to me and because I want to stay in that area.
13 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Paulina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hallway floors are carpeted but need to changed or wash- it’s stinks .
5 nachten verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Malou

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Merlyn D., san diego

Hard to get a tricycle to go places…
1 nacht verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Ronald

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good service
1 nacht verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

joseph

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean and friendly service. Shower water pressure not strong enough.
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Robert

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Front desk personnel were very bad at their job. They tried to charge me on a prepaid stay reserved on Expedia. They reserved me a cab that was cancelled by the driver for some reason but never informed me. The front desk knew well in advance of the cancellation.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Josefina

2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

perry

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff are good, place is clean and safe nice roof top restau / bar.. spacious room
1 nacht verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

ronald

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Check in went smooth but soon after it went downhill. First off when we got to our floor we noticed that the hallway carpet leading to our room was extremely dingy / dirty and was in need of a deep cleaning or replaced. As soon as we keyed into our room my wife went to use the bathroom and noticed a small roach on the bathroom sink. Instead of calling down to the front desk we just killed it thinking to ourselves we were only going to be there for a short stay. We also noticed that the towels didn’t appear to be very clean as well as the bed linen. Rather than complain and ask for another room we just dealt with it. A few hours later we fell asleep and I was awakened by something crawling over my face, when I jump up and looked on the bed there were SEVERAL cockroaches on the bed. My wife screamed and that was all I could take. Without a “Plan B” we gathered our belongings and went down to the front desk in order to check out of that hotel. I showed her a video of the roaches under the bed and while she did offer another room the damage was done. I’ve travelled around the world and have yet to experience something quite like this. I wouldn’t recommend this hotel for your stay. There was a hotel not far from there that was able to accommodate us at about the same rate and was immaculate and much quieter as well.
2 nachten verbleven in maart 2024