Kamogawa-kan Inn

3.5-sterrenaccommodatie
Ryokan met een restaurant, op enkele stappen van Pontocho-laan

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

9,0 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
  • Restaurant
De huidige prijs is € 156
16 nov - 17 nov

Kameropties

Kamer, niet-roken (Wagyu Beef Sukiyaki Dinner)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Televisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Een kluis
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoons futons

Kamer, niet-roken (Kaiseki-Special "12 dishes" Cuisine)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Televisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Een kluis
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoons futons

Kamer, niet-roken (Wagyu Beef Shabu-Shabu Dinner)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Televisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Een kluis
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoons futons

Kamer, niet-roken (Special Udon suki course Dinner)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Televisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Een kluis
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoons futons

Kamer, niet-roken (Room Only Plan)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Televisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Een kluis
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoons futons

Kamer, niet-roken (Breakfast Included Plan)

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Televisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Een kluis
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoons futons

Kamer, niet-roken (Kaiseki "8 dishes" Cuisine Plan)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Televisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Een kluis
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoons futons

Kamer, niet-roken (Udon suki "Hot pot" course Dinner)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Televisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Een kluis
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoons futons

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Sanjo Ohashi Nishizume, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-8004

In de buurt

  • Pontocho-laan - 1 min. wandelen - 0.2 km
  • Markt van Nishiki - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • Yasaka-altaar - 12 min. wandelen - 1.0 km
  • Altaar Heian - 17 min. wandelen - 1.5 km
  • Kiyomizu Temple - 3 min. rijden - 1.7 km

Lokaal vervoer

  • Station Sanjo - 2 min. wandelen
  • Station Sanjo Keihan - 3 min. wandelen
  • Osaka (KIX-Internationale luchthaven Kansai) - 94 min. rijden

Restaurants

  • ‪Starbucks - ‬1 min. wandelen
  • ‪小川珈琲京都三条店 - ‬1 min. wandelen
  • ‪がんこ 三条本店 (Ganko) - ‬1 min. wandelen
  • ‪ARROW TREE 京都三条店 - ‬1 min. wandelen
  • ‪喫茶ガボール(GABOR) - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Kamogawa-kan Inn

Ryokan vlak bij Kawaramachi-straat
Pontocho-laan en Markt van Nishiki zijn niet ver van Kamogawa-kan Inn. De accommodatie biedt een openbaar binnenbad (geen mineraalbron), een tuin en een restaurant. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Een Japans ontbijt (toeslag), een kluis bij de receptie en bagageopslagruimte
  • Rookvrije accommodatie en gratis kranten
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Kamogawa-kan Inn bieden leuke voordelen zoals airconditioning, bovenop voorzieningen zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Douches, toiletten met elektronische bidets en gratis toiletartikelen
  • Waterkokers, verwarming en telefoons

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks Japans ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 09.30 uur: JPY 2.200 voor volwassenen en JPY 1.100 voor kinderen
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Chidori

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Receptie met beperkte openingsuren

Gastendiensten

  • Geen schoonmaakservice

Buiten

  • Tuin

Spa

  • Afzonderlijke ruimtes voor mannen en vrouwen in het openbare badhuis
  • Het openbare badhuis is geopend van 07.00 uur tot 09.00 uur
  • Openbaar binnenbad (geen mineralen)
  • Yukata (Japanse zomerkimono)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Rolstoeltoegankelijke paden

Meer

  • 1 gebouw
  • Gebouwd in 1969
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Toilet met elektronisch bidet

Entertainment

  • Tv

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar
  • Roomservice

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Kluisje
  • Telefoon
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 19.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 23.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor Japans ontbijt: ongeveer JPY 2200 voor volwassenen en JPY 1100 voor kinderen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken

Accommodatie ook bekend onder de naam

Kamogawa-kan
Kamogawa-kan Inn
Kamogawa-kan Inn Kyoto
Kamogawa-kan Kyoto
Kamogawa kan Inn
Kamogawa-kan Inn Kyoto
Kamogawa-kan Inn Ryokan
Kamogawa-kan Inn Ryokan Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Kamogawa-kan Inn?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Kamogawa-kan Inn?

Vandaag, 5 nov. 2025, kost een verblijf bij Kamogawa-kan Inn van één nacht voor twee volwassenen op 16 nov. 2025 min. € 155,98, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Kamogawa-kan Inn voor parkeren?

Bij deze accommodatie zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Kamogawa-kan Inn inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 19.00 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Kamogawa-kan Inn uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Waar staat Kamogawa-kan Inn?

Deze ryokan ligt in Binnenstad Kyoto, vlak bij Kiyamachi dori, Pontocho-laan en Kawaramachi-straat. Ook Shijo-straat en Markt van Nishiki liggen op 10 minuten wandelen. Station Sanjo ligt op maar 2 minuten wandelen en naar Station Sanjo Keihan is het 3 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Kamogawa-kan Inn

9,0

Fantastisch

8,8

Netheid

9,4

Locatie

8,8

Personeel en service

9,0

Milieuvriendelijkheid

8,4

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 51 van 84 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 23 van 84 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 84 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 84 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 84 beoordelingen

Beoordelingen

8/10 – Goed

こういち

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
お世話になりました。 気になるところが1点。 朝、男湯を利用した際、脱衣所にトイレの排水と思われるにおいが入ってきていました。改善した方がよいと思われます。 ご検討のほど、よろしくお願いいたします。
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Brea

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really helpful staff and unique traditional Japanese experience in Kyoto.
2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Calvin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
I recently stayed at Kamogawa-kan Inn and had a generally pleasant experience. The highlight of the stay was undoubtedly the traditional Japanese breakfast, which was beautifully prepared and among the best I’ve had. The inn is clean and well-maintained, though the facilities do feel somewhat dated. While the futon provided an authentic touch, it was a bit too firm for my comfort. Overall, Kamogawa-kan offers a genuine traditional experience, and I would recommend it to those seeking cultural immersion with some minor considerations.
3 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Einar Jan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Spencer

