MIRO KYOTO NIJO HOTEL
Hotel bij een trein-/metrostation in Kyoto met een restaurant
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor MIRO KYOTO NIJO HOTEL





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 31
4 aug - 5 aug
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Familie vierpersoonskamer laden

Familie vierpersoonskamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Kitchenette
Minikoelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Junior tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed laden

Junior tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed
8,4 van 10
Zeer goed
(20 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden
9,0 van 10
Fantastisch
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Kitchenette
Minikoelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Twin room laden

Twin room
Alle foto's voor Double Room laden

Double Room
Alle foto's voor Family Room laden

Family Room
Misschien vind je dit ook leuk

Park Hyatt Kyoto
Higashiyama
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 35 beoordelingen
De prijs is € 1.328
31 jul - 1 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

20-1 Nishinokyo Kangakuincho, Kyoto, Kyoto Prefecture, 604-8413
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Smile Hotel Kyoto-shijo
Smile Hotel Kyoto-shijo
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
8.4 van 10, Zeer goed, 1.000 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en buitenverlichting
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
MIRO KYOTO NIJIO HOTEL
MIRO KYOTO NIJO HOTEL Hotel
MIRO KYOTO NIJO HOTEL Kyoto
MIRO KYOTO NIJO HOTEL Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over MIRO KYOTO NIJO HOTEL
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Chris
20 jul 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Chris
2 nachten verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Sachira
Reisde met familie
8 jul 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sachira
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Zachary
Reisde met familie
5 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zachary
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Latoya Georgyanna
30 jun 2025
Latoya Georgyanna
12 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Roberto
Reisde met familie
26 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roberto
2 nachten verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
maya
Reisde met partner
22 jun 2025
maya
4 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
ka w
20 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ka w
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Allen, Gurnee
18 jun 2025
Allen
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Moises
Reisde met partner
14 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Moises
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Haw, Walnut
12 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Haw
7 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Charles
10 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Charles
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Darius
6 jun 2025
Darius
4 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Yamilet
5 jun 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Yamilet
6 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Jordan
Reisde met partner
1 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Jordan
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Mario
29 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mario
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Wesley
Reisde met een groep
27 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wesley
5 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Ivan Francisco
24 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ivan Francisco
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Sean
18 mei 2025
Sean
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Thomas
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thomas
13 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Reza
Reisde met partner
16 mei 2025
Reza
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Hong Seng
Reisde met familie
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hong Seng
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Bryan
Reisde met een groep
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bryan
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Alan
Reisde met familie
14 mei 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Alan
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Susi
Reisde met familie
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Susi
1 nacht verbleven in mei 2025