Seiki Kyoto Station

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel bij het shoppingcenter in Kyoto met een bar/lounge

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

6,4 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Kamer, niet-roken (Japanese, up to 2 guests)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Gerenoveerd in 2017
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Digitale zenders
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoons futons

Kamer, niet-roken (Japanese, up to 4 guests)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Gerenoveerd in 2017
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Digitale zenders
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoons futons

Standaard eenpersoonskamer, Japanese Futon, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Digitale zenders
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoons futon

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
24-5 Kitakarasuma-cho, Higashikujo, Minami-ku, Kyoto, Kyoto, 601-8017

In de buurt

  • Kawaramachi-straat - 4 min. wandelen - 0.4 km
  • Kyoto Station Building - 7 min. wandelen - 0.7 km
  • Kyototoren - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • Markt van Nishiki - 6 min. rijden - 3.3 km
  • Kiyomizu Temple - 7 min. rijden - 3.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Kujo - 2 min. wandelen
  • Station Kyoto - 4 min. wandelen
  • Osaka (ITM-Itami) - 46 min. rijden

Restaurants

  • ‪CoCo壱番屋 南区八条口店 - ‬1 min. wandelen
  • ‪和食さと - ‬3 min. wandelen
  • ‪Le9 Cafe - ‬3 min. wandelen
  • ‪焼肉弘 八条口店 - ‬2 min. wandelen
  • ‪あかやしろ燈 - ‬3 min. wandelen

Over deze accommodatie

Seiki Kyoto Station

Hotel vlak bij Kawaramachi-straat
Seiki Kyoto Station bevindt zich niet ver van Kyototoren en biedt onder andere een wasserij en een bar. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Fietsverhuur, rookvrije accommodatie en bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Seiki Kyoto Station zorgen voor volop comfort dankzij airconditioning en voorzieningen zoals gratis wifi.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Bad/douchecombinaties, gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Televisies van 14 inch met digitale zenders
  • Koelkasten en verwarming

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Een bar/lounge

Dingen om te doen

  • Fietsenverhuur

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Receptie met beperkte openingsuren
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Geen schoonmaakservice

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 5 etages
  • Gebouwd in 1995
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier

Entertainment

  • Tv van 14 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 21.00 uur

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks geopend van 14.00 uur tot 21.00 uur.
Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.
Als je nog vragen hebt, kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Als je buiten de reguliere inchecktijden aankomt, dien je vooraf contact op te nemen met de accommodatie. Indien je van plan bent om tot laat weg te blijven, dien je eerst in te checken.

Renovaties en sluitingen

Deze accommodatie is van 1 maart 2024 tot 23 maart 2026 gesloten (datums kunnen wijzigen).

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Kinderen van 6 jaar en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Ryokan Seiki
Seiki Ryokan
Station Ryokan Seiki
Station Seiki
Station Ryokan Seiki Hotel Kyoto
Hotel Seiki
Seiki Kyoto Station

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Seiki Kyoto Station?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Bij dit hotel zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Seiki Kyoto Station inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 21.00 uur. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij Seiki Kyoto Station uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Waar staat Seiki Kyoto Station?

Dit hotel ligt in Minami-ku, op 15 minuten wandelen van Kawaramachi-straat en Kyototoren. Ook Kiyomizu Temple en Nijō-kasteel liggen op 5 km afstand. Station Kujo en Station Kyoto liggen op 5 minuten wandelen.

Beoordelingen over Seiki Kyoto Station

Beoordelingen

6,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 27 van 210 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 63 van 210 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 63 van 210 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 36 van 210 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 21 van 210 beoordelingen

6,2/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

5,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Pete, Sandy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Pete, Sandy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Damla

2 nachten verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Man Ho Sarah

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff gave us wrong PIN code and we can't enter to the premises to store our baggage. There is no lock inside the room which we feel unsafe. The price is reasonable and location is near to the JR station.

4/10 – Matig

あい

1 nacht verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Yusuke

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
ホテルスタッフとのメールでのやり取りが不満足なポイント。 レスポンスは遅いし、こちらがお願いした書類フォーマットに対してミスが多く改善されなかった。 例:日付記入のところに111月と記入されてる 電話でのお願いも合わせて行おうとしたが、全く通じない。 泊まる分には問題ないが問い合わせなど、スタッフとのやり取りが生じるとかなり面倒なことになる
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

christa

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ein kleines Zimmer im japanischen Stil. Sehr ruhig und gepflegt, alles da mit Kühlschrank, Wasserkocher, Tee etc. Das Personal sehr freundlich und hilfsbereit. Ideal nah zum Bahnhof Kyoto Station.
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

??

