Ginger Mumbai Andheri

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met fitnessfaciliteiten en een 24-uurs receptie in Mumbai

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Ginger Mumbai Andheri

Receptie
1 slaapkamer, een kluis op de kamer, een bureau, geluiddichte muren
Voorkant van accommodatie
Restaurant
Vergaderruimte

Populaire voorzieningen

  • Fitnessruimte
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Receptie 24/7
De huidige prijs is € 53
inclusief belastingen en toeslagen
27 aug - 28 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Luxe Twin kamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Luxe eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Luxe tweepersoonskamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Een minibar
  • 20 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Superior tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 19 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Teli - Gali Road, Andheri (East), Parsi Colony, Mumbai, Maharashtra, 400069

In de buurt

  • Juhu Beach - 4 min. rijden - 3.3 km
  • Kokilaben Dhirubhai Ambani Hospital & Medical Research Institute - 4 min. rijden - 4.0 km
  • NESCO Center - 5 min. rijden - 5.1 km
  • Bombay Convention & Exhibition Centre - 5 min. rijden - 5.7 km
  • Consulaat Generaal van de VS - 8 min. rijden - 9.7 km

Lokaal vervoer

  • Station Andheri - 9 min. wandelen
  • Western Express Highway Station - 14 min. wandelen
  • Internationale luchthaven Chhatrapati Shivaji (BOM) - 13 min. rijden

Restaurants

  • ‪Vaibhav Restaurant - ‬6 min. wandelen
  • ‪Pallavi Veg Restaurant - ‬5 min. wandelen
  • ‪Prestige Veg Treat - ‬7 min. wandelen
  • ‪Domino's Pizza - ‬2 min. wandelen
  • ‪McDonald's - ‬11 min. wandelen

Over deze accommodatie

Ginger Mumbai Andheri

Hotel vlak bij NESCO Center
Een droogkuis/wasserijservice, een fitnesscentrum en een businesscentrum vormen slechts een kleine greep uit wat je kunt verwachten bij Ginger Mumbai Andheri. Ga vooral lekker eten bij Qmin, het restaurant ter plaatse. Gratis wifi in de kamer en een snackbar/deli zijn beschikbaar voor alle gasten.
Andere voordelen zijn:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), bagageopslagruimte en koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimte
  • Een vergaderruimte, gratis kranten en een 24-uurs receptie
  • Een kluis bij de receptie, een feestzaal en rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
De 142 kamers hebben leuke voordelen zoals airconditioning, bovenop extra's zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies van 40 inch met premium tv-zenders
  • Koelkasten, koffiezetapparaten/waterkokers en plafondventilators

Talen

Engels, Hindi

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: INR 250 per persoon
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Qmin

Dingen om te doen

  • Sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Koelkast op de kamer
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 10 etages
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2017
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv van 40 inch met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Plafondventilator
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Als je nog vragen hebt, kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Let op: Deze accommodatie accepteert geen PAN-kaarten als identificatiebewijs.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan INR 600.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer INR 250 per persoon
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: INR 600.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Ginger Andheri
Ginger Mumbai Andheri Hotel
Ginger Mumbai Andheri Mumbai
Ginger Mumbai Andheri Hotel Mumbai

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Ginger Mumbai Andheri?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Ginger Mumbai Andheri?

Vandaag, 28 jul. 2025, kost een verblijf bij Ginger Mumbai Andheri van één nacht voor twee volwassenen op 27 aug. 2025 min. € 52,91, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Ginger Mumbai Andheri voor parkeren?

Bij deze accommodatie zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Ginger Mumbai Andheri inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij Ginger Mumbai Andheri uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar staat Ginger Mumbai Andheri?

Dit hotel ligt in Andheri East, op 3 km afstand van Andheri Sports Complex, MIDC Industrial Estate en NMIMS Mumbai. Ook Nanavati Super Speciality Hospital en Strand Versova liggen op 5 km afstand. Station Andheri ligt op 9 minuten wandelen en naar Western Express Highway Station is het 14 minuten wandelen.

