Laon Inn Gion Nawate
Hotel aan het wandelpad langs de rivier van Kyoto met een 24-uurs receptie
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Laon Inn Gion Nawate





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Queen Bed) laden

Kamer, niet-roken (Queen Bed)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Traagschuim
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Traagschuim
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Run of House) laden

Kamer, niet-roken (Run of House)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Traagschuim
Een donzen dekbed
Misschien vind je dit ook leuk

Henn na Hotel Premier Kyoto Eki Hachijoguchimae
Shimogyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 342 beoordelingen
De prijs is € 56
27 jul - 28 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

16-1, Yamatocho, Kyoto, Kyoto, 605-0802
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Musse Kyoto Shijo Kawaramachi Meitetsu
Hotel Musse Kyoto Shijo Kawaramachi Meitetsu
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Schoonmaakservice
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 724 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 1000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en mobiele betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Laon Inn Nawate
Laon Gion Nawate
Laon Nawate
Laon Inn Gion Nawate Hotel
Laon Inn Gion Nawate Kyoto
Laon Inn Gion Nawate Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Laon Inn Gion Nawate
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
12 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
ARIHIRO
Reisde met partner
26 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ARIHIRO
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
FERNANDO
Reisde met partner
26 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
FERNANDO
3 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Jenny
23 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Jenny
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
TUCK ONN
Reisde met familie
22 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


TUCK ONN
4 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Machnho
Reisde met familie en kleine kinderen
18 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Machnho
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Jayda Narelle Irene
Reisde met partner
22 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jayda Narelle Irene
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Cinthya
Reisde met familie
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cinthya
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Sami
Reisde met familie
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Sami
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
ALEX
Reisde met familie
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay in Kyoto.
ALEX
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jemmy
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jemmy
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Alyssa
3 apr 2025
Alyssa
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Akash
1 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Akash
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met partner
27 mrt 2025
David
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Thomas
Reisde met een groep
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thomas
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Charles
21 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Charles
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Karen
18 mrt 2025
Karen
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Wasin
12 mrt 2025
Wasin
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Cesar
Reisde met familie
9 mrt 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Cesar
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Julian
6 mrt 2025
Julian
3 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Shiori
3 mrt 2025
Negatief: Netheid
Shiori
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Daryl
Reisde met partner
26 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daryl
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Daniel
Reisde met partner
10 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
4 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
TAKESHI
Zakenreiziger
24 jan 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
良くも悪くも無い




TAKESHI
1 nacht verbleven in januari 2025