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place
1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

SEON HWA

1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Alexandra

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were so kind and accommodating, and very attentive to all our questions and special requests, even helping with luggage delivery to our next hotel. We loved the traditional Japanese-style accommodations and onsen! The location is perfect for easy public transportation access and walkable to old Kyoto and the Gion district.
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Pamela, Emory

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
L
4 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Nikola

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A humble Kyoto experience! Many local traditions were highlighted during our stay, from the traditional breakfast, futon bedding and friendly staff. We thoroughly enjoyed the hotel amenities, including the onsen. The hotel was located very close to the Nishiki market and shopping districts, as well as train and bus stops close to major attractions (eg Fushimi Inari). We recommend staying here for a true cultural experience in the heart of the action in Kyoto!
2 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Nereyda

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2024

6/10 – Redelijk

yuka

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Ivanlouis

1 nacht verbleven in september 2024

6/10 – Redelijk

Christina

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Rogelio

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is our first time staying at ryokan style hotel and we love this hotel. It is not the best looking interior (lobby and hallways) but the accommodation and experience will make your stay great. They even have a small sento at the basement for the guests. They offer breakfast but we didn’t have it because we usually leave before the breakfast was served. Other things we like is it is very close to public transportation, both bus and trains. Restaurants and convenient stores are just few steps away from the hotel. Few minutes walk to Nishiki Market and Kyoto Pontocho. Gion is a bit far if you walk but there is a bus that passes the hotel going there. The staffs are very friendly and courteous. If we are going back to Kyoto, we are definitely going to book this hotel again.
2 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

QUIN

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect locations with a lot of shopping and dining options around. It’s right next to the river and metro. We can see river from the room so it was a nice bonus. Staff was super polite and friendly. The dinners were excellent and plentiful. There’s a drink place with good appetizer type of food 2 doors diwn that was very good, reasonable and convenient. Domo Arigato!
2 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Scott

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Traditional stay hotel, room was pretty big for Japan, but think I'm to old for Traditional stay, found beds very hard on the floor & getting up & down from the dinning table was a bit of effort.😊 Breakfast was very interesting, probably not for most kids, but we enjoyed it. Staff were very friendly, hotel was close to food, drinks, shopping & sightseeing, also close to metro. Definitely a once in a life time experience...
2 nachten verbleven in juni 2024

8/10 – Goed

JIYONG

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service

일본의 전통 다다미와 가정식을 즐기세요.

일본 정통 호텔을 경험하고 싶어서 4박 5일중에 하루를 묵었습니다. 주변 관광지의 중심에 있어서 접근성 좋습니다. 바로 옆에 강가도 있어서 주변 풍경도 좋고 시장도 가깝습니다. 다만, 호텔에서 기본적으로 제공하는 물조차 없어서 조금 아쉬웠습니다. 맞은편 Lawson에서 생명수 사서 마셨네요. 대중탕이 지하에 있어서 조금 꿉꿉한 냄새가 나지만 탕의 상태는 좋습니다. 특히, 사람이 별로 없어서 좋았습니다. 거의 혼자 탕을 쓰는 느낌... 호텔은 오래된듯 보이지만 정통을 많이 살리려고 노력한 흔적이 보였습니다. 호텔에 도착하면 다다미 위에 중간에 테이블과 의자가 구비되어 있었고, 밖에 나갔다가 저녁때 들어오니 테이블은 한쪽 구석으로 치우고 가운데 이불이 가지런히 정리가 되어 깔려 있었습니다. 아침은 일본 정통 가정식으로 나오는데 설명을 친절하게 잘 해주시고 맛도 좋았습니다.
1 nacht verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Lizette

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked the traditional feel and convenient location of the Ryokan.
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Adam

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

HYUNA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Awesome food experience

I stayed a night to trip a more traditional Japanese experience, this was very good. The staff were very friendly and very polite. I had the full dinner and breakfast which was by far the best part of my stay. It was great to dress in traditional style clothes for the meals. The futon bed however wasn’t something I would try again just not enough for sleeping on for a full night. Overall very much enjoyed my stay here if you stay definitely opt for the full meal options.
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Bruce and Jackie

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamogawa-kan Inn was exactly what we had hoped for. The staff was wonderful. Breakfast was superb. We really enjoyed our stay.
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Amalia

2 nachten verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Federico

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
We got there the day Typhoon 8 struck Osaka and Kyoto. We were able to escape Osaka and get to Kyoto at 9AM. We reached the Kamogawa-kan knowing that check-in time would have been at 3PM, but considering that they where expecting us, that every single business in town was closed and that it was pouring and the wind was blowing at 40-50km/h, we asked if we could wait in the hotel lobby. They told us they would keep our luggage but that we couldn't wait in the hotel. After check-in we went to its public bath. We were the first to get there and after we started showering in order to enter the public pool, a Japanese person entered the room with their child. We finished showering and got into the bath, then they started showering; when the kid was done the father told him to wait to get into the bath and kept showering.. for 15 minutes, the whole time we stayed in the bath. The instant we stepped out of the bath the father allowed the child to go in the bath and joined him immediately. Later we were taking the elevator and on its way to the ground floor it made a stop at a floor where a hotel person held the elevator door open for two guests to come in with us, another parent and their teenage son. The father looked straight into our eyes without moving a muscle for a whole minute, refusing to enter the elevator with us. The hotel person picked up and let the elevator go, apologizing to us for holding the door. This is the collection of racist experiences this hotel offered us
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Deborah

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in juli 2023