Hotel ZIZI Kyoto Gion

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel in Kyoto, op 5 minuten stappen van Yasaka-altaar

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,0 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Keuken
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven

Deluxe kamer (WAKAMATSU)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Een haardroger
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden en 2 eenpersoons futons

Standaard kamer (GUNKAKU)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Een haardroger
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Vierpersoonskamer, balkon (YATSUHASHI)

Hoogtepunten

Een balkon of patio
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Twin kamer, balkon (KAKITSUBATA)

Hoogtepunten

Een balkon of patio
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Familiekamer (Deluxe, SHISHI)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Een haardroger
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 5
  • 2 tweepersoonsbedden en 2 eenpersoons futons

Superior kamer (OIMATSU)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Een haardroger
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Kamer (NAMI)

8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Een haardroger
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Familiekamer (Superior, MATSUKAZE)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Een haardroger
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 5
  • 2 eenpersoonsbedden en 3 eenpersoons futons

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
320 Furunishicho, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0065

In de buurt

  • Pontocho-laan - 6 min. wandelen - 0.5 km
  • Yasaka-altaar - 6 min. wandelen - 0.5 km
  • Gion Corner - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • Markt van Nishiki - 13 min. wandelen - 1.1 km
  • Kiyomizu Temple - 18 min. wandelen - 1.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Sanjo Keihan - 6 min. wandelen
  • Station Sanjo - 7 min. wandelen
  • Osaka (ITM-Itami) - 68 min. rijden

Restaurants

  • ‪らーめん錦 - ‬4 min. wandelen
  • ‪祇園ゆやま - ‬4 min. wandelen
  • ‪吉祥菓寮祇園本店 - ‬2 min. wandelen
  • ‪新門前 米村 - ‬2 min. wandelen
  • ‪RUM's BAR - ‬3 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel ZIZI Kyoto Gion

Hotel vlak bij Kawaramachi-straat
Hotel ZIZI Kyoto Gion ligt in de buurt van Yasaka-altaar en Pontocho-laan en heeft veel te bieden. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Rookvrije accommodatie, een kluis bij de receptie en bagageopslagruimte
  • Meertalig personeel
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Hotel ZIZI Kyoto Gion hebben leuke bijkomstigheden zoals airconditioning, naast voorzieningen zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met aparte badkuipen en douches en bidets
  • Gemeenschappelijke keukens, schoonmaakservice en bureaus

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Receptie met beperkte openingsuren

Gastendiensten

  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (op verzoek)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Bovenste verdiepingen alleen te bereiken via trap
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Trapleuningen

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Aparte badkuip en douche
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater
  • Minibar
  • Toegang tot gemeenschappelijke keuken

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 20.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks geopend van 11.00 uur tot 19.00 uur.
Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Registratienummer van de accommodatie 京都府指令保医セ第120
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Zizi
Hotel ZIZI Gion
Hotel ZIZI Kyoto Gion Hotel
Hotel ZIZI Kyoto Gion Kyoto
Hotel ZIZI Kyoto Gion Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel ZIZI Kyoto Gion?

Nee, alleen assistentiedieren zijn welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Hotel ZIZI Kyoto Gion voor parkeren?

Bij dit hotel zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Hotel ZIZI Kyoto Gion inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 20.00 uur. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel ZIZI Kyoto Gion uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Hotel ZIZI Kyoto Gion?

Dit hotel ligt in Gion, op 10 minuten wandelen van Hanamikoji Dori, Yasaka-altaar en Shijo-straat. Ook Pontocho-laan en Kawaramachi-straat liggen op een kwartiertje wandelen. Station Sanjo Keihan ligt op 6 minuten wandelen en naar Station Higashiyama is het 7 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel ZIZI Kyoto Gion

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 25 van 62 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 19 van 62 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 11 van 62 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 62 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 62 beoordelingen

8,6/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Yessenia Sugey

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La ubicación está increíble no teníamos que tomar trasporte para nada todo nos quedaba a 15 minutos caminando. Y muy tranquila la zona
5 nachten verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Jeremy

