Piscine couverte, piscine extérieure, parasols de plage, chaises longues

Avis sur Azoris Royal Garden

4 out of 5
Azoris Royal Garden
Rua De Lisboa, Ponta Delgada

Avis

9,2

Merveilleux

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 234 avis sur 346." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 89 avis sur 346." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 17 avis sur 346." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 3 avis sur 346." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 3 avis sur 346." "

9,4/10

Propreté

9,2/10

Personnel et service

9,2/10

Équipements

9,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,2/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Danny

Voyage en couple
.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

borges

Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Filipe Pacheco le 31 janv. 2024
Dear guest,I would like to thank you for sharing with us your experience. It's important to know what have been the guests experiences.Best Regards,Filipe PachecoHospitality Manager

6/10 Satisfaisant

Pierre-Alain

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Filipe Pacheco le 8 janv. 2024
UNTITLEDPierre-Alain from FranceManagement Response05 Jan 2024VerifiedDear Pierre,Thank you for sharing with us your experience. It's important to know what have been the guests experiences as it will allow us to measure our work, make improvements and changes on our daily performance.Best RegardsFilipe PachecoHospitality Manager

10/10 Excellent

Remy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon 4 étoiles hôtel.
séjour pour 8 jours de vacances avec comme base de départ journalier l hôtel Azoris Garden .Excellent séjour , très bonne situation par rapport à la ville ainsi que pour les différents lieux à visiter.
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de Filipe Pacheco le 19 sept. 2023
Dear Remy,Thank you very much for choosing our hotel for your stay here in Ponta Delgada and also for taking the time to share your feedback with us.We are delighted to read that you did enjoy the comfort and facilities here at the Azoris Royal Garden.Kind regards,Filipe PachecoHospitality Manager

8/10 Bien

nadine

Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Filipe Pacheco le 21 avr. 2023
Dear Nadine, I would like to thank you for sharing with us your experience. It's important to know what have been the guests experiences as it will allow us to measure our work, make improvements and changes on our daily performance.Best RegardsFilipe PachecoHospitality Manager

10/10 Excellent

Sébastien

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very friendly staff!!!!
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Filipe Pacheco le 1 août 2022
Caro Sébastien, Thank you very much for choosing our hotel for your stay here in Ponta Delgada and also for taking the time to share your feedback with us. We are delighted to read that you did enjoy the comfort and facilities here at the Azoris Royal Garden. Kind regards, Filipe Pacheco Hospitality Manager

10/10 Excellent

Raquel

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Superbe hôtel au calme, restaurant délicieux
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de Filipe Pacheco le 23 juin 2022
Dear Raquel, We would like to thank you your review in behalf of the hotel. It's the best feedback we can have from our guests after they experience with us. It's also an instrument we use for measure our daily work and service. We hope to see you soon at Azoris Royal Garden. Regards from all the team

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Super hôtel! Petite surprise en chambre le jour de mon anniversaire 😁 Tout petit bémol… le prix des capsules de café en chambre: 2€ la capsule! A part ça rien à dire!
Séjour de 5 nuits en juillet 2021
Réponse de L'équipa de ARG le 2 août 2021
Cher XXXX Merci beaucoup pour votre commentaire. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre expérience avec nous. Nous espérons vous recevoir bientôt dans l'un de nos hôtels. A bientôt !

10/10 Excellent

JOSE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Testez, vous ne serez pas déçu
Personnel aux petits soins, 2 personnes parlaient le francais à la réception. Hotel bien situé, mais peu visible de la rue, car il est en retrait. Zone calme. Excellent petit déjeuner. Lit confortable, chambre très propre. Piscine intérieure, jacuzzi. Piscine extérieure pas testée car l'air un peu frais.
Séjour de 5 nuits en mai 2021
Réponse de L'equipe ARG le 1 juil. 2021
Cher Jose C'etait un plaisir de vous recevoir au Azoris Royal Garden. A bientôt!

10/10 Excellent

bruno

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait ++
accueil de grande qualite dans un ensemble de tres belle tenue et prestance. A recommender pour l'excellent niveau du personnel comme de toutes les prestataions. un plus pour la proximite du centre de la ville.
Séjour de 4 nuits en octobre 2020
Réponse de L'equipe Azoris Royal Garden le 14 oct. 2020
Cher Bruno Merci beaucoup par votre commentaire! Nous sommes heureux de fournir des bons moments à nos clients.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
piscine très bien, bain a remous très bien, propreté superbe. insonorisation de chambres pas superbe
Séjour de 7 nuits en février 2020

8/10 Bien

Barbara

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2019

10/10 Excellent

Sonia

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel agréable, petit déjeuner copieux . Personnel à l’écoute.
Séjour de 5 nuits en mai 2019