Beoordelingen over Ginger Mumbai Andheri

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 26 van 79 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 19 van 79 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 15 van 79 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 79 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 79 beoordelingen

7,4/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

ARCHIT SHRIKANT

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Suman

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Reception Team is good.
3 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

PRADIP

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was good but it should be in a better and cleaner area
1 nacht verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Minaxi

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
4 nachten verbleven in februari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Mr R

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

AC not working in room 810

complain regarding my recent stay at Ginger Mumbai Andheri on 14th Feb. Unfortunately, my experience was unsatisfactory due to a malfunctioning air conditioning unit in my room. Despite reporting the issue to the hotel staff, I was assured that the AC would begin cooling within 10 minutes. However, this did not happen, and upon making a follow-up call to the reception, no further action was taken. As a result, I spent the entire night in discomfort due to inadequate cooling, which significantly a
1 nacht verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Anjna

Catering staff were not very helpful
1 nacht verbleven in januari 2025

6/10 – Redelijk

Anjna

Positief: Voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were not helpful in the dining room specially at breakfast. It took them half an hour to make 2 toast. They were not prepared to make fresh tea when we request.
4 nachten verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Sampath

Average

Three start average hotel Noisy corridors with staff and customers making noise
2 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Dunstan

Positief: Netheid, personeel en service
Nice Comfortable Stay
2 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Sanjay, Dar es Salaam

7 nachten verbleven in december 2024

6/10 – Redelijk

SHREYAS

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Nisha

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in december 2024

4/10 – Matig

joel

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Our stay was not worth what we paid for it unfortunately. We had high hopes since we heard a lot of good things but it was very unclean. One of the pillow covers had stains on it. There was mold in the bathroom and it didn't look like the room was disinfected.
1 nacht verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Sidharth

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rooms were clean so was the wasroom. Room service was available multiple times a day. I've got almost nothing to complain about. Nothing worth mentioning in this review anyway. Recommended.
3 nachten verbleven in december 2024

2/10 – Ontzettend slecht

lobsang

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Noisy not clean not recommended to foreigners
2 nachten verbleven in december 2024

8/10 – Goed

chandra

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

OK place to stay overnight.

Reasonable place, good location, basic plus. Free wireless in the room is useless. Customer Service agent are stretched all times. They can employ more people to address customer needs. Long lines at the counter any time of the day. You have to ask for everything otherwise they don’t give.
2 nachten verbleven in december 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Eloise

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Shreedutta

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Horrible experience. The staff was rude and unfriendly. They asked me for Ids for someone who came to visit. That may be a rule that I did not know. They want all original documents like Adhar, passport, OCI, etc. How do they store it? - taking a photo on their phone! I was very uncomfortable sharing these personal documents because of that. but they refused to give entry without that. Later, they were extremely rude to me. I clarify this just because the review is not only based on this check-in experience. They allow bookings on an hourly basis and I saw people (couples) coming, just mentioning the room no. and taking keys to go up. What is going on? I felt uncomfortable with family and kids. At night, these are the sounds of people walking at 1-2 AM. If there is a way to upload photos - The bathroom had flies coming from the drain. The meeting room wall had fungus. It was a mistake staying here.
2 nachten verbleven in oktober 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Shreedutta

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

Leonard, SAN DIEGO

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The Staff and employees were polite, respectful and cooperative but the room facilities required essential maintenance like Internet, Aircondition, TV, etc daily services and for our major stay there only One elevator was functioning and we were compelled to make use of the stairs.
14 nachten verbleven in september 2024

6/10 – Redelijk

Durga

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
5 nachten verbleven in september 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Sudhir

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sad staff
1 nacht verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Mili, Dar es Salaam

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were every friendly and welcoming!!
3 nachten verbleven in augustus 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Ajay

Reisde met familie
Poor reception. It took 30 minutes to check in. She couldn’t find the booking and we kept waiting after long flight. Rooms were not clean including toilet. Only good thing the breakfast was ok. The manager at front desk didn’t even bother to say hello or smile. Will never go back to this hotel
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Subhash

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Check in was very slow, girl typing info on a laptop took almost 30 mins, not fun after a long flight. We were two people so asked for 2 keys, she refused and gave only one which was very inconvenient because elevator also required key. Air conditioning is horrible. When you leave the room all power shuts down in room so 100-105 F humid temp makes room so hot that when you come back it takes couple of hours to cool down. Also it won’t cool down to your desired temp, seemed like the hotel had it controlled to not go below certain temp, I was sweating all night and couldn’t sleep. Although hotel is relatively clean, secured and closed to airport I would definitely not choose this property again. Also like to mention that breakfast was good for the price
2 nachten verbleven in april 2024