Hotel Galaxy Residency

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt en gratis valetparkeerservice in Mumbai

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Galaxy Residency

Gang
Vergaderruimte
Exterieur
Lobby
Gang

Beoordelingen

4,0 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
  • Parkeren inbegrepen
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Receptie 24/7

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Satellietzenders
  • 19 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Andheri - Ghatkopar Link Road, Near, Dhanlaxmi Build., Mohili, Sakinaka, Mumbai, Maharashtra, 400072

In de buurt

  • Phoenix Market City Mall - 17 min. wandelen - 1.5 km
  • Powai-meer - 4 min. rijden - 2.8 km
  • Hiranandani Business Park - Powai - 5 min. rijden - 3.4 km
  • Consulaat Generaal van de VS - 6 min. rijden - 5.5 km
  • Jio World Convention Centre - 7 min. rijden - 5.8 km

Lokaal vervoer

  • Station Ghatkopar - 2 min. rijden
  • Asalpha - 4 min. wandelen
  • Internationale luchthaven Chhatrapati Shivaji (BOM) - 14 min. rijden

Restaurants

  • ‪NITYAN (Pooja) - ‬5 min. wandelen
  • ‪Shalimar Cold Drink House - ‬7 min. wandelen
  • ‪Galaxy Hotel, Sakinaka Chauk, Andheri East - ‬1 min. wandelen
  • ‪Café Coffee Day - ‬14 min. wandelen
  • ‪Mayura Juice Center - ‬8 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Galaxy Residency

Hotel in de zakenwijk
Hotel Galaxy Residency biedt onder andere een gratis continentaal ontbijt en een droogkuis/wasserijservice. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Gratis parkeerplaatsen en valetparkeerservice
  • Limousine- of autoservice, hulp bij uitstappen/tickets en geldautomaat/bankservice
  • Een 24-uurs receptie, een televisie in de gemeenschappelijke ruimte en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Hotel Galaxy Residency bieden voordelen zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed, bovenop voorzieningen zoals gratis wifi en airconditioning.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies van 21 inch met premium tv-zenders
  • Koelkasten, plafondventilators en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) op verzoek
  • Limousine-/autoservice
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis continentaal ontbijt beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 11.00 uur

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Geldautomaat
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • 1 etage
  • 1 gebouw
  • Aparte rookruimtes
  • Gebouwd in 2009

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 21 inch met premium satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Kluisje
  • Plafondventilator
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 05.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.30 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 500 per voertuig (enkele reis)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Galaxy Residency Hotel
Galaxy Residency Mumbai
Hotel Galaxy Residency
Hotel Galaxy Residency Mumbai
Hotel Galaxy Residency Mumbai
Hotel Galaxy Residency Hotel Mumbai

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Galaxy Residency?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Hotel Galaxy Residency voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij Hotel Galaxy Residency inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 05.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Galaxy Residency uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.30 uur uit te checken.

Biedt Hotel Galaxy Residency een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 500 per voertuig.

Waar staat Hotel Galaxy Residency?

Dit hotel ligt vlak bij de luchthaven, op 5 km afstand van Phoenix Market City Mall, R City Mall en KidZania Mumbai. Ook MIDC Industrial Estate en Hakone liggen op 5 km afstand. Asalpha ligt op maar 4 minuten wandelen en naar Station Shin-Unuma is het 10 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel Galaxy Residency

Beoordelingen

4,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 19 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 19 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 19 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 19 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 19 beoordelingen

5,0/10

Netheid

4,8/10

Personeel en service

4,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Karl, UK

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Went but didn't stay

The facade of the hotel is nothing like the picture ,it is in a slum area ,the stairs are that narrow you can hardly get up them,I booked a deluxe room but was shown to a room that was an internal room with no window the room was smelly and all sorts dusty .I have contacted ebookers with a view to getting a refund but with on luck yet
3 nachten verbleven in oktober 2017

4/10 – Matig

David, LA

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Woken up at Midnight

I walked into the room and could hardly breath. The air was stale and there were no windows. After turning on the AC it did get better. Tv was ok, some Asian/Western channels like AXN and comedy central. WiFi did not work, even after complaining and reassured that it would work. Staff came to my room at midnight, waking me up by ringing the buzzer and knocking on the door. I got up to answer and the bell hop gave me a bottle of water, which I did not ask for.

2/10 – Ontzettend slecht

rajesh rambhai, Gujrat

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Hotel

I was wast my money. Area, fecelity, transportation and this area as well as hotel is not good for couple

6/10 – Redelijk

Noni, IRELAND

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Hard to find from the airport.

Really hard to find from airport. Middle of mumbai madness. Comfortable bed and relatively clean room. Bathroom not great. Sink really dirty. But it is mumbai so better than other places I stayed.