10/10 Excellent

Philippe

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel hôtel à proximité du centre de Ponta Delgada
Un hôtel immense et pourtant accueillant, avec 2 beaux jardins et une piscine entourée de fougères arborescentes. Attention toutefois au prix des consommations, 3 fois plus chères que dans le bar voisin.
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Azoris Royal Garden le 16 juil. 2019
Dear Philippe, We are happy to see that you appreciated your experience with us. Hope to see you again in a near future!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
tout était parfait .un hôtel d'une propreté rare.le personnel très nombreux toujours a l'écoute pour trouver une solution.literie confortable mini bar. piscine jacuzzi . et chose plus rare mon anniversaire était pendant mon séjour ,quand nous sommes rentrés le soir après notre ballade il y avait un gateau au chocolat avec une bougie sur un plat écrit happy birthday en pate de sucre avec 2 assiettes et des couverts " EXCELLENTISSIME" du jamais vu pour nous .quand au petit déjeuner de tout a profusion pour tous les goûts. fruits frais épluchés.charcuterie pain viennoiserie patisserie locale oeufs etc.........RARE pour le rapport avec le prix . A REFAIRE.
Séjour de 5 nuits en mars 2019

10/10 Excellent

Cédric, Yverdon-Les-Bains

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tout était impeccable, super endroit, super service, super emplacement, super hôtel.
Séjour de 5 nuits en janvier 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 3 nuits en janvier 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
hotel acceuillant , bemole le wc dans la salle de bainalors que sur le site il etait indiqué wc independant .
Séjour de 5 nuits en décembre 2018
Réponse de Azoris Royal Garden le 17 janv. 2019
Merci! :)

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2019

10/10 Excellent

Barbara

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fin d'année aux Açores !
Magnifique séjour de fins d année 2018 ! Nous avons apprécié cet hôtel qui est magnifique, avec un emplacement idéal ! A part le service technique qui est intervenu le soir du 24 decembre de manière complètement peu efficace ( plus d une heure pour changer une pile !!! Pour la serrure de la porte) et une collaboratrice qui le 27-28 décembre était incapable de nous donner le menu et le programme du 31 decembre, ce qui nous a fortement decouragé, nous avons rencontré un personnel devoué dont José le canadien qui a été d une grande efficacité !
Séjour de 8 nuits en décembre 2018

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel bien placé Très bon accueil Très confortable
Séjour de 7 nuits en octobre 2018

10/10 Excellent

Suzanne

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très confortable et bien situé
Hôtel assez près du centre-ville pour y marcher. Très bonne table. Belle piscine extrêmement propre. Site parfait pour relaxer juste assez à l’écart de la zone touristique pour être plus tranquille. Près de l’aéroport, environ 6-7 minutes de taxi. Petit-déjeuner buffet très généreux inclus. Très heureux de notre séjour.
Séjour de 2 nuits en août 2018

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Zeer mooi hotel. Vriendelijke personeel. Grote ruimtes.
Séjour de 7 nuits en avril 2018

10/10 Excellent

Gill

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good restaurant and friendly staff.
Séjour de 4 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Dyanne

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location and property
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Mike

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
.
Séjour de 4 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Sandra

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel smelled lovely upon arrival—spa-like. The front desk staff were knowledgeable and very pleasant. Although it is a conference center, it didn't feel overwhelming and large. Our room was cozy, although a bit of a hike from the stairs/elevator. We had a nice view, and I enjoyed the balcony. We did not eat at the hotel but had a drink at the bar—Mark-Anthony, the young bartender, was excellent. He was thoughtful and made a great mojito. If you like larger hotels, this is a lovely place to stay - not right in the action but walking distance to everything.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Bibiana

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel is located in convenient area with many restaurant options. Parking garage is a valuable asset. Breakfast options always the same and not the best quality. Coffee options also limited, no latte or cappuccino available. Beds were very comfortable as well as room overall. Staff not as attentive as other hotels we have stayed at. Very limited gluten free options - only bread which needs to be requested and one time never received. Main bar doesn't open until 5 pm so drinks only available at outdoor pool which is not convenient. Also, no form of entertainment. It was a very busy time with big feast being held and not to have main bar open during the day didn't seem to make any sense. Although we didn't eat dinner at restaurant, we did hear others complain about the quality. Overall, a good value and well situated for exploring downtown. With a few adjustments, could be great.
Séjour de 8 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Valérie

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very well situated and easy to access from airport and elsewhere. The Garden is simply amazing with breathtaking bird parades in the morning and evening. The food is of high quality especially the jams made by the chef. The gym is large and outdoor pool superb. A little bit more cleaning of windows and room bathtub would make it simply exceptional.
Séjour de 10 nuits en avril 2024
Réponse de Filipe Pacheco le 30 avr. 2024
Dear Valérie,On behalf of the staff at Azoris Royal Garden Hotel, I would like to thank you for your feedback.It is very important for us to know that you had an excellent stay. It was a pleasure having you with us.We look forward to hosting you again soon at our hotel.From all Azoris Staff,Best regardsFilipe PachecoHospitality Manager

