Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor The Pavilion Guest House





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, en-suite badkamer laden

Twin kamer, en-suite badkamer
Hoogtepunten
Televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Digitale zenders
Een bureau
Huisdiervriendelijk
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, en-suite badkamer laden

Tweepersoonskamer, en-suite badkamer
Hoogtepunten
Televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Digitale zenders
Een bureau
Huisdiervriendelijk
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

36 Duke Street, Millom, England, LA18 5BB
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

The Harbour Inn
The Harbour Inn
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Bar
8.2 van 10, Zeer goed, 55 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: GBP 5.0 per verblijf
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
Pavilion B&B Millom
Pavilion Millom
The Pavilion
The Pavilion Millom
The Pavilion Guest House Millom
The Pavilion Guest House Guesthouse
The Pavilion Guest House Guesthouse Millom
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The Pavilion Guest House
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
22 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Jayeshkumar
Reisde met een groep, Reisde met partner
28 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jayeshkumar
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Phil
Reisde met familie
31 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Phil
1 nacht verbleven in juli 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Edel
Reisde met partner
5 feb 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edel
10 nachten verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Phillip
30 mei 2022
Phillip
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
MISS
Reisde met familie
8 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely hosts for a lovely b&b




MISS
2 nachten verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
31 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
18 okt 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Avoid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
terry
11 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
terry
1 nacht verbleven in oktober 2020
8/10 – Goed
Paris, London
27 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paris
1 nacht verbleven in september 2020
8/10 – Goed
Adam
15 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice dog friendly B&B
Adam
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Erika, Kendal
2 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erika
2 nachten verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Dave
Zakenreiziger
29 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice Place
Dave
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
13 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Marc
Reisde met familie
2 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
New year Trip
Marc
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 nov 2019
Geverifieerde reiziger
14 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place to stay.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Homely Bed and Breakfast.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
19 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely warm welcome
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Kelly
1 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly, welcoming guesthouse in Millom
Kelly
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Mark, Ashbourne
29 jul 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Just excellent
Mark
10/10 – Uitstekend
Jamie, Portsmouth
25 jul 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jamie
10/10 – Uitstekend
Carol, Elkford, BC Canada
2 jul 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Carol
10/10 – Uitstekend
Archie, NOTH WALES
12 apr 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
warm friendly great stay
Archie
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 aug 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer