BLUESEA Cala Millor

3.0-sterrenaccommodatie
Strandplezier in een buitenzwembad, dicht bij Playa Cala Millor

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor BLUESEA Cala Millor

Uitzicht op strand/zee
Terras
Lobby
Balkon
Buffet

Beoordelingen

6,4 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • All-inclusive
  • Ontbijt inbegrepen
  • Zwembad
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Tweepersoonskamer (2+1)

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
10 badkamers
Een privébadkamer
Kabel/satellietzenders
Een bureau
  • 19 m²
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Kabel/satellietzenders
Een bureau
Werkplek voor laptop
  • 13 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar

Tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Kabel/satellietzenders
Een bureau
Werkplek voor laptop
  • 19 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Carrer de les Caravel-les, 4, Cala Millor, Sant Llorenc des Cardassar, Mallorca, 7560

In de buurt

  • Playa Cala Millor - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Punta de n'Amer - 18 min. wandelen - 1.5 km
  • Cala Bona - 18 min. wandelen - 1.5 km
  • Safari Zoo - 5 min. rijden - 3.9 km
  • Playa de Sa Coma - 6 min. rijden - 2.9 km

Lokaal vervoer

  • Station Manacor - 26 min. rijden
  • Palma de Mallorca (PMI) - 64 min. rijden

Restaurants

  • ‪Waikiki - ‬5 min. wandelen
  • ‪Due - ‬6 min. wandelen
  • ‪Mile's By Chucca Island - ‬4 min. wandelen
  • Leo's Restaurante
  • ‪Jamaica Bar - ‬5 min. wandelen

Over deze accommodatie

BLUESEA Cala Millor

Resort vlak bij Playa Cala Millor
Een gratis ontbijtbuffet, een poolbar en een terras verwelkomen je bij BLUESEA Cala Millor. Ga vooral lekker eten bij Blue Side (Bar de pago), het koffierestaurant ter plaatse. Gratis wifi in de kamer, een koffiebar/café en een tuin zijn beschikbaar voor alle gasten.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Een buitenzwembad met ligstoelen en parasols bij het zwembad
  • Fietsverhuur, bagageopslagruimte en hulp bij uitstappen/tickets
  • Een 24-uurs receptie, een automaat en meertalig personeel
  • Rookvrije accommodatie, een pool- of biljarttafel en conciërgeservice
Kamervoorzieningen
De 208 kamers zijn inclusief leuke bijkomstigheden zoals laptopwerkplekken en airconditioning, naast extra's zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkuipen of douches en gratis toiletartikelen
  • Televisies met kabelzenders
  • Dagelijkse schoonmaak en bureaus

All-inclusive details

Er zijn all-inclusive kamertarieven beschikbaar bij BLUESEA Cala Millor. Deze prijzen zijn hoger omdat het eten en drinken ter plaatse bij de kamerprijs is inbegrepen (er gelden mogelijk beperkingen).

Eten en drinken

Alle buffetmaaltijden en snacks zijn inbegrepen

Activiteiten en faciliteiten/uitrusting

Alle plaatselijke activiteiten en gebruik van faciliteiten en uitrusting zijn inbegrepen.

Talen

Engels, Duits, Spaans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 08.00 uur tot 10.30 uur
  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Blue Side (Bar de pago)

Dingen om te doen

  • Biljart/pooltafel
  • Buitenzwembad
  • Fietsenverhuur

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Parasols bij het zwembad
  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 3 gebouwen
  • 7 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen

Entertainment

  • Tv met kabel-/satellietzenders

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 23.30 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Renovaties en sluitingen

De accommodatie is gesloten van 31 oktober tot 30 april.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Er wordt een belasting door de lokale overheid geïnd die bij de accommodatie wordt aangerekend. Na de 8e nacht van het verblijf geldt er een verlaging van 50% op deze belasting en kinderen onder de 16 jaar oud zijn vrijgesteld. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen en beperkingen. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de informatie in de boekingsbevestiging.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 november t/m 30 april EUR 0.55 per persoon, per nacht tot 9 nachten en daarna EUR 0.28. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 16 jaar oud.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 mei tot 31 oktober betaal je EUR 2.20 per persoon, per nacht, tot 9 nachten en daarna EUR 1.10. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 16 jaar oud.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Voor een kluisje op de kamer worden kosten aangerekend

