Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor La Casa Di Beatrice





La Casa Di Beatrice biedt onder andere een tuin en een droogkuis/wasserijservice. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de gemeenschappelijke delen.
Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Familie villa laden

Familie villa
Hoogtepunten
Een terras
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Kitchenette
Een koelkast
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Smart-tv
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Familiekamer, 2 tweepersoonsbedden laden

Familiekamer, 2 tweepersoonsbedden
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Smart-tv
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standard Room laden

Standard Room
Alle foto's voor Pool Villa laden

Pool Villa
Alle foto's voor Deluxe Room laden

Deluxe Room
Alle foto's voor Family Room laden

Family Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Panglao Shores Resort Road, Barangay Bolod, Panglao, Bohol, 6340
Over deze accommodatie
La Casa Di Beatrice
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Vóór het inchecken dien je een waarborg van PHP 1000 te betalen.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer PHP 350 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie maakt gebruik van milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het zwembad is toegankelijk van 08.00 uur tot 21.00 uur
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
La Casa Di Beatrice Panglao
La Casa Di Beatrice Bed & breakfast
La Casa Di Beatrice Bed & breakfast Panglao
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over La Casa Di Beatrice
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,6/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8 jun 2025
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Carmel
Reisde met familie
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carmel
3 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Inge
20 mrt 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Inge
2 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Andrew
12 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Andrew
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Leanne
7 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leanne
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Naeun
Reisde met een groep
4 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
엄마랑 와보고 싶은 숙소



Naeun
4 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Rosalie
16 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 of the best Phil hotels but a still Phil hotel


Rosalie
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
SEUNGHYUN
3 jan 2025
SEUNGHYUN
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
26 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
갬성 숙소~~~
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Chris
19 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chris
3 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Lisa
Reisde met familie
28 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lisa
3 nachten verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
Wayne
7 dec 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Unfortunate
Wayne
2 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Lars
Reisde met een groep
18 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lars
2 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Lars
Reisde met een groep
18 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lars
2 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Guillaume
13 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice stay
Guillaume
2 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
James
Reisde met partner
12 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
James
6 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
sue
Reisde met een groep
9 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sue
4 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Leonardo
28 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Quaint Tuscan Villa
Leonardo
2 nachten verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
Stephen
28 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Stephen
4 nachten verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
Douglas
Reisde met partner
6 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Douglas
10/10 – Uitstekend
Jov
Reisde met familie
27 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Jov
4 nachten verbleven in februari 2020