Hub By Premier Inn London West Brompton
Hotel met een restaurant, in de buurt van Hyde Park
Fotogalerie voor Hub By Premier Inn London West Brompton





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 67
inclusief belastingen en toeslagen
14 dec - 15 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een waterkoker
Een laptopwerkplek
Een bureau
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een waterkoker
Een laptopwerkplek
Een bureau
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, rolstoeltoegankelijke douche laden

Standaard tweepersoonskamer, rolstoeltoegankelijke douche
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Verwarming
Televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een waterkoker
Een laptopwerkplek
Een bureau
Misschien vind je dit ook leuk

Belvilla Ilford Hill Hotel London
Loxford
- Gratis wifi
- Schoonmaakservice
7.0 van 10, Goed, 126 beoordelingen
De prijs is € 58
inclusief belastingen en toeslagen
30 nov - 1 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

11-15 Lillie Road, Fulham, London, England, SW6 1TX
Over deze accommodatie
Hub By Premier Inn London West Brompton
Gelijkaardige accommodaties

Premier Inn London Hammersmith - Talgarth Road
Premier Inn London Hammersmith - Talgarth Road
- Gratis wifi
- Ontbijt beschikbaar
- Receptie 24/7
8.8 van 10, Uitstekend, 222 beoordelingen
De prijs is € 72
inclusief belastingen en toeslagen
25 dec - 26 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijt voor onderweg: ongeveer GBP 8 voor volwassenen en GBP 8 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Google Pay en Apple Pay
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
HUB BY Premier INN London West Brompton Hotel
HUB BY Premier INN London West Brompton LONDON
HUB BY Premier INN London West Brompton Hotel LONDON
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hub By Premier Inn London West Brompton
8,4
Zeer goed
8,6
Netheid
8,2
Voorzieningen
9,2
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Jose Luis
26 nov 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Jose Luis
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Alexander
19 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexander
3 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Katie
Reisde met partner
18 nov 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Katie
5 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Colin
14 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Colin
5 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
abolaji
29 okt 2025
Positief: Netheid
abolaji
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Barbara M
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Barbara M
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Heather J, Upper Caboolture
17 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heather J
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Aidan
Reisde met een groep
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aidan
2 nachten verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
HELENE
Reisde met partner
12 okt 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HELENE
8 nachten verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Robert
Reisde met familie
12 okt 2025
Positief: Netheid
Robert
5 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Ken
8 okt 2025
Ken
4 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Phillip
6 okt 2025
Phillip
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Lisa, Mississauga
Reisde met partner
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lisa
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Juan Jose
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juan Jose
3 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Elisa
Reisde met familie
29 sep 2025
Elisa
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Stephanie
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephanie
4 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Mariam
20 sep 2025
Mariam
7 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
yong h
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
yong h
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jeff
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeff
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Yuki
26 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Yuki
6 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
XAVIER
26 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
XAVIER
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Maiya
26 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maiya
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Cecilia
Reisde met familie
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recommend the hotel
Cecilia
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Fabien
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fabien
2 nachten verbleven in juli 2025

















