MARA Universiteit van Technologie - Johor Campus - 14 min. rijden - 14.7 km
Moskee van Gemas - 31 min. rijden - 36.0 km
Bukit Asahan - 50 min. rijden - 52.2 km
Lokaal vervoer
Gemas Station - 34 min. rijden
Restaurants
Restoran Tian Tian - 4 min. wandelen
天天飯店 - 4 min. wandelen
Medan Selera Jalan Muar - 6 min. wandelen
Nasi Lemak Utama - 11 min. wandelen
Mcdota Fried Chicken - 5 min. wandelen
Over deze accommodatie
OYO 966 Segamat Red Orange Hotel Sdn Bhd
Hoogtepunten van de accommodatie
OYO 966 Segamat Red Orange Hotel Sdn Bhd heeft alles wat je nodig hebt. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
Snelle uitcheckservice, snelle incheckservice en een 24-uurs receptie
Bagageopslagruimte, gratis kranten en rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij OYO 966 Segamat Red Orange Hotel Sdn Bhd hebben leuke bijkomstigheden zoals airconditioning, bovenop voorzieningen zoals gratis wifi en gratis flessenwater.
Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18
Uitchecken
Uitchecken voor 12.00 uur
Snelle uitcheckservice
Speciale incheckinstructies
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Bij het inchecken dienen gasten bewijs van een volledige Covid-19-vaccinatie voor te leggen
Gasten die vaccinatiegegevens verstrekken, dienen ten minste 14 dagen vóór het inchecken een volledige Covid-19-vaccinatie te hebben ontvangen
Toegang tot accommodatie
Bemande receptie
Huisdieren
Geen huisdieren toegelaten
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 5 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Belangrijke informatie
Algemene info
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de accommodatie. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
OYO 966 Red Orange Hotel Sdn Bhd
OYO 966 Segamat Red Orange Sdn Bhd
OYO 966 Red Orange Sdn Bhd
Hotel OYO 966 Segamat Red Orange Hotel Sdn Bhd Segamat
Segamat OYO 966 Segamat Red Orange Hotel Sdn Bhd Hotel
Hotel OYO 966 Segamat Red Orange Hotel Sdn Bhd
OYO 966 Segamat Red Orange Hotel Sdn Bhd Segamat
Segamat Orange Hotel
Oyo 966 Red Orange Sdn Bhd
OYO 966 Segamat Red Orange Hotel Sdn Bhd Hotel
OYO 966 Segamat Red Orange Hotel Sdn Bhd Segamat
OYO 966 Segamat Red Orange Hotel Sdn Bhd Hotel Segamat
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij OYO 966 Segamat Red Orange Hotel Sdn Bhd?
Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.
Hoe laat kan ik bij OYO 966 Segamat Red Orange Hotel Sdn Bhd inchecken?
Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.
Tot hoe laat kan ik bij OYO 966 Segamat Red Orange Hotel Sdn Bhd uitchecken?
Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.
Waar staat OYO 966 Segamat Red Orange Hotel Sdn Bhd?
Dit hotel in Segamat ligt op 2 km afstand van Dataran Segamat en Rotstuin. Ook MARA Universiteit van Technologie - Johor Campus en Paya Jemaok liggen op 15 km afstand.
Beoordelingen over OYO 966 Segamat Red Orange Hotel Sdn Bhd
Beoordelingen
7,8
Goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4 van 14 beoordelingen
10 - Uitstekend
4
Gastenscore: 8 - Goed. 5 van 14 beoordelingen
8 - Goed
5
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 14 beoordelingen
6 - Redelijk
4
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 14 beoordelingen
4 - Matig
1
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 14 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
0
7,6/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
26 mei 2021
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall okay price, clean, hot shower, provided towel , bed and blanket but need some energy to climb stair to room at level 3 .
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
4 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
27 jan 2020
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
4/10 – Matig
Mastura
Zakenreiziger
20 dec 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Unhappy customer
The room have bad smell!.. The water heater also not function well..
Mastura
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
norziana
25 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
norziana
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
MHzir
Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
26 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Location, Price and Space.
MHzir
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
20 jul 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger
28 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Nearer town but the air conditioner was placed wrongly.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
25 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
its location and value for money.
Will definitely come back to stay again.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Sulina
7 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sulina
4 nachten verbleven in juli 2018
6/10 – Redelijk
Zhi Hui
14 mei 2018
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
There was no elevator. Need to pay RM20 for an extra pillow. Need to drive to go to the town centre. Might be inconvenient for those not driving.
Zhi Hui
1 nacht verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overall.. nice & good
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2018
10/10 – Uitstekend
Shamrizan
25 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
Good
Shamrizan
1 nacht verbleven in december 2017
10/10 – Uitstekend
shey, kuala lumpur
4 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable
Booked family deluxe room. Really comfortable as there is 2 king size beds on elevated flooring. Simple room, but clean and comfortable enough at the heart of segamat