K2 Guest House

2.5-sterrenaccommodatie
Pension met een dakterras, in de buurt van Nationale universiteit van Singapore

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor K2 Guest House

Vierpersoonskamer | Hypoallergeen beddengoed, gratis wifi, beddengoed
Receptie
Bezienswaardigheid
Voorkant van accommodatie
Exterieur

Beoordelingen

7,0 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 156
inclusief belastingen en toeslagen
10 nov - 11 nov

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven

Driepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Hypoallergeen beddengoed
Een regendouche
Een bidet
Een privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoons stapelbed

Eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Hypoallergeen beddengoed
Een regendouche
Een bidet
Een privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Standaard eenpersoonskamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Hypoallergeen beddengoed
Een regendouche
Een bidet
2 badkamers
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Hypoallergeen beddengoed
Een regendouche
Een bidet
Een privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed OF 2 eenpersoonsbedden

Standaard tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Hypoallergeen beddengoed
Een regendouche
Een bidet
2 badkamers
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Wasmiddel
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed OF 1 eenpersoons stapelbed

Standaard driepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Hypoallergeen beddengoed
Een regendouche
Een bidet
2 badkamers
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
  • 18 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoons stapelbed OF 2 eenpersoons stapelbedden

Standaard vierpersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Hypoallergeen beddengoed
Een regendouche
Een bidet
2 badkamers
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Wasmiddel
  • 20 m²
  • Max. aantal: 6
  • 3 eenpersoons stapelbedden

Vierpersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Hypoallergeen beddengoed
Een regendouche
Een bidet
Een privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
  • 20 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoons stapelbedden en 1 queensize bed OF 1 queensize bed en 1 eenpersoons stapelbed

Eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Hypoallergeen beddengoed
Een regendouche
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Wasmiddel
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
15 South Buona Vista Rd, Singapore, 118146

In de buurt

  • Nationale universiteit van Singapore - 15 min. wandelen - 1.3 km
  • Singapore botanische tuinen - 7 min. rijden - 5.6 km
  • Universal Studios Singapore™ - 8 min. rijden - 7.1 km
  • Orchard Road - 9 min. rijden - 9.0 km
  • Gardens by the Bay - 9 min. rijden - 10.1 km

Lokaal vervoer

  • Station Haw Par Villa - 12 min. wandelen
  • Station JB Sentral - 25 min. rijden
  • Changi Airport (SIN) - 33 min. rijden

Restaurants

  • ‪Baker & Cook - ‬5 min. wandelen
  • ‪99 玖玖 Buona Vista Kitchen - ‬3 min. wandelen
  • ‪SPC Pasir Panjang - ‬11 min. wandelen
  • ‪Canadian 2 for 1 Pizza - ‬2 min. wandelen
  • ‪Pink Peppercorn Pub - ‬3 min. wandelen

Over deze accommodatie

K2 Guest House

Pension vlak bij Nationale universiteit van Singapore
K2 Guest House bevindt zich dicht bij Singapore botanische tuinen en biedt een dakterras, een tuin en een wasserij. Gasten blijven online dankzij gratis wifi in de kamer en genieten ook van een snackbar/deli.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Vervoer naar de luchthaven, snelle incheckservice en een waterkoeler
  • Een automaat, een televisie in de gemeenschappelijke ruimte en een kluis bij de receptie
  • Barbecues, rookvrije accommodatie en hulp bij uitstappen/tickets
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij K2 Guest House bieden voordelen zoals airconditioning, naast voorzieningen zoals gratis wifi en gratis flessenwater.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Gratis theezakjes/oploskoffie en waterkokers
  • Regendouches en gratis toiletartikelen

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice naar de luchthaven (toeslag) op vaste tijden en op verzoek tussen 08.00 uur en 20.30 uur
  • Tot de parkeeropties ter plaatse behoort een garage

Eten en drinken

  • Snackbar/delicatessenwinkel

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke microgolfoven
  • Kluisje bij het onthaal
  • Receptie met beperkte openingsuren
  • Wasserij
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Buiten

  • Barbecue
  • Dakterras
  • In een regionaal park
  • Picknickplaats
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • 4 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Hypoallergeen beddengoed

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privé- of gemeenschappelijke badkamer
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Zeep

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Theezakjes/oploskoffie

Meer

  • Airconditioning
  • Wasmiddel

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: SGD 50
Toeslag voor late check-in: SGD 50 als je incheckt tussen 22.00 uur en middernacht
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: SGD 50

Speciale incheckinstructies

Je wordt per shuttlebus naar de accommodatie gebracht. Contacteer de accommodatie hiervoor minstens 72 uur voor de reis via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De accommodatie rekent 3.5 procent aan voor betalingen met kredietkaart.
De receptie is dagelijks geopend van 08.00 uur tot 22.00 uur.
Als je verwacht buiten de reguliere inchecktijden te arriveren, dien je de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies en informatie voor het ophalen van de sleutel te ontvangen. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Contacteer de accommodatie minstens 48 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Na het boeken dien je een kopie van je paspoort aan de accommodatie te verstrekken
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 18.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden, ophalen van sleutel

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er kunnen 2 kinderen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan SGD 54.00 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Waarborg: SGD 100.0 per verblijf

