Forestar
Hotel met gratis valetparkeerservice en een 24-uurs receptie in Seoel
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Forestar





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 38
inclusief belastingen en toeslagen
18 aug - 19 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Misschien vind je dit ook leuk

Grand Hyatt Seoul
Yongsan-gu
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
8.8 van 10, Uitstekend, 1.005 beoordelingen
De prijs is € 270
inclusief belastingen en toeslagen
31 aug - 1 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

179, Jinheung-ro, Eunpyeong-gu, Seoul, Seoul, 03397
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Lavilla Hotel
Lavilla Hotel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Roomservice
8.0 van 10, Zeer goed, 70 beoordelingen
De prijs is € 48
inclusief belastingen en toeslagen
17 aug - 18 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.
Accommodatie ook bekend onder de naam
FORESTAR Hotel
FORESTAR Seoul
FORESTAR Hotel Seoul
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Forestar
Beoordelingen
7,2
Goed
6,6/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
6,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
5 jul 2025
5 nachten verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Fie Vestergaard
13 jun 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Fie Vestergaard
8 nachten verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Gavynn
2 jun 2025
Gavynn
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Yongsoo
27 apr 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
불광동 포레스타☆☆☆☆☆
Yongsoo
2 nachten verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
KIM JI
Zakenreiziger
11 apr 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KIM JI
1 nacht verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Annie
26 jan 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Annie
5 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Robin
3 dec 2024
Robin
5 nachten verbleven in november 2024
4/10 – Matig
Minsoo
Zakenreiziger
22 nov 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Minsoo
4 nachten verbleven in november 2024
2/10 – Ontzettend slecht
ERIC, Chuluota
Reisde met partner
18 nov 2024
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ERIC
4 nachten verbleven in november 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Umar, Brussels
Reisde met familie
17 nov 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Umar
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Shanel
7 nov 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Shanel
4 nachten verbleven in november 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Kyung
2 nov 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kyung
23 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Yan Yin
18 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yan Yin
9 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
James
22 sep 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
James
2 nachten verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Chris
Zakenreiziger
18 aug 2024
Chris
2 nachten verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Ming Chia
24 jun 2024
Positief: Personeel en service, comfort kamer
性價比還可以~
Ming Chia
7 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Shun
15 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Shun
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Myung
Zakenreiziger
7 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Myung
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Nicolas
Zakenreiziger
5 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicolas
3 nachten verbleven in mei 2024
4/10 – Matig
Eunju
3 mei 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Eunju
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
MOEKA
Reisde met partner
27 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MOEKA
3 nachten verbleven in april 2024
4/10 – Matig
KOYAMA
18 apr 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KOYAMA
3 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Junhyuk
18 apr 2024
Positief: Personeel en service
모텔과 호텔 사이
Junhyuk
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
RINA
Reisde met partner
29 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
RINA
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Geraldine
10 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Geraldine
6 nachten verbleven in september 2023
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Autoverhuur
Activiteiten
Pakketten