Kesang Laut Hotel

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie in Muar

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Kesang Laut Hotel

Receptie
Lobby
Deluxe kamer | 1 slaapkamer, een bureau, beddengoed
Lobbylounge
Exterieur

Populaire voorzieningen

  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een bureau
  • 15 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed

Kamer, 1 queensize bed

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een bureau
  • 14 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een bureau
  • 12 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Familiekamer (Family )

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een bureau
  • 16 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Kamer, 1 kingsize bed (VIP)

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een bureau
  • 17 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe Room

  • Max. aantal: 3
  • 1 Twin Bed and 1 Queen Bed

Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 Twin Beds

Superior Family Room

  • Max. aantal: 4
  • 2 Queen Beds

VIP King Bed Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 King Bed

Queen Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
No 1,2,3, Jalan Mulia, Taman Mulia, Muar, Johor, 84000

In de buurt

  • Muar Nan Hai Fei Lai-tempel - 9 min. rijden - 7.5 km
  • WetexParade - 9 min. rijden - 7.9 km
  • Uptown Maharani - 10 min. rijden - 8.2 km
  • Tanjung Emas-recreatiepark - 11 min. rijden - 9.4 km
  • Avondmarkt van Jonker Street - 41 min. rijden - 46.8 km

Lokaal vervoer

  • Malacca (MKZ-Batu Berendam) - 40 min. rijden

Restaurants

  • ‪Asam Pedas Kesang Laut - ‬15 min. wandelen
  • ‪Mee Bandung Central - ‬6 min. rijden
  • ‪Mee Bandung Central - ‬6 min. rijden
  • ‪Sri Murni Tomyam - ‬4 min. rijden
  • ‪Warung Sup Kambing - ‬7 min. rijden

Over deze accommodatie

Kesang Laut Hotel

Hoogtepunten van de accommodatie
Kesang Laut Hotel heeft alles wat je nodig hebt. Ga het net op via gratis wifi in de gemeenschappelijke delen.
Andere voordelen zijn:
  • Een 24-uurs receptie en bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Kesang Laut Hotel hebben veel comfort dankzij airconditioning.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies van 20 inch met kabelzenders
  • Gratis theezakjes/oploskoffie en bureaus

Talen

Engels, Maleis

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis parkeerplaatsen binnen 1 meter van de accommodatie

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag

Gastendiensten

  • Geen schoonmaakservice

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • 2 etages
  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 20 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Theezakjes/oploskoffie

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 22.00 uur te arriveren. 
Bij het inchecken dienen gasten bewijs van een volledige Covid-19-vaccinatie voor te leggen
Alle gasten vanaf 18 jaar dienen een bewijs van een volledige Covid-19-vaccinatie voor te leggen. Gasten dienen ten minste 14 dagen vóór het inchecken een volledige Covid-19-vaccinatie te hebben ontvangen

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 3 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan MYR 50 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor extra bed: MYR 50 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie

Accommodatie ook bekend onder de naam

Kesang Laut Hotel Muar
Kesang Laut Muar
Kesang Laut
Kesang Laut
Kesang Laut Hotel Muar
Kesang Laut Hotel Hotel
Kesang Laut Hotel Hotel Muar

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Kesang Laut Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Kesang Laut Hotel voor parkeren?

Je kunt in de omgeving gratis parkeren.

Hoe laat kan ik bij Kesang Laut Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Kesang Laut Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat Kesang Laut Hotel?

Dit hotel in Muar ligt op 3,6 km van Gelam en op 10 km afstand van Muar Nan Hai Fei Lai-tempel en WetexParade. Ook Uptown Maharani en Jingye-tempel liggen op 10 km afstand.

Beoordelingen over Kesang Laut Hotel

Beoordelingen

6,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 10 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 32 beoordelingen

5,2/10

Netheid

6,4/10

Personeel en service

5,0/10

Voorzieningen

5,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Nur Adilah

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Check in je bilik bau rokok. Kuat bau rokok package habuk rokok atas lantai. Cawan ada kesan kopi tak cuci. Tv tak boleh tengok. Bila cakap dengan staff, no action taken. Alasannya memang macamtu. Bath tub pun tak function. Stay dua malam kat hotel ni memang tidur je semata.
1 nacht verbleven in april 2025

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ok
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Md

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Hock Hin

1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Lim

1 nacht verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Mohd Johari

Reisde met familie
Negatief: Netheid
Bilik air tak bersih berbau tak menyenangkan.
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

mohd bohari

1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

HANIF

1 nacht verbleven in februari 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

suriati

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stains on bedsheets, wet toilet when checking in. Remote control for TV doesn't work unless you walk right to the TV and point the remote to the receiver located behind it. No towel provided, saying it's still in laundry.
1 nacht verbleven in augustus 2020

4/10 – Matig

Rahman

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
failed service
1 nacht verbleven in juli 2020

6/10 – Redelijk

Zari

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Lim

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Not recommended

Spider webs on ceilings, blood stain on bed sheet. No towels provided n was told to wait to send over after 4 hours but no in vain till we complained to the manager.
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Quite okay, but must hired good and responsibility housekeeping to tidy up room. Pls. Alot of dust, hair, and toilet quite dirty.
2 nachten verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Rafidi

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Salahuddin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Suasana kg.

Sederhana. Agak jauh dari bandar. Suasana kampung
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They did not receive info from Expedia and was not expecting anyone. Luckily had paid confirmation from Expedia. The room booked was not ready and paid extra for supposedly available superior room. The sink glass top was never cleaned, was told only had one towel left. The poor staff attending was feeling harrased because the other staff did not do their work. Will never set foot there again.
1 nacht verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
No lif and staff not professional
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

fatin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
it was good
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

saad, Ipoh, perak my

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bilik cantik, selesa, tetapi wifi lansung tak boleh guna, nyamuk pula banyak, mungkin masuk ikut bawah pintu..
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Rahsia

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Aliran air di tandas agak perlahan
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Azlina

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
my booking is not in their record and the reason the staff incharge was not updated. They was change the other room and the room type is not satisfied. Very upset on this matter and hope expedia will take note. tq
1 nacht verbleven in februari 2019