Kyomachiya Ryokan Sakura - Urushitei

3.0-sterrenaccommodatie
Ryokan met een bar/lounge, op wandelafstand van Shijo-straat

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Kyomachiya Ryokan Sakura - Urushitei

Dineren
Exterieur
Uitzicht vanuit accommodatie
Junior suite (Urushi) | Een kluis op de kamer, een strijkplank/strijkijzer, gratis wifi
Restaurant

Beoordelingen

9,2 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Bar
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 97
27 aug - 28 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Junior suite (Urushi)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Aparte slaapkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
  • 36 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 5
  • 2 eenpersoonsbedden en 3 eenpersoons futons

Kamer, 2 eenpersoonsbedden (Western-style)

9,2 van 10
Fantastisch
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een koelkast
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
  • 10 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Junior suite (Sakura)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Aparte slaapkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 5
  • 2 eenpersoonsbedden en 3 eenpersoons futons

Traditionele kamer (Japanese-style 6 tatami-mats)

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(13 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een koelkast
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
  • 10 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoons futons

Traditionele kamer (Japanese-style 7.5 tatami-mats)

7,8 van 10
Goed
(10 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een koelkast
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
  • 12 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoons futons

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kyomachiya Ryokan Sakura - Urushitei ligt in Shimogyo, een wijk in Kyoto. Markt van Nishiki en Yasaka-altaar zijn opmerkelijke bezienswaardigheden. Als je graag wilt shoppen, kan dat bij Shijo-straat en Kawaramachi-straat. Kyoto Aquarium en Gemeentelijke dierentuin Kyoto zijn ook een bezoek waard.
Kaart
425 Kichimonjicho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8069

In de buurt

  • Kawaramachi-straat - 4 min. wandelen - 0.4 km
  • Shijo-straat - 7 min. wandelen - 0.7 km
  • Markt van Nishiki - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • Kyototoren - 19 min. wandelen - 1.7 km
  • Kiyomizu Temple - 3 min. rijden - 2.3 km

Lokaal vervoer

  • Station Shijo - 8 min. wandelen
  • Station Gojo - 10 min. wandelen
  • Osaka (KIX-Internationale luchthaven Kansai) - 91 min. rijden

Restaurants

  • ‪麺屋猪一離れ - ‬1 min. wandelen
  • ‪D&DEPARTMENT KYOTO - ‬2 min. wandelen
  • ‪おうちごはん 中島家 - ‬2 min. wandelen
  • ‪ディアンドデパートメント 京都店 - ‬2 min. wandelen
  • ‪中華 ひさご - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

Kyomachiya Ryokan Sakura - Urushitei

Ryokan vlak bij Kawaramachi-straat
Markt van Nishiki en Pontocho-laan zijn niet ver van Kyomachiya Ryokan Sakura - Urushitei. De accommodatie biedt gasten een terras, een tuin en een droogkuis/wasserijservice. Geniet van een privé-binnenbad om tot rust te komen. Gratis wifi in de kamer en een bar zijn beschikbaar voor alle gasten.
Andere voordelen zijn:
  • Een ontbijt met lokale gerechten (toeslag), hulp bij uitstappen/tickets en een lift
  • Bagageopslagruimte, een kluis bij de receptie en conciërgeservice
  • Kranten in de lobby
  • Beoordelingen van gasten zijn zeer positief over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Kyomachiya Ryokan Sakura - Urushitei hebben leuke bijkomstigheden zoals airconditioning, naast voorzieningen zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met douches en toiletten met elektronische bidets
  • Koelkasten, koffiezetapparaten/waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Talen

Engels, Filipijns, Frans, Duits, Indonesisch, Japans, Koreaans, Spaans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijt met lokale gerechten tegen een toeslag beschikbaar van 08.00 uur tot 10.00 uur: JPY 500 tot 1.200 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Theeservice

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Kranten in de lobby
  • Receptie met beperkte openingsuren
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Spa

  • Overdekt privébad (geen mineralen) in gemeenschappelijke ruimte

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Eten en drinken

  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks geopend van 07.00 uur tot 23.00 uur.
Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Als je nog vragen hebt, kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Als je speciale dieetvoorschriften of een voedselallergie hebt, dien je vooraf contact op te nemen met het hotel.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Kinderen van 5 jaar en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijt met lokale gerechten: ongeveer JPY 500–1200 per persoon

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Er gelden mogelijk extra toeslagen voor kinderen onder de 5 jaar in verband met zaken als extra beddengoed en maaltijden.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Kyomachiya Ryokan Sakura Urushitei Kyoto
Kyomachiya Ryokan Sakura Urushitei
Kyomachiya Sakura Urushitei Kyoto
Kyomachiya Sakura Urushitei
Kyomachiya Sakura Urushitei
Kyomachiya Ryokan Sakura - Urushitei Kyoto
Kyomachiya Ryokan Sakura - Urushitei Ryokan
Kyomachiya Ryokan Sakura - Urushitei Ryokan Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Kyomachiya Ryokan Sakura - Urushitei?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Kyomachiya Ryokan Sakura - Urushitei?

Vandaag, 13 aug. 2025, kost een verblijf bij Kyomachiya Ryokan Sakura - Urushitei van één nacht voor twee volwassenen op 27 aug. 2025 min. € 97,34, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Kyomachiya Ryokan Sakura - Urushitei voor parkeren?

Bij Kyomachiya Ryokan Sakura - Urushitei zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Kyomachiya Ryokan Sakura - Urushitei inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Kyomachiya Ryokan Sakura - Urushitei uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Kyomachiya Ryokan Sakura - Urushitei?

