Humaniti Hotel Montreal, Autograph Collection

4.5-sterrenaccommodatie
Luxe hotel met een volledig uitgeruste spa en fitnessfaciliteiten

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

9,4 op 10 –
Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Fitnessruimte
  • Restaurant
  • Huisdiervriendelijk
  • Bar
  • Spa
De huidige prijs is € 169
inclusief belastingen en toeslagen
30 nov - 1 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven

Deluxe kamer, 2 queensize bedden, hoek

9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 34 m²
  • 1 slaapkamer
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed, hoek (Hibiscus)

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(10 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 35 m²
  • 1 slaapkamer
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Kamer, 1 kingsize bed (Hop)

9,8 van 10
Uitzonderlijk
(74 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 31 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Junior suite, 1 kingsize bed (Helio)

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Een zetelbed
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
  • 35 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Kamer, 2 queensize bedden (Halo)

9,2 van 10
Fantastisch
(23 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 33 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Suite, 1 kingsize bed (Haiku)

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(9 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Een zetelbed
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
  • 56 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Presidentiële suite, 1 kingsize bed, uitzicht op de stad

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een regendouche
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
340 De La Gauchetière West, Montreal, QC, H5A 1K6

In de buurt

  • La Ville Souterraine - 1 min. wandelen - 0.1 km
  • Montreal Convention Centre - 2 min. wandelen - 0.2 km
  • Place Bonaventure - 5 min. wandelen - 0.5 km
  • Rue Sainte-Catherine - 7 min. wandelen - 0.6 km
  • Notre-Dame Basilica - 7 min. wandelen - 0.6 km

Lokaal vervoer

  • Square Victoria Station - 4 min. wandelen
  • Centraal Station Montreal - 7 min. wandelen
  • Montreal, Québec (YHU-St. Hubert) - 31 min. rijden

Restaurants

  • ‪Terra Verde - ‬3 min. wandelen
  • ‪Gazette Restaurant - ‬3 min. wandelen
  • ‪H3 Lounge - ‬1 min. wandelen
  • ‪I Sushi comptoir traiteur - ‬2 min. wandelen
  • ‪Restaurant Tbsp - ‬4 min. wandelen

Over deze accommodatie

Humaniti Hotel Montreal, Autograph Collection

Hotel met een luxe stijl niet ver van Montreal Convention Centre
Humaniti Hotel Montreal, Autograph Collection ligt vlak bij Bell Centre en Universiteit McGill en biedt een buurtwinkel, een koffiebar/café en een droogkuis/wasserijservice. Neem de tijd om te ontspannen in het wellnesscentrum. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, brunch, lunch en diner. Naast een bar en een fitnesscentrum, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Een seizoensgebonden buitenzwembad met ligstoelen
  • Een continentaal ontbijt (toeslag), valetparkeerservice en een oplaadpunt voor elektrische auto's
  • Meertalig personeel, rookvrije accommodatie en bagageopslagruimte
  • Gemeenschappelijke werkruimte, een verticale tuin en 5 vergaderruimtes
  • Beoordelingen van gasten zijn zeer positief het zwembad, het behulpzame personeel en de locatie
Kamervoorzieningen
Alle 193 kamers zorgen voor veel comfort dankzij bars met spoelbak en (laptop)kluisjes, bovenop leuke bijkomstigheden zoals airconditioning en badjassen. Beoordelingen van gasten zeggen niets dan goeds over de netheid van de kamers in deze accommodatie.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Recyclage en ledlampen
  • Badkamers met milieuvriendelijk toiletgerief en haardrogers
  • Smart-tv's van 55 inch met kabelzenders
  • Dagelijkse schoonmaak, adapters/opladers en telefoons

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Oplaadstation voor elektrische voertuigen ter plaatse
  • Beveiligd valetparkeren ter plaatse (CAD 48 per nacht; inclusief in- en uitrijden)
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen en parkeerplaatsen voor personenbussen beschikbaar

Eten en drinken

  • Continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 11.00 uur op werkdagen en van 07.00 uur tot 13.00 uur in het weekend: CAD 25 tot 35 voor volwassenen en CAD 25 tot 35 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Met zijn tweeën/besloten dineren

