RYOKAN GINKAKU KYOTO

3.0-sterrenaccommodatie
Ryokan in Kyoto, op enkele stappen van Kyototoren

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

9,6 op 10 –
Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 139
12 dec - 13 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Eenvoudige kamer, niet-roken (Moderate Japanese-style)

9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Kleerkast
Dagelijkse huishoudservice
Een strijkplank/strijkijzer
Een bureau
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoons futons

Standaard kamer, niet-roken (Standard Japanese-style)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Kleerkast
Dagelijkse huishoudservice
Een strijkplank/strijkijzer
Een bureau
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoons futons

Familiekamer, niet-roken (Wide Japanese style)

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Kleerkast
Dagelijkse huishoudservice
Een strijkplank/strijkijzer
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoons futons

Comfort kamer, niet-roken (Comfort Japanese-style)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Kleerkast
Dagelijkse huishoudservice
Een strijkplank/strijkijzer
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoons futons

Deluxe kamer, niet-roken (Deluxe Japanese style)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Kleerkast
Dagelijkse huishoudservice
Een strijkplank/strijkijzer
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 8
  • 8 eenpersoons futons

Luxe kamer, niet-roken (Moderate luxury Japanese-style)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Een strijkplank/strijkijzer
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
709, Kyoto, kyoto, 600-8216

In de buurt

  • Kyototoren - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Tempel Higashi Honganji - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Kawaramachi-straat - 4 min. wandelen - 0.4 km
  • Kyoto Station Building - 4 min. wandelen - 0.4 km
  • Kyoto Aquarium - 14 min. wandelen - 1.2 km

Lokaal vervoer

  • Station Kyoto - 2 min. wandelen
  • Station Gojo - 8 min. wandelen
  • Osaka (ITM-Itami) - 49 min. rijden

Restaurants

  • ‪立のみ いなせや - ‬1 min. wandelen
  • ‪立呑処へそ 京都駅前店 - ‬1 min. wandelen
  • ‪カプリチョーザ ヨドバシカメラ京都店 - ‬2 min. wandelen
  • ‪珈琲館 (COFFEE-KAN) - ‬1 min. wandelen
  • ‪麺屋 聖 京都駅前店 - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

RYOKAN GINKAKU KYOTO

Ryokan vlak bij Kyototoren
Kawaramachi-straat is niet ver van RYOKAN GINKAKU KYOTO, waar gasten genieten van een openbaar binnenbad (geen mineraalbron), een tuin en een wasserij. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Rookvrije accommodatie en bagageopslagruimte
  • Beoordelingen van gasten zijn zeer positief over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
De 60 kamers zorgen voor volop comfort dankzij airconditioning en voorzieningen zoals gratis wifi.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Verwarming en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 25+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Theeservice

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Receptie met beperkte openingsuren
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Tuin

Spa

  • Afzonderlijke ruimtes voor mannen en vrouwen in het openbare badhuis
  • Het openbare badhuis is geopend van 16.00 uur tot middernacht
  • Openbaar binnenbad (geen mineralen)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Donzen dekbed

Badkamer

  • Bad of douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Tatamivloer (geweven matten)
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 16.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks geopend van 07.00 uur tot 22.00 uur.
Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken

Accommodatie ook bekend onder de naam

RYOKAN GINKAKU KYOTO Kyoto
RYOKAN GINKAKU KYOTO Ryokan
RYOKAN GINKAKU KYOTO Ryokan Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij RYOKAN GINKAKU KYOTO?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij RYOKAN GINKAKU KYOTO?

Vandaag, 9 dec. 2025, kost een verblijf bij RYOKAN GINKAKU KYOTO van één nacht voor twee volwassenen op 12 dec. 2025 min. € 138,93, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Bij RYOKAN GINKAKU KYOTO zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij RYOKAN GINKAKU KYOTO inchecken?

Inchecken kan vanaf: 16.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij RYOKAN GINKAKU KYOTO uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Waar staat RYOKAN GINKAKU KYOTO?

Deze ryokan ligt in Shimogyo, op 10 minuten wandelen van Kyototoren en Kawaramachi-straat. Ook Kiyomizu Temple en Markt van Nishiki liggen op 3 km afstand. Station Kyoto ligt op maar 2 minuten wandelen en naar Station Gojo is het 8 minuten wandelen.