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: SGD 85 per persoon
  • Kindertarief voor de luchthavenshuttle: SGD 20 (van 5 tot 12 jaar oud)
  • Toeslag voor vroeg inchecken: SGD 50 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor late check-in: SGD 50 als je incheckt tussen 22.00 uur en middernacht
  • Toeslag voor laat uitchecken: SGD 50 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: SGD 54.00 per nacht
  • Wastoeslag: SGD 10 per dag
  • De accommodatie berekent een toeslag van 3.5 procent op betalingen met een kredietkaart

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder en een beveiligingssysteem
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

K2 Guest House Guesthouse Singapore
K2 Guest House Guesthouse
K2 Guest House Singapore
K2 Guest House Singapore
K2 Guest House Guesthouse
K2 Guest House (SG Clean)
K2 Guest House Guesthouse Singapore

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij K2 Guest House?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij K2 Guest House?

Vandaag, 27 okt. 2025, kost een verblijf bij K2 Guest House van één nacht voor twee volwassenen op 10 nov. 2025 min. € 155,90, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoe laat kan ik bij K2 Guest House inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur. Tegen een bedrag van SGD 50 kun je vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid). Tegen een toeslag van SGD 50 kun je bij deze accommodatie tussen 22.00 uur en middernacht laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij K2 Guest House uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag van SGD 50 kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt K2 Guest House een shuttle naar het vliegveld?

Ja, vervoer naar de luchthaven is op verzoek beschikbaar tussen 08.00 uur en 20.30 uur. Er geldt een toeslag van SGD 85 per persoon.

Waar staat K2 Guest House?

Dit pension ligt in Queenstown, op 1,9 km van Nationale universiteit van Singapore en op 10 km afstand van Universal Studios Singapore™ en Singapore botanische tuinen. Ook Chinatown Point en Raffles City liggen op 10 km afstand. Station Haw Par Villa ligt op 12 minuten wandelen en naar Station Pasir Panjang is het 12 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over K2 Guest House

7,0

Goed

7,4

Netheid

7,6

Locatie

7,2

Personeel en service

8,0

Milieuvriendelijkheid

7,4

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 7 van 40 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 21 van 40 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 40 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 40 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 40 beoordelingen

Beoordelingen

8/10 – Goed

Fabio

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean, comfy and spacious rooms
5 nachten verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Changjin

3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Terry, Glendale

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in januari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Kris

20 nachten verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
I cancel the booking before I check-in. The responses replied by the staff were very brief. It certainly causes misunderstanding. Also, I sent a message on Mar. 2, 3:36 pm, still there is no one reply at Mar. 7 10:47 am. Four days have already passed
3 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very kind and helpful staff; good amenities such as a fridge, microwave, water dispenser, and washing machine. The rooms were reasonably comfortable (I just would have liked a window) and the wifi worked. The location was convenient for public transportation and there were several restaurants, convenience stores, and massage parlors nearby. I would book here again.
5 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

YU-CHERN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

乾淨舒適 人力較不足

延遲退房的費用太高了 櫃檯退房時找不到人 等很久因為有押金100元 退押金時扣款櫃枱竟零銭不夠花費時間等 雖然員工親和氣
2 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service

Overcharged

Disappointed. Booked the family ensuit and did not know that i have keyed in 2 adults during the search. the room is the biggest room (1 queen and 2 bunk bed) and is available for stay up to 4 adults. Because of this, i was charged sgd66 for additional 2 adults. It is super overcharged. Did a quick search on another day, same room 4pax vs 2 pax, there is no difference in price but i was told by K2 guest that there is a price difference hence they need to charge me. This is not true. Called hotel.com as the service provider, i was informed that there is nothing they can do. This is unfair. This is the last time to use hotel.com. No after sale service. Blame my own eye side for failing to key in the correct number of guests in the search box. Blame myself for making the wrong choice to choose hotel.com. Text K2 guest as well, no single response, again no after sale service at all.
1 nacht verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid
Ants were everywhere. If you left snacks or drinks unclosed, you would see ants everywhere.
24 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Melvyn

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Prashanth

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
12 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

GABRIEL

1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

GABRIEL

1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Хорошее соотношение между ценой и качеством.

Пешая доступность до метро, рядом автобусные остановки, китайская кухня, магазинчик, парк.
6 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a good location and property! i can enjoy the trip
3 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
House a bit on the verge of breaking down. Toilet isnt clean when i got there with urine stains on the toilet bowl, but not the seat. Room smelled of freshly cleaned laundry. And saw them washing the duvets. Which some hotels dont even do
1 nacht verbleven in april 2019

4/10 – Matig

Lettecia, Kuala Lumpur

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
We stay at K2 for two nights but am disappointed with the condition of the place. Bed is squeaky, watermarks and dirt spot all over the walls and toilet drain is clogged, you can imagine yourself stepping on dirty water when you’re showering. The positive light about the place is the staff are friendly and location is near to Sentosa.
2 nachten verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

便宜住宅但不建議入住

雖然房間大致整潔,但房間裝潢很差,櫃/床架很容易爛,曾停電停水,服務處經常無人
19 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

SIEW LENG

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Only 1 star was given to the receptionist girl who lend me her own power charger to me. All the rest about the hotel, no star
2 nachten verbleven in februari 2019