Restaurants ter plaatse

  • Boulangerie Ange
  • Lounge h3
  • Terrasse Alize

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Sauna
  • Sportschool
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Kruidenier/supermarkt

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kruidenier/supermarkt
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Zakelijke diensten

  • 5 vergaderruimtes
  • Flexwerkplekken

Buiten

  • Ligstoelen aan het zwembad

Volledig uitgeruste spa

  • Spa dagelijks geopend

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • 5 rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Doucheruimte met douchezitting en handgrepen
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Helling bij de hoofdingang
  • Hendels als deurklinken
  • In hoogte verstelbare douchekop
  • Informatieborden in braille of reliëfletters
  • Lift (107 centimeter brede deur)
  • Make-upspiegel/scheerspiegel
  • Notificatie voor deurbel en telefoon
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijk zwembad
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke personenbusparkeerplaats
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie (74 centimeter hoog)
  • Rolstoeltoegankelijke spa
  • Rolstoeltoegankelijke sportschool
  • Valetparkeren voor voertuigen met een rolstoel
  • Verlaagde stopcontacten in de badkamer
  • Visueel brandalarm
  • Zwembad met helling aanwezig
  • Zwembadlift aanwezig

Meer

  • 19 etages
  • Bioafbreekbare roerstaafjes beschikbaar
  • Daktuin
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2021
  • Geen plastic rietjes
  • Geen plastic roerstaafjes
  • Herbruikbaar tafelgerei
  • Herbruikbare kopjes
  • Plantenmuur
  • Ramen met dubbelglas
  • Rookvrije accommodatie
  • Ten minste 80% van de verlichting werkt met leds
  • Ten minste 80% van de voedingsproducten komt van lokale producenten
  • Uitgebreid recyclingbeleid
  • Veganistische gerechten
  • Vegetarisch ontbijt beschikbaar
  • Vegetarische gerechten

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Hypoallergeen beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Badjassen
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta (op verzoek)
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Betaalfilms
  • iPod-dock
  • Smart-tv van 55 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Espressoapparaat
  • Natte bar

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Elektrische adapters
  • Gratis lokale gesprekken
  • Ledverlichting
  • Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • Mobiele toegangssleutel
  • Recycleren
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon
  • Waterbesparende douches

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 16.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je een toeslag van CAD 75 per huisdier, per verblijf, naast een borgsom van CAD 250 per verblijf
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
Alleen honden zijn toegestaan
Er is een voer- en drinkbak beschikbaar

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer CAD 25–35 voor volwassenen en CAD 25–35 voor kinderen
  • Valetparkeerkosten: CAD 48 per nacht (incl. in- en uitrijden)
  • Borgsom voor huisdieren: CAD 250 per verblijf
  • Toeslag voor huisdieren: CAD 75 per huisdier, per verblijf
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
  • Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen betaling

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Commitment to Clean (Marriott) hanteert.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie 2025-03-31, 304076
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Dit is een LHBTI+-vriendelijke accommodatie.
Het seizoensgebonden zwembad is geopend van mei tot oktober
Het zwembad is toegankelijk van 08.00 uur tot 20.00 uur
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)

Veelgestelde vragen

Beschikt Humaniti Hotel Montreal, Autograph Collection over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een seizoensgebonden buitenzwembad. Het zwembad is van 08.00 uur tot 20.00 uur geopend.

Hoeveel kost een verblijf bij Humaniti Hotel Montreal, Autograph Collection?

Vandaag, 24 nov. 2025, kost een verblijf bij Humaniti Hotel Montreal, Autograph Collection van één nacht voor twee volwassenen op 30 nov. 2025 min. € 168,81, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Humaniti Hotel Montreal, Autograph Collection?

Ja, honden zijn bij deze accommodatie welkom. Er geldt een borgsom van CAD 250 per verblijf en een toeslag van CAD 75 per huisdier, per verblijf. Hulpdieren betalen geen toeslag.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Valetparkeren is mogelijk tegen een toeslag van CAD 48 per nacht.

Hoe laat kan ik bij Humaniti Hotel Montreal, Autograph Collection inchecken?