2/10 – Ontzettend slecht

Paola, Rhode Island

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

never stayed there

I bookeD it about 8hrs before arriving. Called from the airport to confirm when I landed. 10min later I get there and the employee is only addressing the cab driver. Finally tells me it's booked full and that I'm going to another hotel down the road. Not the friendliest but not rude. Never stepped foot in the hotel. Not the best area.

4/10 – Matig

Jay, Pune

Negatief: Personeel en service, comfort kamer

Good service for a short stay

Good, if someone is looking for budget stay and short duration.

2/10 – Ontzettend slecht

Joef, london

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Extremely unclean and hard to locate

I'm not a particularly fussy traveler but this place was disgusting dirty sheets, flies flying all around the room, no windows. Service from the staff seemed to constantly involve them trying to get tips from you, in very poor English. It's not very easy to find/well known, I had to switch taxi drivers to find it and the area around is not worth spending anyy time in. Having said all this they were very understanding in allowing me to move my check out time back by 3 hours which was pretty decent of them. Would recommend Anjali homestay instead, cheaper, cleaner etc

6/10 – Redelijk

Gautam, Goa

Positief: Netheid, personeel en service

Its a nice hotel in Andheri east..

Its a nice hotel in Andheri east only worst part is rooms are very small..

8/10 – Goed

Prashant, Ranchi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good Budget hotel

For a budget hotel I found it to be clean and comfortable. Food served was simple and palatable. Room facilities viz. air conditioning, cable TV etc. were satisfactory. I would recommend this hotel to those who are looking for a comfortable stay at very reasonable prices.

4/10 – Matig

Satish Kumar Mehta, Gurgaon

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bad Stay

I feel bad of my selection of the hotel of all things,the hotel itself,poor cleanliness,poor service,the most poor breakfast.

2/10 – Ontzettend slecht

ABC, PUNE

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

BAD LOCATION N VERY DIRTY BATHROOM

I WAS SHOCKED TO SEE THE SIZE OF THE ROOM, ALSO THE BATHROOM WAS TOO DIRTY. I DON'T HAVE WORDS TO DESCRIBE.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

the hotel is good for all facilities.

the staff of the hotel is cooperative. only thing they should initiative for cleaning of the room on daily basis as part of their duty.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Good for a brief Stay!

The hotel is located in the main road after Saki Naka towards Ghatkoper. Facilities and amenities in the hotel are adequate and I would recommend this hotel to anyone for a brief stay. Complementary breakfast though is simple with no bufe options. The place outside the hotel is not so cosmopolitan with busy traffic. But once you are inside the room, you wont be distrubed with outside noise. AC, Cable and Water heating facilities were working adequately, however I was not able to see any facility for free Internet.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, comfort kamer

Plz dont select

Worst possible hotel...should not called as a hotel...guest house will be better word. my bathroom is bigger then ther executive rooms..!

2/10 – Ontzettend slecht

Tasseer, JAPAN

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Expect and be prepared for:

Here is my experience and what you should consider: 1. I received late night calls (yes calls, not call) from the hotel front desk starting at about 12:30 am asking me with a very strange low tone of voice if I wanted to drink some `good Indian beer`. I told the man that I was obviously asleep at this time of the night and not to call me again, but he did call me again asking the same question. Anger did not seem to deter this person. 2. The purpose of my stay was just to rest and sleep a little in between my international flight and my connecting domestic flight. I checked in at 8:00 pm and left at 4:00 am. I specifically asked for a non-smoking room, but here is the fact: THEY DO NOT HAVE ANY!! My room had ashtrays inside and smoke was everywhere from the neighboring rooms. Most certainly could not rest, nor really sleep. 3. The locks do not function properly in the room. My bed was pushed up against this old and disgusting looking set of 3 windows that do not lock!!! On the other side was the main street (literally in a slum). I really did 1/2 sleep with my wallet on me and any passport and other belongings attached to me as I did expect something can and probably will go wrong at this horrible brothel looking hotel. Under no circumstances should you ever consider staying at this place. Expedia should honestly take a look at my experience and the experience of others and remove this hotel from the list of options. If you respect yourself you will stay elsewhere.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel galaxy

Un hotel nada recomendable. Nada cerca a lugares de desplazamiento para turistas. Un lugar muy difícil de transitar y peligroso.

6/10 – Redelijk

Thorsten, Lippstadt

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Einfach und sauber

Für ein bis zwei Nächte ok, nicht weit von den Flughäfen. Taxifahrer kennen das Hotel nicht, daher ist ein Handy sinnvoll, damit der Fahrer mit dem Hotel Kontakt aufnehmen kann!

2/10 – Ontzettend slecht

pam, Tampa, FL

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

DO NOT STAY HERE

This hotel is horrible. It's like a pay by the hour hotel located in a dark alley. It seemed to be an unsafe area and I ended up leaving instead of staying here. The reception personnel were very rude. Under no circumstances would I recommend this hotel to anyone.