Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Ranzan Hotel





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 58
20 aug - 21 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
11 van 11 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (with Extra bed x1) laden

Twin kamer, niet-roken (with Extra bed x1)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style) laden

Traditionele kamer (Japanese Style)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer, uitzicht op tuin laden

Twin kamer, uitzicht op tuin
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken (Small) laden

Tweepersoonskamer, niet-roken (Small)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Superior Japanese-Style Room with Garden View laden

Superior Japanese-Style Room with Garden View
Alle foto's voor Twin Room laden

Twin Room
Alle foto's voor Twin Room (Facing Courtyard) laden

Twin Room (Facing Courtyard)
Alle foto's voor Japanese Style Room with 8 mats laden

Japanese Style Room with 8 mats
Alle foto's voor Triple Room laden

Triple Room
Alle foto's voor Double Bed Room laden

Double Bed Room
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Kyoto Sanjo-Karasuma
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.005 beoordelingen
De prijs is € 52
26 aug - 27 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

33 Sagatenryuji Susukinobaba-cho, Ukyo-ku, Kyoto, Kyoto, 616-8385
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijt met lokale gerechten: ongeveer JPY 2200 voor volwassenen en JPY 2200 voor kinderen
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 4400 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ranzan Hotel
Ranzan Hotel Kyoto
Ranzan Kyoto
Ranzan
Ranzan Hotel Kyoto
Ranzan Hotel Ryokan
Ranzan Hotel Ryokan Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Ranzan Hotel
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Iain
Reisde met partner
23 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Iain
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
isao
Reisde met familie
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
isao
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Maria
Reisde met familie
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Jongmi
4 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Jongmi
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Jeremy
Reisde met familie
24 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Jeremy
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Yoon
26 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoon
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
MIKIO
Reisde met familie
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MIKIO
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Wen
Reisde met partner, Reisde met familie
25 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wen
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ana Paula, Berlin
Reisde met partner
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ana Paula
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Tania
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tania
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Linn
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Linn
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
HyeKyung
30 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HyeKyung
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Silvia
29 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Silvia
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Matthew
13 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matthew
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
JUNGYEOL
Reisde met familie
1 mrt 2025
Positief: Personeel en service, comfort kamer
란잔호텔
JUNGYEOL
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Per
1 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Härlig vistelse i Kyoto
Per
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Vitaly
Reisde met een groep
12 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vitaly
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
NAOTO
Reisde met een groep
11 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service
NAOTO
1 nacht verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Yuk Sun
8 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Yuk Sun
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
KABMOOK
20 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
만족
KABMOOK
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
K B
Reisde met een groep
14 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Restful and normal stay
K B
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
CHIH-HSIANG
Reisde met familie
5 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHIH-HSIANG
2 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Kayoko, AYASE
1 nov 2024
Kayoko
1 nacht verbleven in oktober 2024