MIRO KYOTO NIJO HOTEL

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel bij een trein-/metrostation in Kyoto met een restaurant

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor MIRO KYOTO NIJO HOTEL

Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden | 1 slaapkamer, een bureau, verduisterende gordijnen, gratis wifi
Familie vierpersoonskamer | 1 slaapkamer, een bureau, verduisterende gordijnen, gratis wifi
Exterieur
Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden | 1 slaapkamer, een bureau, verduisterende gordijnen, gratis wifi
Een minikoelkast, een waterkoker

Populaire voorzieningen

  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
  • Restaurant
De huidige prijs is € 31
4 aug - 5 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Familie vierpersoonskamer

8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Kitchenette
Minikoelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
  • 18 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Junior tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed

8,4 van 10
Zeer goed
(20 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Minikoelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
  • 11 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden

9,0 van 10
Fantastisch
(10 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Kitchenette
Minikoelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
  • 14 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Twin room

  • Max. aantal: 2
  • 2 Twin Beds

Double Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 Double Bed

Family Room

  • Max. aantal: 4
  • 2 Double Beds

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
20-1 Nishinokyo Kangakuincho, Kyoto, Kyoto Prefecture, 604-8413

In de buurt

  • Nijō-kasteel - 7 min. wandelen - 0.6 km
  • Markt van Nishiki - 3 min. rijden - 1.9 km
  • Kawaramachi-straat - 4 min. rijden - 2.5 km
  • Kyoto Imperial Palace - 4 min. rijden - 2.6 km
  • Kyototoren - 4 min. rijden - 3.0 km

Lokaal vervoer

  • Metrostation Nijo - 7 min. wandelen
  • Station Nijojo-mae - 11 min. wandelen
  • Osaka (ITM-Itami) - 56 min. rijden

Restaurants

  • ‪コメダ珈琲店京都二条駅前店 - ‬5 min. wandelen
  • ‪とんこつらぁ麺嘉晴 - ‬3 min. wandelen
  • ‪京の焼肉処弘 千本三条本店 - ‬2 min. wandelen
  • ‪京都三条田舎亭 - ‬3 min. wandelen
  • ‪リストランテ野呂 - ‬4 min. wandelen

Over deze accommodatie

MIRO KYOTO NIJO HOTEL

Hotel vlak bij Nijō-kasteel
MIRO KYOTO NIJO HOTEL bevindt zich dicht bij Markt van Nishiki en Kawaramachi-straat en biedt een wasserij en een restaurant. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Snelle uitcheckservice, snelle incheckservice en een automaat
  • Koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimte, bagageopslagruimte en een lift
  • Hulp bij uitstappen/tickets
  • Beoordelingen van gasten tonen hoge cijfers voor het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
De 61 kamers zorgen voor volop comfort met airconditioning en voorzieningen zoals gratis wifi.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Badkamers met bad/douchecombinaties en gratis toiletartikelen
  • Televisies van 27 inch met kabelzenders
  • Minikoelkasten, waterkokers en beperkte schoonmaak

Talen

Chinees (Mandarijn), Engels, Japans

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 100+ Mbps (voor 1-2 personen of maximum 6 toestellen)
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Minikoelkast
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Receptie met beperkte openingsuren
  • Reisgidsen
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (eenmaal per verblijf)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift (120 centimeter brede deur)
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke paden

Meer

  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta (op verzoek)
  • Toiletpapier

Entertainment

  • Tv van 27 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Minikoelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 16.00 uur; inchecken kan tot: 22.30 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Snelle incheckservice

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks geopend van 09.00 uur tot 20.00 uur.
Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden, ophalen van sleutel

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en buitenverlichting
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

MIRO KYOTO NIJIO HOTEL
MIRO KYOTO NIJO HOTEL Hotel
MIRO KYOTO NIJO HOTEL Kyoto
MIRO KYOTO NIJO HOTEL Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij MIRO KYOTO NIJO HOTEL?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij MIRO KYOTO NIJO HOTEL?