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
A really mixed experience - some great things to recommend this place and some quite poor things you should know about. Like some other guests before us it seems, we also did not receive a PIN code before we got there and so had no way to get in to the building let alone our room. Didn't even know we needed a code except other guests told us after we arrived. Took quite a while to get a response from the owners/managers, and I had to turn on roaming to do it as they didn't respond to Whatsapp via the eSIM we were using. So that was all costly and stressful but after about an hour it was sorted out, thankfully. Not a great start tho, and it seems we're not the first this has happened to. OK, the good stuff... Great location - quiet but very close to a great part of town and train stations (my wife saw a geisha on the street outside). Big room, clean and well set-up and loved the balcony (tho having a balcony means you have to lug bags up all 4 flights of stairs as there is no lift). The mixed stuff - there's great attention to detail in some ways like the slippers, the Dyson hairdryer and care packs, but poor in other ways like no way to organise room cleaning, no bedside lights, nowhere to hang your towel in the shower area. And some suggestions... reception is only sporadically manned but they are not friendly, welcoming or helpful - a smile would be nice? And randomly, drill some ventilation holes for the fridge cupboard because that fridge gets proper hot in there!
4 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Paula

3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Tina

Reisde met een groep, Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room is big for 4 adults. Microwave and toaster. Full fridge shower was big and has laundry machine in room. The clothes will not dry completely. You need to hang them but there was many hang her. My only complaint was the AC. It was Soo loud! Sounded like there was a hurican in our room.
1 nacht verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Laura

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Self check in - we were provided with a Japanese character but when we got there each room was named with English letters. Could not get a hold of anyone who worked there for 2 hours. Hotel was clean and spacious. Stairs to get to the rooms steep and awkward with luggage. Not all amenities they list available - had to request a microwave be put in common area to use and safe did not work - staff unsure how they worked either. Area quiet and out of the way - 7 minute walk to subway station.
5 nachten verbleven in juli 2025

4/10 – Matig

??

1 nacht verbleven in juli 2025

4/10 – Matig

Renato

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Kyoto ZIZI HOTEL

Em nossa penúltima noite, durante a madrugada, fomos surpreendidos por um rato em nosso quarto. Enquanto dormiamos ele fez um barulho tentando abrir um pacote de pão, o que nos fez acordar. O hotel não possui uma recepção 24h, então a única saída foi mandar um e-mail, que só foi respondido na manhã seguinte. Nossa única alternativa foi ficar acordado e tentar achar o rato, mas não conseguimos, então decidimos fazer o checkout antecipado e solicitar o reembolso desta última noite para o hotel, o que foi atendido.
3 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Wendy

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Check in was a bit confusing. There was no one on site even though we areived within the time frame. Room was comfortable and clean. However the stairs are incredibly steep and narrow. We were on the 3rd floor with lots of luggage. No elevator.
3 nachten verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Aruna

Reisde met familie
Inside of the room was big and nice (especially the bathroom), but be aware there is no elevator and very limited staff. This hotel does not offer luggage delivery but the family mart located two minutes away does offer it. Also, they weren’t super clear about the room cleaning policy (you have to message them to receive cleaning which is definitely not typical for a hotel to do). The area the hotel was located in was very convenient. Overall it was okay, but be mindful of the limitations.
3 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Rossana

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Servizio molto deludente, location e struttura top

