Yutorelo Toyako
Ryokan aan het vlonderpad van Toyako met gratis parkeerplaatsen
Fotogalerie voor Yutorelo Toyako





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 135
26 dec - 27 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken (Japanese Style) laden

Traditionele kamer, niet-roken (Japanese Style)
7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Tweepersoonskamer in Japanse stijl met 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (2 beds) laden

Tweepersoonskamer in Japanse stijl met 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (2 beds)
8,0 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

78 Toyako Onsen, Toyako-Cho, Abuta-gun, Toyako, Hokkaido, 049-5721
Over deze accommodatie
Yutorelo Toyako
Gelijkaardige accommodaties

Toya Kohantei
Toya Kohantei
- Parking inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
7.6 van 10, Goed, 227 beoordelingen
De prijs is € 147
13 jan - 14 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 300.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 13 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 2200 voor volwassenen en JPY 2200 voor kinderen
- Schoonmaakkosten: JPY 4400 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
YUTORELO TOYAKO Inn
YUTORELO TOYAKO Ryokan
YUTORELO TOYAKO Toyako
YUTORELO TOYAKO Ryokan Toyako
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Yutorelo Toyako
7,8
Goed
7,4
Netheid
7,4
Locatie
8,0
Personeel en service
8,2
Milieuvriendelijkheid
7,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
17 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Linus
Reisde met familie
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Linus
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
RIEKO
29 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
RIEKO
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Hung Liang
Reisde met familie
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hung Liang
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Ho Wai
Reisde met familie
15 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ho Wai
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
peng
13 jul 2025
peng
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Qing Chang
23 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Qing Chang
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Kwok Leun
Reisde met een groep
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kwok Leun
1 nacht verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 mei 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Kimberly
Reisde met partner
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kimberly
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
KA WAI
26 feb 2025
KA WAI
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Kelsey
4 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing
Kelsey
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Ho Yan
Reisde met familie
24 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ho Yan
1 nacht verbleven in januari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
ICHUN
31 dec 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ICHUN
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Ian
20 nov 2024
Ian
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Satomi
Reisde met een groep
27 okt 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Satomi
1 nacht verbleven in september 2024
4/10 – Matig
ひろみ
30 sep 2024
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
ひろみ
1 nacht verbleven in september 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Yee Shan
Reisde met familie
19 sep 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Yee Shan
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Ryan
13 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Ryan
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Eun sung
Reisde met familie
12 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Eun sung
1 nacht verbleven in september 2024
4/10 – Matig
Mengru
12 aug 2024
Negatief: Netheid, personeel en service
Mengru
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
CHUN ON
31 jul 2024
CHUN ON
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met huisdieren, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
28 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Michael
3 nachten verbleven in juli 2024
4/10 – Matig
akihiro
Zakenreiziger
16 jul 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
akihiro
1 nacht verbleven in juli 2024
4/10 – Matig
Kiyoto
10 jul 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kiyoto
1 nacht verbleven in juli 2024