Vandaag, 30 jul. 2025, kost een verblijf bij MIRO KYOTO NIJO HOTEL van één nacht voor twee volwassenen op 4 aug. 2025 min. € 30,57, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent MIRO KYOTO NIJO HOTEL voor parkeren?

Bij MIRO KYOTO NIJO HOTEL zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij MIRO KYOTO NIJO HOTEL inchecken?

Inchecken kan vanaf: 16.00 uur; inchecken kan tot: 22.30 uur. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij MIRO KYOTO NIJO HOTEL uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Waar staat MIRO KYOTO NIJO HOTEL?

Dit hotel ligt in Wijk Nakagyo, op 3 km afstand van Nijō-kasteel, Markt van Nishiki en Kawaramachi-straat. Ook Kyoto Imperial Palace en Kyototoren liggen op 5 km afstand. Station Nijojo-mae ligt op 11 minuten wandelen en naar Station Nishioji Oike is het 17 minuten wandelen.

Beoordelingen over MIRO KYOTO NIJO HOTEL

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 185 van 330 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 97 van 330 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 36 van 330 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 330 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 330 beoordelingen

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

yunuet

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We stayed for few days only but it was a great accommodation. Friendly staff, easy to check in and check out. The rooms are small but enough space for medium suitcases. I really recommend this stay in Kyoto.
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Chris

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice
2 nachten verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Sachira

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dirty toilets and bad staff no smiling
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Zachary

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The area was right by a shopping mall which was incredibly convenient, the room had an AC and control over the temperature of the water, along with a hotplate to cook things on and an electric kettle.
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Latoya Georgyanna

12 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Roberto

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean, a bit small
2 nachten verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

maya

Reisde met partner
the staff was very nice and helpful. sadly, the room wasn’t comfortable. there was no space to fully open our suitcases so we had to put them under the bed. the pillows weren’t firm at all, they were deconstructed on the inside. the bed itself was very soft and creaked at every movement. i wouldn’t stay here again personally but it’s a good hotel if you want to budget travel.
4 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

ka w

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Allen, Gurnee

Unique was the hotel room entry card even in the elevator to go into the designated room. Complimentary things was good coffee, toothpaste etc.
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Moises

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I loved that the property was near a street full of restaurants and stores, it definitely helped me through my stay. I got the feeling the staff were kind but a bit awkward towards the people already staying. They were never disrespectful or anything like that, but something didn't click entirely.
5 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Haw, Walnut

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Charles

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything is accessible near this hotel; food, markets, bus, drugstore, restaurants, you name it. Room is a bit smaller than those in APA hotels for example but it isn't an issue. Check-in is at 4 pm contrary to other hotels that are at 3 pm. Great staff and the place is very clean.
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Darius

4 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Yamilet

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location and ten train station are nearby. The only thing is that the rooms are small and they don’t offer cleaning
6 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Jordan

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
You get what you pay for with this hotel. But I will say that I thought it was clean and had what I needed. This was probably the smallest hotel I stayed at in Japan and I did feel a little claustrophobic while here so I can't recommend a long stay here. But if you are looking to save a bit for a few nights this is a solid option.
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Mario

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Wesley

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pretty nice place to stay :)
5 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Ivan Francisco

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Sean

2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
13 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Reza

Reisde met partner
Great price for great quality!
3 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Hong Seng

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very great multilingual and efficient staff! The hotel and the room was very neat and clean! They also provide with free slippers, razors, hairbrush, and toothbrush with toothpaste. It is a great budget hotel that comes with a kitchenette, which is a bonus that a lot of budget hotels do not have.
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Bryan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Alan

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
No hay limpieza a la habitación. La habitación huele algo raro, no muy agradable. De lo demás está bien. Hay lavandería gratis en tu estancia.
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Susi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel had everything we needed for a quick stay, good beds and bathroom, handy to station and great to have the communal kitchen/living facilities. Appreciated being able to store our luggage, recommend!
1 nacht verbleven in mei 2025