MIRO KYOTO NIJO HOTEL
Hotel bij een trein-/metrostation in Kyoto met een restaurant
Fotogalerie voor MIRO KYOTO NIJO HOTEL





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Junior tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed laden

Junior tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed
8,4 van 10
Zeer goed
(23 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden
9,0 van 10
Fantastisch
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Kitchenette
Minikoelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Familie vierpersoonskamer laden

Familie vierpersoonskamer
8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Kitchenette
Minikoelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Double Room laden

Double Room
Alle foto's voor Twin room laden

Twin room
Alle foto's voor Family Room laden

Family Room
Misschien vind je dit ook leuk

The Royal Park Canvas Kyoto Nijo
Wijk Nakagyo
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Fitnessruimte
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 614 beoordelingen
De prijs is € 55
14 dec - 15 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

20-1 Nishinokyo Kangakuincho, Kyoto, Kyoto Prefecture, 604-8413
Over deze accommodatie
MIRO KYOTO NIJO HOTEL
Gelijkaardige accommodaties

Smile Hotel Kyoto-shijo
Smile Hotel Kyoto-shijo
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
8.4 van 10, Zeer goed, 1.001 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en buitenverlichting
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
MIRO KYOTO NIJIO HOTEL
MIRO KYOTO NIJO HOTEL Hotel
MIRO KYOTO NIJO HOTEL Kyoto
MIRO KYOTO NIJO HOTEL Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over MIRO KYOTO NIJO HOTEL
8,8
Uitstekend
9,0
Netheid
8,6
Voorzieningen
9,0
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
8,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
29 okt 2025
2 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Daniela
27 okt 2025
Daniela
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
CARLOS
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
CARLOS
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Andres
Reisde met partner
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andres
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Dylan
Reisde met familie
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Dylan
4 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Jasmine
19 okt 2025
Jasmine
7 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Erik
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erik
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Miguel Cara Linda
Reisde met een groep
13 okt 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miguel Cara Linda
13 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Allyssa
Reisde met partner
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Allyssa
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Alma
8 okt 2025
Positief: Voorzieningen
Alma
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Erik
Reisde met een groep, Reisde met familie
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erik
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Conrad
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Conrad
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Joshua
Reisde met partner
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joshua
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Brenda Lynne
Reisde met partner
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brenda Lynne
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
MAYELI ALEJANDRA
Reisde met partner
19 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MAYELI ALEJANDRA
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Sarah Louise
17 sep 2025
Sarah Louise
3 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
??
16 sep 2025
??
9 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
paula
Reisde met partner
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
paula
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Noboru
14 sep 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Noboru
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Chad
9 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chad
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Ree
9 sep 2025
Ree
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Juan
Reisde met familie
2 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juan
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Juan
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juan
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
FUMIHIRO
Zakenreiziger, Reisde met partner
25 aug 2025
Positief: Personeel en service
FUMIHIRO
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Julie
Reisde met partner
24 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julie
4 nachten verbleven in juli 2025

















