Hotel De Molenhoek - Nijmegen
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Molenhoek
Fotogalerie voor Hotel De Molenhoek - Nijmegen





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 74
inclusief belastingen en toeslagen
1 jan - 2 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
7,6 van 10
Goed
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon of terras
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer laden

Comfort tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Balkon of terras
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, uitzicht op tuin laden

Standaard tweepersoonskamer, uitzicht op tuin
7,4 van 10
Goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon of terras
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Rijksweg 1, Molenhoek, 6584AA
Over deze accommodatie
Hotel De Molenhoek - Nijmegen
Gelijkaardige accommodaties

Fletcher Hotel-Restaurant Rooland
Fletcher Hotel-Restaurant Rooland
- Parking inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Ontbijt beschikbaar
8.6 van 10, Uitstekend, 25 beoordelingen
De prijs is € 55
inclusief belastingen en toeslagen
4 jan - 5 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.9 per persoon, per nacht.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 19.50 voor volwassenen en EUR 9.75 voor kinderen
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor babybed: EUR 20.0 per dag
- Toeslag voor extra bed: EUR 35.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Nederland een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 4 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Van der Valk Hotel Molenhoek-Nijmegen
Van der Valk Molenhoek-Nijmegen
Van r Valk MolenhoekNijmegen
Hotel De Molenhoek Nijmegen
Molenhoek Nijmegen Molenhoek
Hotel De Molenhoek - Nijmegen Hotel
Hotel De Molenhoek - Nijmegen Molenhoek
Van der Valk Hotel De Molenhoek Nijmegen
Hotel De Molenhoek - Nijmegen Hotel Molenhoek
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel De Molenhoek - Nijmegen
8,0
Zeer goed
8,2
Netheid
8,0
Locatie
8,6
Personeel en service
7,8
Milieuvriendelijkheid
7,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie en kleine kinderen
18 nov 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
Marco
4 nov 2025
Positief: Personeel en service
Marco
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Janny
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Janny
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Diana
Reisde met een groep
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Diana
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Adrianus
Reisde met partner
7 aug 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Adrianus
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Gea
Reisde met partner
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gea
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Michael
Reisde met partner
25 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
1 nacht verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
Gorrit
21 mei 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gorrit
1 nacht verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
HW
Zakenreiziger, Reisde met partner
25 apr 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HW
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Arlette
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima verblijf
Arlette
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
M
8 apr 2025
M
1 nacht verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Peter
Reisde met partner
4 apr 2025
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
priscila
Reisde met partner
30 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
priscila
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Arianne
Reisde met partner
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Arianne
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jan
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jan
2 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Kirstin
Reisde met familie
1 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Kirstin
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Muriel
Reisde met familie
30 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muriel
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Ad, Zandvoort
Zakenreiziger, Reisde met partner
27 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ad
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
gerie
Reisde met een groep
22 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gerie
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Dennis
25 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dennis
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Lambertus
Reisde met familie
24 nov 2024
Positief: Voorzieningen
Lambertus
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Jonas
8 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jonas
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Gert
12 okt 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Gert
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Inge
Reisde met partner
29 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Inge
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Serhii
5 sep 2024
Serhii
1 nacht verbleven in augustus 2024