6/10 Satisfaisant

Agustin

Voyage en couple
Les points forts : Propreté
Facts during our stay: - AC made very loud banging sound in our room and we had to move late in the evening to another room - yoga class which was publicized in the elevator was cancelled without notice. I arranged my plans around this and ended up wasting my morning due to this. - breakfast spread was quite nice and the dining room staffs were friendly and helpful.
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Filipe Pacheco le 27 mars 2024
Dear Agustin,We would like to thank you for your preference to Azoris Royal Garden and also for taking the time to write the review.Your opinion is very import to us, so we took good note of all your remarks. We regret that you didn't have the opportunity to do yoga, but we cancel it because there was any registration for that day.We will strive to improve our service and we hope that we will have the pleasure of welcoming you back in the near future.Kind regards,Filipe PachecoHospitality Manager

10/10 Excellent

Alexander

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sehr stillvoll und modern eingerichtete. Schöne Zimmer und sehr schöne Bar.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Filipe Pacheco le 25 mars 2024
Dear Alexander, We were delighted to hear that we met your expectations. It was a great pleasure for us to have you as our guest and we look forward to welcoming you again at Azoris Hotels.Best regards,Filipe PachecoHospitality Manager

8/10 Bien

DANNETTE CAROL

Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Filipe Pacheco le 15 avr. 2024
Dear Carol,We were delighted to hear that we met your expectations. It was a great pleasure for us to have you as our guest and we look forward to welcoming you again at Azoris Hotels Best regardsFilipe PachecoHospitality Manager

10/10 Excellent

Adiana N

Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Filipe Pacheco le 15 avr. 2024
Cara Adiana,We were delighted to hear that we met your expectations. It was a great pleasure for us to have you as our guest and we look forward to welcoming you again at Azoris Hotels Best regardsFilipe PachecoHospitality Manager

6/10 Satisfaisant

Joe

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel rooms are worth the money but the hotel itself is a tourist trap, the restaurant is overpriced and the food quality isn’t up to snuff. They make you buy swimming caps to use the pool. 9 euros a day for parking. The bike rentals are very expensive. Even the soap in the shower seemed watered down. The sauna was not hot enough, warm at best, the hot tub literally had cold water coming out of the jets, and the Turkish bath was so stinky.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Filipe Pacheco le 11 mars 2024
Caro Joe,We do regret that we didn't achieve all your expectations. We value our guests feedback as an opportunity and a driving factor in the never-ending process of improving our service at Azoris Royal Garden. We hope to see you soon at Azoris Royal GardenBest regards,Filipe PachecoHospitality Manager

8/10 Bien

Dawn

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Filipe Pacheco le 1 mars 2024
Caro Dawn,It was a great pleasure for us to have you as our guest and we look forward to welcoming you again at Azoris Hotels Best regardsFilipe PachecoHospitality Manager

10/10 Excellent

Pedro

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Filipe Pacheco le 1 mars 2024
Caro Pedro,Em nome de toda a equipa o nosso obrigado pela classificação atribuída e por partilhar com todos a experiência que teve connosco.Esperamos ter o prazer de vos receber novamente no Azoris Royal GardenCom os melhores cumprimentos e em nome da equipaFilipe PachecoHospitality Manager

10/10 Excellent

Charlyn

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I really love this hotel. The staff are all so friendly. The location is awesome. Sauna, indoor pool and gym was a plus.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Filipe Pacheco le 31 janv. 2024
Dear Charlyn,We would like to thank you your review in behalf of the hotel.It's the best feedback we can have from our guests after they experience with us.It's also an instrument we use for measure our daily work and service.We hope to see you soon at Azoris Royal Garden.Regards from all the team Filipe PachecoHospitality Manager

10/10 Excellent

Katharine

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Filipe Pacheco le 31 janv. 2024
Dear Kathatine,We would like to thank you your review in behalf of the hotel.It's the best feedback we can have from our guests after they experience with us.It's also an instrument we use for measure our daily work and service.We hope to see you soon at Azoris Royal Garden.Regards from all the team Filipe PachecoHospitality Manager

8/10 Bien

Audrey

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Filipe Pacheco le 31 janv. 2024
Cara Audrey,I would like to thank you for sharing with us your experience. It's important to know what have been the guests experiences as it will allow us to measure our work, make improvements and changes on our daily performance.Best RegardsFilipe PachecoHospitality Manager

8/10 Bien

James

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Filipe Pacheco le 8 janv. 2024
Dear James,I would like to thank you for sharing with us your experience. It's important to know what have been the guests experiences as it will allow us to measure our work, make improvements and changes on our daily performance.Best Regards,Filipe PachecoHospitality Manager