Deze ryokan ligt in Shimogyo, op 10 minuten wandelen van Shijo-straat, Kawaramachi-straat en Markt van Nishiki. Ook Kiyomizu Temple en Pontocho-laan liggen op 2 km afstand. Station Gojo ligt op 10 minuten wandelen en naar Metrostation Karasuma Oike is het 19 minuten wandelen.

Beoordelingen over Kyomachiya Ryokan Sakura - Urushitei

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 110 van 166 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 37 van 166 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 15 van 166 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 166 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 166 beoordelingen

9,6/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Elizabeth

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This stay was the perfect place for our first night on Kyoto. A blend of authentic and tradition, with a helpful staff as well. We loved our stay and would recommend it to anyone visiting Kyoto.
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Jalon

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My stay here was amazing definitely my favorite place I stayed at while I was exploring Japan for 2 weeks. The rooms were gorgeous with the tatami mats and traditional decor. The whole staff was incredibly kind and accommodating special shoutout to Sana for helping me find fun things to do around the city and for making my bed lol. Even when I accidentally missed the breakfast that I scheduled and showed up 3 hours late they were all very nice and still gave me excellent food and service sorry if I stressed y’all out! I had an amazing time the staff made me feel very welcome and at home and I highly recommend staying here if you have the chance!
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Alexandra

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good service
3 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

piero

3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Joachim

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Ryokan was a great place to stay. Nice and helpfull staff. Good cleaning of the room every day. 8 min walking to the subway, perfect for us.
9 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Austin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Cathleen Joy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very traditional inn, but loved that the bathrooms have been updated. Friendly staff. Would definitely recommend this establishment for anyone looking to stay at a more traditional inn in Kyoto.
3 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Monica

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
This hotel was quite pricey and was not worth the currency spent. Though it was very clean and the staff were kind, it was very inconvenient to travel to and locate. The Wi-Fi’s reach was very poor and didn’t live up to its expectations.
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Catherine

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We would recommend this ryokan anyone traveling to Kyoto.
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Sherri

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Want to experience a mini onsen and this was perfect. Friendly staff. Enjoyed a bath. Convenient to all.
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Barbara

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff at this hotel were excellent!!! If I could I’d give them 10 stars. This stay was everything and more than expected. Thank you
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Marc

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Superbe séjour

Superbe sejour, accueil agréable et professionnel. Chambre traditionnelle, propre et accueillante .
3 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

WAYNE

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
I very rarely give ratings this low but let me explain. The location of the Ryokan has the highest marks from me. It is very walkable to the Nishiki market in a quiet neighborhood. The lowest marks comes from the service. Don't get me wrong. The staff was pleasant, but most were not very competent regarding our reservations and the check in and out process. We had three rooms and our bags were all mixed up, which resulted in our having to switch rooms and bags. They also couldn't get the invoices correct upon checkout. I want to emphasize that they were all very friendly, but they just need additional training. Pierre especially, I felt, tried so hard to make things right, but again, even our invoices after we left were not correct. The Ryokan itself was very nice; the futon mattresses were very comfortable. I recommend NOT taking advantage of the bath. Save yourself the 500Y and skip it. It is just a large bath and not a traditional furo bath that I've experienced in the past. And regardless, it only fits one person comfortably.
3 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

They really take pride in what they do! 5-stars!

The staff is stellar!! They go out of their way to make things so easy for you. After 26 hours travel time and a sick partner, they went out of their way to help me. And I’m confident this is how they treat everyone all the time. I couldn’t say enough nice things about the staff! So friendly, helpful and very fluent in English! The room was immaculately clean, and the comforter was so warm and high quality! I was incredibly impressed and hope to stay with you again!
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Chiara

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Esperienza indimenticabile in questo ryokan gestito da personale gentilissimo. Pulizia e servizi all’ordine del giorno
1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Kislay

6 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Sabrina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

David

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a fantastic little hotel that gives one a taste of the traditional Ryokan experience. The staff was extremely helpful and welcoming, especially Pierre-san at the front desk. We stayed here three nights just before Christmas. Rooms were clean, large and quiet. Near the Nishiki Market. Large common room and roof deck for DIY meals or cocktails. Highly recommend.
1 nacht verbleven in december 2024

4/10 – Matig

Quinn

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel room we stayed in isn’t big enough for 3 people. Although we were looking for a traditional ryokan experience there was very limited space. We had to take turns getting ready and packing because the area for luggage is the same as the walking area/ clothing area. There is no microwave or eating area. 3 futons on the ground took up the entire hotel room and it essentially felt like camping. There is no furniture besides the porch chair. It’s very small, after 4 nights we were more than ready to leave. Not worth the price at all, location was great though
4 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Quy Duong

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Stephanie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

YICK HEI RICKY

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2024

6/10 – Redelijk

Francesca

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Our stay at this ryokan was enjoyable yet lacking. First off, the included breakfast was, as we were told upon arrival, not actually included and was 13 000 yen per person and only available upon reservation with very restrictive time slots. The reason we were given for not providing the included breakfast (which was a major reason I booked here) was that “nobody uses Expedia anymore so we haven’t changed it” even though “we have 3 reservations from Expedia every week.” In addition, we were charged for the use of the private bath without being informed it was an extra charge and we were charged for laundry? This “laundry” was just the regular changing of our sheets and towels, which we either had to fully opt out of for the entire stay or be charged extra for? The reasoning this establishment gave for everything was strange. Also, the room was quite nicked up and dark. The staff did their best within the weird parameters around everything and the room was comfortable, but I would not return. I would not recommend you stay here.
5 nachten verbleven in november 2024