Inchecken kan vanaf: 16.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Humaniti Hotel Montreal, Autograph Collection uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat Humaniti Hotel Montreal, Autograph Collection?

Dit luxe hotel ligt in Centrum van Montréal, vlak bij La Ville Souterraine en Montreal Convention Centre. Ook Rue Sainte-Catherine en Notre-Dame Basilica liggen op 10 minuten wandelen. Square Victoria Station en Place d'Armes Station liggen op 5 minuten wandelen.

Beoordelingen over Humaniti Hotel Montreal, Autograph Collection

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 592 van 768 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 109 van 768 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 35 van 768 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 16 van 768 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 768 beoordelingen

9,6/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

9,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Denis

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
On nous a donné une carte pour notre chambre à notre arrivée qui ne fonctionnait pas dans l’ascenseur. Finalement on nous a dit que notre chambre n’était pas prête . C’était pourtant 16:30.. L’hôtel nous a alors offert un coupon pour boire un verre au bar. Nous avons dû attendre encore 45 minutes pour comprendre que finalement que c’était une erreur. Par contre on attendait et personne ne nous a fait signe.. Le personnel était complètement perdu.
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Han Sang

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was perfect, polite and nice staff, clean room. Thank you
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

FRANKLIN

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente sitio 100% recomendado
4 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

martin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tout est parfait
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Karine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel parfait!
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Maxime

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Parfait
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Alexandre

Amazing
1 nacht verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Reda

1 nacht verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Jennifer, Montreal

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hello, I reserved the stay in order to rest (I reside next door). I am very familiar with the hotel’s amenities, restaurants, bars, etc Because I wished for sleep, I did not request housekeeping the first two nights. The third, I did. I left the room early in the morning and returned around 2PM. I was surprised to see the room still not done as a trolley was on my floor. I called reception and was told that they were putting my room in priority and “technically” they had until 4PM to clean a room. Okay. Despite feeling the day wasted, I complied and I left again to return at 3:40PM. The room still undone. Called again. They did not seem to know why my room was still not done. At4PM someone came. It was way too late as my day was already wasted. I thanked her and simply exchanged towels to at least get cleaned ones after 3 days at the hotel. The check-out was not a good experience. Complete opposite than the check-in. I was awaiting as three agents were there : two assisting clients and one on the phone. The one on the phone the finished her call with a client and did not even look at me. A few seconds later the phone rang again and she took the phone (new client , new inquiry). It was as if she was not in the mood to serve. Even her colleague looked at her in confusion. Finally someone else checked me out. I wished that apologies for my wasted last full day could have been presented. I was disappointed. Thank you
3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Devon

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great modern place, restaurants great vibes. Staff were friendly and helpful. I’ll be back on business again. Thank you.
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Francois

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Notre 2e fois à cette hôtel La suite spacieuse et bien décoré Très bon drink au bar restaurant
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Ian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
This was a very easy stay for me. A relatively new hotel means the furnishings and hallway are all in good shape. I would recommend this hotel. It's very well located.
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Martin, Lac-Beauport

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Maxim

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Valet impeccable
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Lynda, Astoria

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean room
3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Alex

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Annie-Claude

2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Jean-Francois, Beauharnois

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Vikto

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfektes Hotel!! Top Service, super Lage und mega schöne Zimmer
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Dmitri

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

KAREN

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is the third time that we have stayed here. Easy walk from the train station and also close to the metro. Clean and beautifully decorated hotel. There is an organic grocery store, Avril, with ready-made food steps away that is very convenient if you need something quick. Short walk to the old port.
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Lemachi

1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Maureen

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We didn’t explore much of the property’s amenities. But the room was clean and the stay was comfortable.
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Jasmine

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful rooms and amenities, walkable location
1 nacht verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

DeShawna

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I booked a massage that was overalls pretty disappointing. The massage therapist paused several times. There were several 15second moments where he did nothing. There were also times where I felt like he was laying with me more so than actually massaging anything. The times he did massage were great, which made the moments where he didn’t even try stand out more.
3 nachten verbleven in oktober 2025