2/10 Horrible

Federico, Milano

Voyage en couple
Les points faibles : Personnel et service et équipements
the driver was not there. we were the last to leave the airport
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Filipe Pacheco le 8 janv. 2024
Dear Federico,We do hope and believe that you had a good stay at our hotel. As we informed you at the time of your transfer request, we had already scheduled another service at the same time and that we could carry out your transfer after the other one had been completed. As you accepted that, we didn't understand why you said that the driver wasn't there. The driver did the first service and the reception told you that we were already returning to the airport to carry out your transfer service.We hope to see you soon at Azoris Hotels. RegardsFilipe Pacheco

10/10 Excellent

Melissa

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location and helpful staff!
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Filipe Pacheco le 6 déc. 2023
Dear Melissa,Thank you very much for choosing our hotel for your stay here in Ponta Delgada and also for taking the time to share your feedback with us.We are delighted to read that you did enjoy the comfort and facilities here at the Azoris Royal Garden.Kind regards,Filipe PachecoHospitality Manager

10/10 Excellent

irene

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great place to stay!
Séjour de 10 nuits en novembre 2023
Réponse de Filipe Pacheco le 24 nov. 2023
Dear Irene, We would like to thank you your review in behalf of the hotel.It's the best feedback we can have from our guests after they experience with us.We hope to see you soon at Azoris Royal Garden.Regards from all the team Filipe PachecoHospitality Manager

10/10 Excellent

Maxime

Séjour de 6 nuits en octobre 2023
Réponse de Filipe Pacheco le 30 oct. 2023
On behalf of the staff at Azoris Royal Garden Hotel, I would like to thank you for your feedback.It is very important for us to know that you had an excellent stay. It was a pleasure having you with us.We look forward to hosting you again soon at our hotel.From all Azoris Staff,Best regardsFilipe PachecoHospitality Manager

10/10 Excellent

Nadia

Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Filipe Pacheco le 30 oct. 2023
On behalf of the staff at Azoris Royal Garden Hotel, I would like to thank you for your feedback.It is very important for us to know that you had an excellent stay. It was a pleasure having you with us.We look forward to hosting you again soon at our hotel.From all Azoris Staff,Best regardsFilipe PachecoHospitality Manager

10/10 Excellent

Nadia

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Filipe Pacheco le 30 oct. 2023
On behalf of the staff at Azoris Royal Garden Hotel, I would like to thank you for your feedback.It is very important for us to know that you had an excellent stay. It was a pleasure having you with us.We look forward to hosting you again soon at our hotel.From all Azoris Staff,Best regardsFilipe PachecoHospitality Manager

10/10 Excellent

Liberal

Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Filipe Pacheco le 20 oct. 2023
Caro Liberal,Thank you for your feedback of the Azoris Royal Garden. We hope to welcoming you back soon.Kind Regards,Filipe PachecoHospitality Manager

6/10 Satisfaisant

Vitor Manuel

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Filipe Pacheco le 17 oct. 2023
Caro Vitor, Em nome de toda a equipa agradeço o seu feedback depois da sua experiência,Esperamos ter o prazer vos receber novamente nos hotéis Azoris.Cumprimentos de toda a equipa AzorisFilipe PachecoHospitality Manager

10/10 Excellent

Gracita

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Fantastic deserves 5 stars The wellness Lovely staff Breakfast 9 Location Facoiliities Excellent wellness Yoga Bike rentals
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Filipe Pacheco le 17 oct. 2023
Dear Gracita, Thank you very much for choosing our hotel for your stay here in Ponta Delgada and also for taking the time to share your feedback with us.We are delighted to read that you did enjoy the comfort and facilities here at the Azoris Royal Garden.Kind regards,Filipe PachecoHospitality Manager

8/10 Bien

Linda

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It's a lovely hotel in a good location. We booked the executive double room and it was spacious and clean. The bed was very comfortable as were the pillows. The hotel was very clean and we loved the outdoor pool. Staff were helpful and for the most part very friendly. We got excellent service from Miguel at the bar! The only complaint would be the 5 EU per person charge for room service. I don't know any other hotel that does this. We only used it a couple of times for breakfast which arrived stone cold and inedible. Nobody wants to eat cold bacon and eggs. I did complain to the front desk but no effort was made to compensate or refund the charges.
Séjour de 8 nuits en septembre 2023
Réponse de Filipe Pacheco le 10 oct. 2023
Dear Linda, On behalf of our entire team, I would like to thank you for taking the time to share your feedback. Your opinion is very important for us to continue improving our service. It was a great pleasure for us to have you as our guest and we look forward to welcoming you again at Azoris Royal Garden. Best regards,Filipe PachecoHospitality Manager