Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Myo Design House





Beoordelingen
10 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Appartement, balkon (Myo Suite Balcony) laden

Appartement, balkon (Myo Suite Balcony)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een balkon
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Kitchenette
Een koelkast
Alle foto's voor Premium appartement (Myo Suite Rooftop) laden

Premium appartement (Myo Suite Rooftop)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een gemeubileerde patio
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Kitchenette
Een koelkast
Misschien vind je dit ook leuk

GA Palace Hotel
Centro / Baixa
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
10.0 van 10, Uitzonderlijk, 563 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Rua das Flores, 179, Porto, 4050-266
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 3.00 per persoon, per nacht, voor maximaal 7 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 13 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer EUR 10 voor volwassenen en EUR 5 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een particuliere eigenaar, d.w.z. een persoon die niet handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep. De consumentenwetgeving van de EU, met inbegrip van het herroepingsrecht, is niet van toepassing op je boeking. Voor je boeking geldt het annuleringsbeleid van de particuliere eigenaar.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden te reserveren.
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Registratienummer van de accommodatie 39184/AL, 39186/AL, 39188/AL, 39193/AL
Accommodatie ook bekend onder de naam
Myo Design House Guesthouse Porto
Myo Design House Guesthouse
Myo Design House Porto
Myo Design House Porto
Myo Design House Guesthouse
Myo Design House Guesthouse Porto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Myo Design House
Beoordelingen
10
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,8/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
15 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Sergio Alberto
Reisde met familie
22 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sergio Alberto
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Stephane
Reisde met familie
15 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephane
3 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Paul, Brighton East
4 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
5 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Jayme
Reisde met partner
17 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jayme
3 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
liyun
Reisde met familie
14 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
liyun
6 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
tina
Reisde met partner
29 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
tina
3 nachten verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Junhong
2 apr 2022
Junhong
3 nachten verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
kevin
Reisde met familie
2 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Deservingly called Design House
kevin
2 nachten verbleven in september 2021
6/10 – Redelijk
Kathrryn, Arcozelo
Zakenreiziger, Reisde met partner
1 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Kathrryn
1 nacht verbleven in november 2020
10/10 – Uitstekend
GIOVANNI
Reisde met familie
15 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
GIOVANNI
3 nachten verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
3 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
JONGMOON
Reisde met familie
6 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Absolutely satisfied!!
JONGMOON
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Jiwon
Reisde met een groep
20 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jiwon
3 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Royal
Reisde met familie
2 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Royal
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Kristen
20 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kristen
3 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
matteo, enova
Reisde met familie
19 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
matteo
4 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Victoria
11 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place to stay!
Victoria
3 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Eunyoung
22 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eunyoung
3 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
P, London
Reisde met partner
1 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
P
3 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
5 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
15 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in maart 2019