Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Kyoto Granbell Hotel





Kyoto Granbell Hotel bevindt zich dicht bij Yasaka-altaar en Hokanji-tempel en biedt een openbaar binnenbad (geen mineraalbron), een tuin en een droogkuis/wasserijservice. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een bar en een restaurant.
Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 71
27 aug - 28 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer (Moderate) laden

Tweepersoonskamer (Moderate)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Kamer (Premiere King) laden

Kamer (Premiere King)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(21 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Twin kamer (Moderate) laden

Twin kamer (Moderate)
9,2 van 10
Fantastisch
(28 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Twin kamer (Universal) laden

Twin kamer (Universal)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style, Premiere Twin) laden

Traditionele kamer (Japanese Style, Premiere Twin)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style, Moderate Double) laden

Traditionele kamer (Japanese Style, Moderate Double)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Misschien vind je dit ook leuk

THE BLOSSOM KYOTO
Shimogyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 2.215 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Kyoto Granbell Hotel bevindt zich in Gion, een wijk in Kyoto, en ligt in de uitgaansbuurt en vlak bij een metrostation. Yasaka-altaar en Kodai-ji-tempel zijn opmerkelijke bezienswaardigheden. Reizigers die graag willen shoppen, kunnen dat doen bij Markt van Nishiki. Ook Hokanji-tempel en Kiyomizu Temple zijn zeker een bezoekje waard.De ligging van dit hotel is populair voor de bezienswaardigheden.

27 Yamatocho, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0802
In de buurt
- Yasaka-altaar - 6 min. wandelen - 0.5 km
- Markt van Nishiki - 9 min. wandelen - 0.8 km
- Kiyomizu Temple - 16 min. wandelen - 1.4 km
- Kyototoren - 3 min. rijden - 2.3 km
- Nijō-kasteel - 4 min. rijden - 3.2 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- 松本酒場 - 1 min. wandelen
- Mouriya Gion - 1 min. wandelen
- Izakaya Rutubo
- ZEN CAFE - 1 min. wandelen
- BLUE FIR TREE - 1 min. wandelen
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1980 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kyoto Granbell
Kyoto Granbell Hotel Hotel
Kyoto Granbell Hotel Kyoto
Kyoto Granbell Hotel Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kyoto Granbell Hotel
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
22 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
dario
3 jan 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super klein & vreselijk ontbijt
dario
3 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Jyrki
Reisde met partner
1 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jyrki
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Sharon
Reisde met familie
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sharon
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Jutta
Reisde met familie
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jutta
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Nadia
Reisde met partner
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nadia
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Rebekka
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rebekka
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Raven
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Raven
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Kate
Reisde met familie
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kate
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Chengsi
Reisde met partner
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chengsi
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Mia
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mia
3 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Lisa
Reisde met familie
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lisa
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Erica
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erica
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
David, Westport
Reisde met familie
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Nicholaus
19 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Nicholaus
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Arryl Concessa
Reisde met familie
10 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Arryl Concessa
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
jerome, Montreal
9 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
jerome
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
shivraj
Reisde met partner, Reisde met familie
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
shivraj
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Meng Jiunn
Reisde met partner
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Meng Jiunn
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Carla Natalia
27 jun 2025
Carla Natalia
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Cheng, Saratoga
Reisde met partner
25 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cheng
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Lisa
Reisde met familie
25 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lisa
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
OLGA
22 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


OLGA
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Randy
19 jun 2025
Randy
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Diane
Reisde met partner
15 jun 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Diane
3 nachten verbleven in juni 2025