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2021

10/10 – Uitstekend

Chung-Yao

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
離車站很近,算是在兩個站的中間點。在下午兩點後到晚上9點前check in會有櫃台人員,介紹飯店設施很詳細。但隔音真的要斟酌,畢竟是榻榻米房,代表隔間也不是很厚實到完全隔音。晚上十點後要輕聲細語免得吵到鄰間。退房後,行李還可以寄放,算是很優的服務了!另外走路出去五分鐘內可到便利商店和激安,很是方便。而且還可以租借腳踏車,旅行景點也可以直接詢問櫃台人員,雖是英語溝通但很是親切熱情!
2 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Edyna

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Mikko Anssi

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We would have liked to have a stool in the room. We liked that it was close to Kyoto Station. There are a lot of food options around the hotel and at the station.
3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Brian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geoffrey

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Très bonne organisation pour cet hôtel charmant

Accueil par un jeune homme qui maîtrisait parfaitement l'anglais et nous a très bien expliqué le fonctionnement de l'hôtel, par ailleurs détaillé dans un .pdf que j'ai reçu par avance (code de la porte, photos, plan d'accès etc.). Petite chambre mais nous étions à la recherche d'un hébergement type ryokan, tout en souhaitant une salle de bain privée, et cet hôtel cochait toutes les cases. Si vous mesurez +1m90, debout dans la baignoire, votre tête touche le plafond.
La chambr et ses accessoires (+ TV, bouilloire, sèche-cheveux, miroir)
Salle de bain compacte, avec tout le nécessaire et produits de toilette fournis
Réception
2 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Jason

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

SAINT-AURET

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Yuko

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

残念

駅からは近かったのは良かった。 壁が薄く、他の部屋の声が聞こえてくるのが不快。 2日に1度しか掃除してくれない。 1人だったので4畳ほどの和室で、畳の上に布団が置いてあり、その分スペースが取られて狭かった。 カーテンではなく障子なので、朝の日の出から眩しくて目覚めてしまい、ゆっくり寝ていられない。 1日目で懲りて、アイマスクと耳栓を買ってきて寝ていたほど。 ティッシュやトイレットペーパーのストックもなく、フロントまで言いに行かなくてはならない。 フロントもスタッフの方はチェックインの時間から夜までしかいない。 もう泊まらない。
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Anonymous, Toronto, Ontario, Canada

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms are very small .... not unexpected though.
3 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

CHUNTING

依價錢的定位算是不錯的小飯店!空間真的不大!但該有的都有!還算舒服!浴室真的很小!如果想要省錢又離京都車站不遠!這間是不錯的選擇!
7 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gute Lage, erreichbar zu Fuß vom Bahnhof oder der U-Bahn. In näherer Umgebung gibt es mehrere Märkte und kleine Restaurants.
7 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Solo Stay

Clean and within distance from nearest train station. There’s 2 family marts and 1 big mart nearby. Convenient for location and the place is clean too.
2 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Dhairya

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Fantastic location and living in traditional style

The best thing about Hotel Seiki is its fantastic location. We could easily get around Kyoto due to proximity to all types of transport. There is a nice mall on the short walk to the hotel called Avanti, and we spent great deal of time shopping and dining there. With respect to the room, it was kind of what I expected, although much smaller. I could barely fit into the bathroom. We were unable to wear footwear and pack our suitcases over the tatami mats, which gave a very very limited space for doing that. Not the best choice if you are looking for decent space. Nevertheless, the experience of living in traditional Japanese style was what we will cherish the most.
3 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was convenient to the sstation.
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was nice and clean. It is close to kyoto station making it easy to venture out. It does need more power points as the was only 4 spots right next each other 3 of with were being used. while this may not be a big deal for everyone it was for us as we had 2 phones,power banks, laptops and cameras that all need to be changed at night. even if you unplugged some of the other items as they were both close together it made it hard for international travel adaptors to all fit at once.
3 nachten verbleven in maart 2019