The Millennials Kyoto
Capsulehotel voor volwassenen in Kyoto
Fotogalerie voor The Millennials Kyoto





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
11 van 11 kamers weergeven
Alle foto's voor Economy kamer, alleen vrouwen laden

Economy kamer, alleen vrouwen
9,2 van 10
Fantastisch
(16 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verduisterende gordijnen
5 Badkamers
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(17 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verduisterende gordijnen
5 Badkamers
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verduisterende gordijnen
5 Badkamers
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Kamer, alleen vrouwen laden

Kamer, alleen vrouwen
Hoogtepunten
Airconditioning
Verduisterende gordijnen
5 Badkamers
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Smart Pod - All Gender laden

Smart Pod - All Gender
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verduisterende gordijnen
5 Badkamers
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Smart Pod - Female Only (Female Only) laden

Smart Pod - Female Only (Female Only)
Theater Pod - Female Only (Female Only)
Theater Pod-All Gender
Alle foto's voor Neighboring 2 Smart Pods - Female Only laden

Neighboring 2 Smart Pods - Female Only
Alle foto's voor Neighboring 2 Smart Pods - All Gender laden

Neighboring 2 Smart Pods - All Gender
Misschien vind je dit ook leuk

Good Nature Hotel Kyoto
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 585 beoordelingen
De prijs is € 155
4 jan - 5 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

235 Yamazakicho, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-8032
Over deze accommodatie
The Millennials Kyoto
Gelijkaardige accommodaties

Four Points Flex by Sheraton Kyoto Oike
Four Points Flex by Sheraton Kyoto Oike
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Zakelijke services
9.0 van 10, Fantastisch, 812 beoordelingen
De prijs is € 43
6 jan - 7 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer JPY 800 per persoon
- Toeslag voor vroeg inchecken: JPY 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 798 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Gasten jonger dan 18 jaar oud worden bij deze accommodatie voor volwassenen niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
MILLENNIALS KYOTO Hotel
MILLENNIALS Hotel
MILLENNIALS KYOTO
THE MILLENNIALS KYOTO Kyoto
THE MILLENNIALS KYOTO Capsule Hotel
THE MILLENNIALS KYOTO Capsule Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over The Millennials Kyoto
9,2
Fantastisch
9,4
Netheid
9,6
Locatie
9,4
Personeel en service
9,2
Milieuvriendelijkheid
9,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
3 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Luuk
1 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luuk
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
nel, Amsterdam
21 okt 2017
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Andere keren top nu veel onrust bij capsules
nel
2 nachten verbleven in oktober 2017
10/10 – Uitstekend
Nel, Amsterdam
12 okt 2017
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
centraal en luxe
Nel
1 nacht verbleven in oktober 2017
10/10 – Uitstekend
Willemijn, AMSTERDAM
11 okt 2017
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hip en heerlijk bed
Willemijn
2 nachten verbleven in oktober 2017
10/10 – Uitstekend
Himmeshwar
8 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Himmeshwar
3 nachten verbleven in december 2025
8/10 – Goed
Sharon
4 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sharon
2 nachten verbleven in december 2025
8/10 – Goed
Amanda
2 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amanda
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Reiko
18 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Reiko
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Prashant
16 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prashant
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Miguel, Grand Prairie
13 nov 2025
Miguel
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Paul
12 nov 2025
Paul
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Wesley
Reisde met een groep
10 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wesley
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Milena
5 nov 2025
Milena
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Alanne Joie
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alanne Joie
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Zaryiah
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zaryiah
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Emily
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emily
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Christine
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christine
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Gabriel
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gabriel
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Yun
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yun
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Rebecca, queanbeyan
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rebecca
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
rocco
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
rocco
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Shao Lan
17 sep 2025
Shao Lan
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
RYUNOSUKE
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
RYUNOSUKE
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Lejing
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

















