Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor RYOKAN GINKAKU KYOTO





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 146
19 aug - 20 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken (Standard Japanese-style) laden

Standaard kamer, niet-roken (Standard Japanese-style)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Een strijkplank/strijkijzer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Luxe kamer, niet-roken (Moderate luxury Japanese-style) laden

Luxe kamer, niet-roken (Moderate luxury Japanese-style)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een strijkplank/strijkijzer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Familiekamer, niet-roken (Wide Japanese style) laden

Familiekamer, niet-roken (Wide Japanese style)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een strijkplank/strijkijzer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Deluxe kamer, niet-roken (Deluxe Japanese style) laden

Deluxe kamer, niet-roken (Deluxe Japanese style)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een strijkplank/strijkijzer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Eenvoudige kamer, niet-roken (Moderate Japanese-style) laden

Eenvoudige kamer, niet-roken (Moderate Japanese-style)
9,2 van 10
Fantastisch
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Een strijkplank/strijkijzer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Comfort kamer, niet-roken (Comfort Japanese-style) laden

Comfort kamer, niet-roken (Comfort Japanese-style)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een strijkplank/strijkijzer
Dagelijkse huishoudservice
Misschien vind je dit ook leuk

Oakwood Hotel Oike Kyoto
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
9.2 van 10, Fantastisch, 891 beoordelingen
De prijs is € 49
9 sep - 10 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

709, Kyoto, kyoto, 600-8216
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
RYOKAN GINKAKU KYOTO Kyoto
RYOKAN GINKAKU KYOTO Ryokan
RYOKAN GINKAKU KYOTO Ryokan Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over RYOKAN GINKAKU KYOTO
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Morten Hanvold
Reisde met familie
17 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Morten Hanvold
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
16 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Evelyn
11 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Evelyn
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Seth
Reisde met partner
22 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Seth
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Rola
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
29 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rola
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jason
Reisde met een groep
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Place Overall
Jason
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Allen
10 mei 2025
Allen
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Hansel
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hansel
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Nora Iminza
Reisde met een groep
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ryokan and onsen
Nora Iminza
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Pedro Antonio
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pedro Antonio
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Seung jin
Reisde met familie
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Seung jin
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Stian
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Koselig opplevelsen
Stian
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Xiaomin
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Xiaomin
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Neomi
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Neomi
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Surachai
1 mei 2025
Surachai
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jessica, Toronto
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jessica
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Maria Carolina
Zakenreiziger
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria Carolina
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Sylvester
Reisde met een groep
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sylvester
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Persefoni
Reisde met partner
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Persefoni
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Chiajen, Renton
Reisde met familie
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Chiajen
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
John
Reisde met partner
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
SHIRLEY
Reisde met partner
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHIRLEY
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ana, Astoria
Reisde met familie
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ana
3 nachten verbleven in april 2025