Beoordelingen over RYOKAN GINKAKU KYOTO

Beoordelingen

9,6

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 145 van 175 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 18 van 175 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 175 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 175 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 175 beoordelingen

9,8/10

Netheid

9,6/10

Personeel en service

9,6/10

Voorzieningen

9,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jason

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, excellent staff, very close to station, shops and restaurants. Would recommend a western bed rather than sleeping traditional style on the floor but that was totally our choice. Bath facilities downstairs are great and can book private couples baths. View was poor and aircons for building next door noisy through closed windows.
3 nachten verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Isabella

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was spotless, amenities were wonderful. The rooms are big enough for large suitcases which we greatly appreciated! It is conveniently located just a few blocks from the main station. A bit further away from main turist attractions but transportation is pretty accesible. Having a few extra pillows would've been nice as we were provided with just one small one, but we understand this was a traditional ryokan. The onsen was also super nice and they have a tattoo friendly onsen.
4 nachten verbleven in november 2025

8/10 – Goed

RUMI

Positief: Netheid
和室の部屋は清潔で過ごしやすかったです。 ただ、チェックアウトが10時なのですが、9時半頃から部屋の外で、ドンドン、カンカン、何か工事が始まったのか?と思ったら、チェックアウト後の部屋を順に掃除している音でした。 まだ滞在中の人もいるのだから、掃除するのは分かるにしても、騒音については配慮してほしかったです。
1 nacht verbleven in december 2025

10/10 – Uitstekend

Chikako

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
客室は清潔で、スタッフの対応も親切でした。京都駅から歩いてすぐの立地で、チェックイン前に荷物を預かってくれて助かりました。
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Charlene

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really clean rooms, wonderful onsen experience and welcoming staff. Wish I had more time to stay a little longer.
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Betsy

Japanese hospitality! A welcome beer, hot towel, and crackers. Delightful tatami room and o
3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Stuart

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The only bad thing I could say is that the pillows were kind of small and the WiFi was not cooperating at the time. Everything else was really good, amazing room and a really good location
3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Rina

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything about this place was perfect! Staff was helpful and friendly and the rooms were clean and perfect. Highly recommend staying here!
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Roxanna, Fresno

2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Williams

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Lena

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
We loved the property but staff was not helpful with local information.
3 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Micaela Stefania

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful place and very safe
3 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Paul M

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A newly renovated hotel. A bargain given its location near the trainstation and its on site onsen. Highly recommend and would stay here when I visit Kyoto in the future.
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Jesper

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Tommelfingeren op

Meget gennemført, store originale japanske værelser, meget japansk morgenmad på den positive måde.
3 nachten verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

たかゆき

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Aryo

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
People are very nice and will do their absolute best to communicate with you. Very helpful and outgoing. Room was very nice and spacious compared to some japanese hotels and it had that traditional feel. Yukata was awesome too.
4 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Andreas, Holm

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very modern, clean and central. In general nothing to complain. Only little things, the room was big and clean, but usually a ryokan room has some decoration e.g painting, flower vase etc wirhout the room felt a little empty. Public bath was modern and nice but the bath water was luke warm only ? Foreigners probably also need more guidance on wearing Yukatas and changing house slippers to outside slippers.
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Juan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A very serene and pleasant experience, just steps away from the Kyoto train station. Staff was very responsive, and their traditional breakfast was a nice touch each morning. The welcome tea was also a refreshing surprise. We will definitely stay there again.
2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Giseli

1 nacht verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Rogerio, Bellevue

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is good, but there is a problem with Expedia booking system with the hotel. It charged 100 dollars extra per night. It was the only hotel after 12 days that gave us problem. Also, the hotel asked us to call Expedia as they didn’t speak English; Expedia didn’t have any translator to Japanese either. It was an embarrassing, time consuming, and cost effective experience. Bad experience
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Karin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Tradition with comfort

We got a tradition ryokan experience with the luxury of a hotel. The onsen was really nice, but I wish towels were provided there rather than having to remember to bring them from the room. There was a note telling us to do that, but we forgot. The area was very walkable for shopping and restaurants and very close to the train station.
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Leon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

NINA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

CHENG HAN

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2025