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Blue Sea La Pinta
Blue Sea La Pinta Sant Llorenc des Cardassar
Blue Sea Pinta
Hotel Blue Sea La Pinta
Hotel Blue Sea La Pinta Sant Llorenc des Cardassar
Hotel Blue Sea Pinta
Hotel Blue Sea Pinta Sant Llorenc des Cardassar
Blue Sea Pinta Sant Llorenc des Cardassar
Hotel Blue Sea Cala Millor Sant Llorenc des Cardassar
Blue Sea Cala Millor Sant Llorenc des Cardassar
Blue Sea Cala Millor t Lloren

Veelgestelde vragen

Beschikt BLUESEA Cala Millor over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij BLUESEA Cala Millor?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent BLUESEA Cala Millor voor parkeren?

Bij BLUESEA Cala Millor zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij BLUESEA Cala Millor inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 23.30 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij BLUESEA Cala Millor uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Is BLUESEA Cala Millor all-inclusive?

Bepaalde tarieven van dit resort zijn all-inclusive.

Waar staat BLUESEA Cala Millor?

Dit aan het strand gelegen resort in Sant Llorenç des Cardassar ligt op 10 minuten wandelen van Playa Cala Millor en Fantasy Park. Ook Punta de n'Amer en Cala Bona liggen op 2 km afstand.

Beoordelingen over BLUESEA Cala Millor

Beoordelingen

6,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 10 van 74 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 18 van 74 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 28 van 74 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 74 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 74 beoordelingen

7,0/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Heidi

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ligging, dichtbij strand. Zwembad erg klein en harde muziek. Badkamer erg klein, oud en aan renovatie toe. Eten,was prima
5 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service

Prima ligging dicht bij strand als bij winkels

Proper basichotel nette kamers Niet echt all in , eten ok Goed voor een paar dagen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Leuk hotel, ideaal voor een kort verblijf.

Het is is een ideaal gelegen hotel vlak bij de gezellige boulevard en dicht bij het mooie strand. Wij hadden all-inclusive maar zou dit de volgende keer niet meer nemen. Het eten is gericht op de Engelse gasten, op zich wel prima maar was niet onze smaak. Wel zag alles er prima verzorgd uit. Cala Millor is een niet zo grote badplaats, heel veel winkeltjes. behoorlijk wat restaurantjes, weinig pubs/discotheken, aanbod weer meer gericht op de veel al oudere toeristen. Miste wel gezellige muziek. Het strand is erg mooi, de zee super en het huren van strandbedjes met parasol echt niet duur voor een hele dag.

10/10 – Uitstekend

Heideveld, Amersfoort

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Toplocatie

Goed hotel met redelijk ontbijt, ruime en schone kamer, dicht bij het strand en in het centum 50 mtr lopen naar winkelpromenade

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Andrea

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
- Stinkige, alte Zimmer - Personal spricht schlecht Englisch - Sehr sporadisch eingerichtet - sehr sehr Hellhörig - man bekam keine Infos am Anfange, also z.B: zu den Essenszeiten, wo man Getränke bekommt und nur auf Nachfrage wurde einem erklärt von sich sein Zimmer befindet (Hotel hat vier verschiedene Gebäude) - grundsätzlich kaltes, wenn’s gut läuft lauwarmes Essen schneller early check in ohne Aufpreis gute Lage, man ist schnell am Meer und in einer Einkaufsstraße
4 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Kjetil

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Bra enkel grei standar, hyggelig folk som jobber der.
4 nachten verbleven in april 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Aron

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Matthias

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
War alles in Ordnung
8 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Miguel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La comida poca variedad pero buena y el desayuno también camareros de la piscina muy agradables y la recepción muy amables
7 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Yasser

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent!
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Toñi

1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Cristina

1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Anca

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Unfortunately all the music at the bar is just in German and the channels on TV are only in German language. The music from the bar was very loud every evening from 9.00 pm .to 12.00 pm. I looks like I was in Germany not in Spain.
6 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Marie

Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Pia

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Zimmer sind sauber, Service ist 1A, Essen geht gar nicht.
8 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
7 nachten verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Cathrine

Positief: Netheid

Kunde varit bättre

En ok vistelse men inte mer än så. För mycket inriktning mot tyskar. Åker man till Spanien vill man inte ha underhållning på tyska. Maten va ok men kunde varit lite mer variation.frukosten va toppen. Svårt att veta vilka drycker dom ingick i all-inclusive. Rent och städat överallt. Men man får ju vad man betalar för, ett billigt all-inclusive hotell.
7 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Debbie, London

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Small and reasonably priced hotel close to the sea

All inclusive hotel situated in a great location in Cala Millor within a 2 minutes walk to the beach. Adequate pool size and plenty of sunbeds an umbrellas. Food was average. there is no entertainment in the evenings and the bar shuts at 11pm on the dot. A group of us returned to this hotel after visiting it last year as it suits our needs. Be aware that the English guests only stay in the annex across the road from the main hotel but it is clean and the room is large. Do not get a ground floor apartment in the annex though. Make sure you have a 1st, 2nd or 3rd floor apartment.
4 nachten verbleven in juli 2017

6/10 – Redelijk

Jean, UK

Positief: Netheid

Stayed many times but won't stay again

I no longer feel safe at this hotel. On our last day while we were napping a random man opened our locked door with a key and walked in. When challenged said sorry wrong room. He didn't offer any explanation as to how he immediately knew it was the wrong room for example about repairs or similar he just knew as soon as we appeared it was the wrong room. Although I have stayed here many times I won't be returning and I wonder how when we had not requested any type of assistance someone with a pass key was able to just walk in unannounced, very dodgy.
7 nachten verbleven in mei 2017

6/10 – Redelijk

brian

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Lovely location, some staff good, food poor.

Reception staff miserable and unhelpful, but the waiting staff, bar staff and cleaning staff were lovely, food average.

10/10 – Uitstekend

Ron, yorkshire

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Expedia,s mistake

I cannot give any feedback about the hotel as Expedia did not book a room for me . I have seen the request sent online and have also seen the hotels response that the hotel was full. Unfortunately Expedia failed to inform me and allowed me to travel and find out I had nowhere to stay. The hotel were really good and eventually found me a room for the night which was around 5 miles down the coast. The next day we had to travel back to the hotel blue sea la pinta and again they helped by getting me accommodation in a annex across the road.i would like to place on record my sincere thanks for the help the hotel gave me and have sent an email to Expedia who are dealing with this as I write the review (I Think) and hope they get back to me as soon as possible with an answer

10/10 – Uitstekend

katia, acqui terme

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

vacanza fantastica!!

maiorca è un isola meravigliosa... piena di colori... e con un mare indescrivibile!! l'hotel è a cala millor ( zona stupenda) dove ci sono un sacco di negozi, ristoranti e attrazioni turistiche... praticamente qui non ci si annoia mai!! abbiamo fatto una vacanza stupenda grazie anche al soggiorno presso l'hotel BLUE SEA LA PINTA dove ci siamo sentiti come in famiglia!!! tutto lo staff e in particolare i barman sono meravigliosi... ci hanno donato allegria, amicizia e tanta tanta simpatia!!! non li scorderemo mai.. in particolare quello "italiano"!! questo hotel lo consigliamo vivamente e ci torneremo sicuramente!!!

4/10 – Matig

Alexey

Negatief: Personeel en service

По приезду нам сказали что номеров нет.

По приезду нам сказали, что поселить нас не могут, так как просто нет номеров! Хотя отель был оплачен за месяц до поездки. Нам предложили переехать в другой отель, который находится в 2км от пляжа. Мы с трудом допросились чтобы предоставили wifi, чтобы найти адрес куда ехать. Других вариантов не было, администрации отеля тоже не было, так как был вечер. Местоположение хорошее.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Sembrava una truffa... Staff abbastanza gentile

Abbiamo soggiornato in questo hotel per 3 notti anziché 7. Appena arrivati ci hanno spostato al Blue Sea Gran Playa (Sa Comà), 30 minuti a piedi. A nostro discapito la struttura di destinazione non era della stessa qualità e la location era completamente diversa (more più famiglie e bambini). Il personale e il cibo sono stati di discreta qualità ma tutto ciò sembrava un "Overbooking pilotato" in quanto a più persone è successo lo stesso disguido.