OMO5 Kyoto Sanjo by Hoshino Resorts
Hotel met een restaurant, op enkele stappen van Kawaramachi-straat
Fotogalerie voor OMO5 Kyoto Sanjo by Hoshino Resorts





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 67
4 jan - 5 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 1 queensize bed, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, 1 queensize bed, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(24 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Designer toiletartikelen
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(21 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Designer toiletartikelen
Een haardroger
Alle foto's voor Superior driepersoonskamer laden

Superior driepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Designer toiletartikelen
Een haardroger
Alle foto's voor Superior vierpersoonskamer laden

Superior vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Designer toiletartikelen
Een haardroger
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 1 queensize bed, niet-roken, bad laden

Tweepersoonskamer, 1 queensize bed, niet-roken, bad
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Designer toiletartikelen
Misschien vind je dit ook leuk

Luana Sanjuusangendou
Higashiyama
- Keuken
- Wasmachine
- Gratis wifi
- Airconditioning
De prijs is € 25
18 dec - 19 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

434-1 Ebisucho, Nakagyo, Kyoto, Kyoto, 604-8005
Over deze accommodatie
OMO5 Kyoto Sanjo by Hoshino Resorts
Gelijkaardige accommodaties

The Royal Park Hotel Kyoto Sanjo
The Royal Park Hotel Kyoto Sanjo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.341 beoordelingen
De prijs is € 63
11 dec - 12 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer JPY 2100 voor volwassenen en JPY 2100 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
OMO5 Kyoto Sanjo by Hoshino Resorts Hotel
OMO5 Kyoto Sanjo by Hoshino Resorts Kyoto
OMO5 Kyoto Sanjo by Hoshino Resorts Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over OMO5 Kyoto Sanjo by Hoshino Resorts
9,0
Fantastisch
9,4
Netheid
9,0
Voorzieningen
9,2
Personeel en service
9,2
Milieuvriendelijkheid
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
9 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Edward Jay
Reisde met familie
1 dec 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edward Jay
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Emma
30 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emma
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Ginelie
Reisde met familie
29 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ginelie
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
KAORI
Reisde met een groep
25 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAORI
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
ノリコ
20 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ノリコ
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Khoi
Reisde met partner
19 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Khoi
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Sara
19 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sara
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Sally
Reisde met familie
18 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sally
2 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
ゆうこ
Reisde met familie en kleine kinderen
16 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
ゆうこ
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Karen
8 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Karen
6 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Tobias
Reisde met partner
6 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tobias
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
マサコ
5 nov 2025
マサコ
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Alvin
Reisde met familie
4 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alvin
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
GAYOUNG
Reisde met partner
4 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
GAYOUNG
7 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Peck Luan
Reisde met familie
1 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Peck Luan
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Audrey
Reisde met familie
30 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Audrey
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Patumwadee, Shoreline
26 okt 2025
Patumwadee
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Kumahashi
Reisde met familie
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kumahashi
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Amy
Reisde met partner
16 okt 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Amy
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Samantha
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Samantha
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Katelyn
Reisde met partner
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katelyn
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Tiffany
Reisde met partner
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Tiffany
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Maria Jose
Reisde met familie
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria Jose
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Ioanna, London
2 okt 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ioanna
3 nachten verbleven in september 2025

