L’esperienza è iniziata in maniera molto negativa con l’arrivo alla struttura senza trovare nessuno ad accoglierci in reception. Dopo svariati tentativi di contattare il personale (nessuna risposta al telefono per circa mezz’ora, nonostante l’orario d’arrivo fosse stato comunicato), riceviamo risposta da un dipendente che ride a crepa pelle al telefono per la situazione, ammettendo di aver dimenticato di mandare le info necessarie per il self check-in. Inoltre, avevamo chiesto se potessimo usufruire del servizio di spedizione dei bagagli visto che arrivavamo da Osaka e l’hotel ha confermato che era possibile e che avrebbero ricevuto i bagagli senza problema. Ovviamente tutto ciò non è avvenuto e siamo riusciti a recuperare i bagagli solo grazie all’airtag presente in uno dei bagagli, che ha significato uno spostamento di 40 mins che ha evitato che i bagagli venissero rispediti indietro ad Osaka. Ciliegina sulla torta, siamo stati attaccati da una signora del luogo infastidita dalla presenza di turisti che ha cercato più volte di impedirci di entrare nella struttura. A parte questa avventura iniziale, la stanza era molto carina, spaziosa e pulita. Inoltre la location è perfetta per raggiungere facilmente e a piedi il centro di Gion. Nonostante lo spiacevole inizio, la struttura ha riconosciuto gli errori commessi e ha deciso di rimborsare il soggiorno.
3 nachten verbleven in april 2025

4/10 – Matig

Laura

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Mala experiencia

No coincidían los nombres (símbolos) con las habitaciones, otra familia llegó a la par de nosotros y les fue peor, el que decía que era su cuarto estaba ocupado. La regadera estaba tapada así que tenías que bañarte rápido e ir cerrando la llave para que no se inundara. Las toallas estaban muy feas, una de ellas hasta rota estaba. Cuesta mucho subir y bajar las escaleras con las maletas porque es muy estrecho el espacio. No recomiendo quedarse ahí.
4 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Bianca

2 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Kriston

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

No microwave

The only issue was no microwave as advertised. Other than that it was a nice quiet comfortable nook that had style. Would recommend.
3 nachten verbleven in maart 2025

4/10 – Matig

Beatrice

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Décevant et assez sonore

La chambre que nous avons eu était au premier étage, la pièce est assez grande avec 2 grands lits et une salle de bain séparée. Par compte l’isolation phonique est déficiente. Attention, aucun contact humain réel que des contacts numériques avec un manque d’information notamment sur l’emplacement de la chambre. Le code reçu pour ouvrir les portes très bien mais vous devez chercher votre chambre car les chambres ne sont ni numérotées ni ne portent de nom ! Pour la baignoire, un bouton sur le devant permet sa fermeture, à savoir sinon impossible de prendre un bain.
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Chad

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
We enjoyed our stay.
2 nachten verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

MICHIE

2 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

十分京都氣息的酒店

酒店環境十分幽靜,保留了一些舊京都的特色,酒店舒適到十分好,已經是第四次住,下次去京都時也會再光顧!
2 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Naohiko

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
チェックインフロントの入口が、宿の入口と別になっていて、分かりにくかったです。また、上の階の宿泊客が走ったりしていたのか、足音が少しうるさかったです(宿泊客の問題ですが)。あとは綺麗で良かったです。
1 nacht verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Lisa

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A little bit out of the way but so very comfortable with a huge suite. Would definitely recommend!
3 nachten verbleven in december 2024

6/10 – Redelijk

Beau

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
4 nachten verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Daichi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
it was a great stay at a reasonable price
2 nachten verbleven in november 2024

6/10 – Redelijk

Melissa

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The entry to the hotel was easy. I couldn’t find the lounge or paperwork to properly sign in. The resident next door came out yelling if she even saw a foreigner near by. She scared my children and was completely over-the-top. The room was very nice but we would’ve liked an interior lock. The room was very stylish and comfortable.
1 nacht verbleven in november 2024

6/10 – Redelijk

りこ

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
ドライヤーが壊れていたのがちょっとあれでしたが、、安かったので総合的には良かったです。
2 nachten verbleven in augustus 2024

6/10 – Redelijk

john marshall, San Antonio

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Voorzieningen
The room looks nice but there are dust everywhere. They don’t pick up trash and they don’t clean the room daily.
5 nachten verbleven in juli 2024

4/10 – Matig

Klaus

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
You go to bed with the last one who is coming up the stairs with bags during tve night and you wake up with the first one who is moving in the hotel or by the traffic in front of the hotel.
3 nachten verbleven in juli 2024