Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor BLUESEA Cala Millor





Beoordelingen
6,4 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer (2+1) laden

Tweepersoonskamer (2+1)
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
10 badkamers
Een privébadkamer
Kabel/satellietzenders
Een bureau
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Kabel/satellietzenders
Een bureau
Werkplek voor laptop
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Kabel/satellietzenders
Een bureau
Werkplek voor laptop
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Carrer de les Caravel-les, 4, Cala Millor, Sant Llorenc des Cardassar, Mallorca, 7560
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een belasting door de lokale overheid geïnd die bij de accommodatie wordt aangerekend. Na de 8e nacht van het verblijf geldt er een verlaging van 50% op deze belasting en kinderen onder de 16 jaar oud zijn vrijgesteld. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen en beperkingen. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de informatie in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 november t/m 30 april EUR 0.55 per persoon, per nacht tot 9 nachten en daarna EUR 0.28. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 16 jaar oud.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 mei tot 31 oktober betaal je EUR 2.20 per persoon, per nacht, tot 9 nachten en daarna EUR 1.10. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 16 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Voor een kluisje op de kamer worden kosten aangerekend
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Blue Sea La Pinta
Blue Sea La Pinta Sant Llorenc des Cardassar
Blue Sea Pinta
Hotel Blue Sea La Pinta
Hotel Blue Sea La Pinta Sant Llorenc des Cardassar
Hotel Blue Sea Pinta
Hotel Blue Sea Pinta Sant Llorenc des Cardassar
Blue Sea Pinta Sant Llorenc des Cardassar
Hotel Blue Sea Cala Millor Sant Llorenc des Cardassar
Blue Sea Cala Millor Sant Llorenc des Cardassar
Blue Sea Cala Millor t Lloren
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over BLUESEA Cala Millor
Beoordelingen
6,4
7,0/10
Netheid
7,4/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
6,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
29 jun 2025
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
17 mei 2017
Negatief: Personeel en service
Prima ligging dicht bij strand als bij winkels
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
10 sep 2014
Leuk hotel, ideaal voor een kort verblijf.
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Heideveld, Amersfoort
18 okt 2013
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Toplocatie
Heideveld
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 jun 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Andrea
Reisde met een groep
1 mei 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrea
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Kjetil
Reisde met familie
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Kjetil
4 nachten verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Aron
15 apr 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aron
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Matthias
Reisde met partner
16 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matthias
8 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Miguel
Reisde met partner
15 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miguel
7 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Yasser
29 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yasser
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Toñi
16 okt 2022
Toñi
1 nacht verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
Cristina
9 okt 2022
Cristina
1 nacht verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
Anca
Reisde met partner
2 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anca
6 nachten verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Marie
19 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Marie
4 nachten verbleven in september 2022
6/10 – Redelijk
Pia
Reisde met partner
10 aug 2022
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Pia
8 nachten verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
28 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in mei 2022
6/10 – Redelijk
Cathrine
22 sep 2019
Positief: Netheid
Kunde varit bättre
Cathrine
7 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Debbie, London
8 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Small and reasonably priced hotel close to the sea
Debbie
4 nachten verbleven in juli 2017
6/10 – Redelijk
Jean, UK
1 jun 2017
Positief: Netheid
Stayed many times but won't stay again
Jean
7 nachten verbleven in mei 2017
6/10 – Redelijk
brian
8 okt 2016
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely location, some staff good, food poor.
brian
10/10 – Uitstekend
Ron, yorkshire
19 sep 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Expedia,s mistake
Ron
10/10 – Uitstekend
katia, acqui terme
19 aug 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
vacanza fantastica!!
katia
4/10 – Matig
Alexey
29 jun 2016
Negatief: Personeel en service
По приезду нам сказали что номеров нет.
Alexey
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
25 jun 2016
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten