HMR Royal Inn

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Pune

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor HMR Royal Inn

Deluxe kamer, 1 slaapkamer (Airconditioned) | 1 slaapkamer, een bureau, gratis wifi, beddengoed
Receptie
Ingang binnen
Receptie
1 slaapkamer, een bureau, gratis wifi, beddengoed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Huisdiervriendelijk
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Receptie 24/7
De huidige prijs is € 23
inclusief belastingen en toeslagen
28 jul - 29 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Deluxe kamer, 1 slaapkamer (Airconditioned)

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Minikoelkast
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
  • 33 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Superior Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Een plafondventilator
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Waterkoker
Kabelzenders
Een bureau
  • 21 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Elite tweepersoonskamer, 1 slaapkamer, niet-roken, koelkast (Airconditioned)

Hoogtepunten

Aangrenzende kamers beschikbaar
Minikoelkast
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Waterkoker
Kabelzenders
  • 35 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed

Business Twin kamer, 1 slaapkamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Kabelzenders
  • 23 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Elite tweepersoonskamer, 1 slaapkamer, niet-roken, koelkast (Airconditioned)

Hoogtepunten

Aangrenzende kamers beschikbaar
Minikoelkast
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Waterkoker
Kabelzenders
Een bureau
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
No. 53/17B, Pune-Satara Road, Opp. Gandharva Lawns, Katraj Chowk, Pune, Maharashtra, 411046

In de buurt

  • Rajiv Gandhi Zoological Park - 2 min. rijden - 1.4 km
  • Saras Baug - 8 min. rijden - 7.3 km
  • Panshet Dam - 10 min. rijden - 9.0 km
  • Shreemant Dagdusheth Halwai Ganpati - 10 min. rijden - 9.3 km
  • Shaniwar Wada - 10 min. rijden - 10.0 km

Lokaal vervoer

  • Phugewadi Station - 18 min. rijden
  • Pune (PNQ-Lohegaon) - 19 min. rijden

Restaurants

  • ‪Katraj Police Station - ‬7 min. wandelen
  • ‪Hotel Sukhad - ‬1 min. rijden
  • ‪Ahilyadevi's Thali - ‬16 min. wandelen
  • ‪Royal Punjab Restaurant and Bar - Hotel HMR Royal Inn - ‬1 min. wandelen
  • ‪Treatz - ‬10 min. wandelen

Over deze accommodatie

HMR Royal Inn

Hotel in Katraj
Bij HMR Royal Inn zijn er de volgende voorzieningen: een terras, een droogkuis/wasserijservice en een bar. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een à la carte ontbijt (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en snelle uitcheckservice
  • Snelle incheckservice, een 24-uurs receptie en een receptieruimte
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij HMR Royal Inn hebben voorzieningen zoals gratis wifi.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Gratis theezakjes/oploskoffie en waterkokers
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies van 32 inch met premium tv-zenders
  • (kleer)kasten, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Talen

Engels, Hindi

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis onoverdekt zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen en parkeerplaatsen voor personenbussen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks à-la-carte-ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 08.00 uur tot 10.00 uur: INR 165 voor volwassenen en INR 155 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Gezinsvriendelijk

  • Snackbar/delicatessenwinkel

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • 1 rolstoeltoegankelijke parkeerplaats
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Helling bij de hoofdingang
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke personenbusparkeerplaats
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • 1 gebouw
  • 3 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte
  • Receptieruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Led-tv van 32 inch met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Theezakjes/oploskoffie

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Bureau
  • Vliegenramen

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: 05.30 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie minstens 24 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je INR 500 per huisdier, per dag

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer INR 165 voor volwassenen en INR 155 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 700 per voertuig (enkele reis, voor maximum 3 personen)
  • Toeslag voor huisdieren: INR 500 per huisdier, per dag
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

HMR Royal Inn Pune
HMR Royal Pune
HMR Royal
HMR Royal Inn Pune
HMR Royal Inn Hotel
HMR Royal Inn Hotel Pune

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij HMR Royal Inn?

Ja, huisdieren zijn bij deze accommodatie welkom. Er geldt een toeslag van INR 500 per huisdier, per dag.

Hoeveel kost een verblijf bij HMR Royal Inn?

Vandaag, 27 jul. 2025, kost een verblijf bij HMR Royal Inn van één nacht voor twee volwassenen op 28 jul. 2025 min. € 22,77, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent HMR Royal Inn voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij HMR Royal Inn inchecken?

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: 05.30 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij HMR Royal Inn uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt HMR Royal Inn een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 700 per voertuig.

Waar staat HMR Royal Inn?

Dit hotel ligt in Katraj, op 1,5 km van Rajiv Gandhi Zoological Park en op 4 km van Kunduvada Kere. Ook Krishnai Water Park en Saras Garden liggen op 10 km afstand.

Beoordelingen over HMR Royal Inn

Beoordelingen

2,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 4 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 0 van 4 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 4 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 4 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 4 beoordelingen

5,4/10

Netheid

5,6/10

Personeel en service

5,4/10

Voorzieningen

4,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Worst service given. The amenities in the room was not working.the hangers was broken.
1 nacht verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Rats in room and AC not working. staff is very cooperative and helpful
1 nacht verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
I needed plates n cold drinks for dinner,having requesting them twice on intercom, but they didn't provide me plates.I had to out to shop for cold drinks n plates.. It was so dissapointing.
1 nacht verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Pathetic experience

Room was unclean, unhygienic, dusty and dirty. Expedia must take accountability for wrongly advertised properties. I paid 1240 INR per night. In reality, this room is not even worth INR 200. I have the pictures to prove my point. Never coming back to Expedia if you don't make it up to me for such a horrible experience. I expect nothing less than a full refund of my money. And all so important to refund it from the hotel. Appreciate if Expedia contacts me for the pictures before contacting the property.