Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Wing International Premium Kyoto Sanjo





Hotel Wing International Premium Kyoto Sanjo bevindt zich dicht bij Yasui Konpiragu en Markt van Nishiki en biedt een wasserij en een restaurant. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 47
4 sep - 5 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
17 van 17 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Queen, with Extra Bed) laden

Kamer, niet-roken (Queen, with Extra Bed)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een ligbad
Een bidet
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken (Queen) laden

Standaard kamer, niet-roken (Queen)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(16 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een ligbad
Een bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een ligbad
Een bidet
Alle foto's voor Premium kamer, niet-roken (King) laden

Premium kamer, niet-roken (King)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een ligbad
Een bidet
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard driepersoonskamer, niet-roken
8,6 van 10
Voortreffelijk
(16 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een ligbad
Een bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Premium Twin kamer, niet-roken laden

Premium Twin kamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een ligbad
Een bidet
Alle foto's voor Twin kamer, toegankelijk voor mindervaliden, niet-roken laden

Twin kamer, toegankelijk voor mindervaliden, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een ligbad
Een bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Premium driepersoonskamer, niet-roken laden

Premium driepersoonskamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een ligbad
Een bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Run of House) laden

Kamer, niet-roken (Run of House)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een ligbad
Een bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standard Triple Room laden

Standard Triple Room
Alle foto's voor Standard Twin Room laden

Standard Twin Room
Alle foto's voor Universal Twin Room laden

Universal Twin Room
Alle foto's voor Standard Queen Room With Extra Bed laden

Standard Queen Room With Extra Bed
Alle foto's voor Premium King Room laden

Premium King Room
Alle foto's voor Premium Triple Room laden

Premium Triple Room
Alle foto's voor Standard Queen Room laden

Standard Queen Room
Alle foto's voor Premium Twin Room laden

Premium Twin Room
Misschien vind je dit ook leuk

Oriental Hotel Kyoto Rokujo
Shimogyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 1.010 beoordelingen
De prijs is € 48
5 sep - 6 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

407-6 Wakokucho, Kyoto, Kyoto, 606-8363
Over deze accommodatie
Hotel Wing International Premium Kyoto Sanjo
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- Bestemmingstoeslag: JPY 200 per persoon per nacht. Deze toeslag geldt niet voor kinderen jonger dan 5 jaar.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 2000 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Wing Premium Kyoto Sanjo Kyoto
Hotel Wing International Premium Kyoto Sanjo Hotel
Hotel Wing International Premium Kyoto Sanjo Kyoto
Hotel Wing International Premium Kyoto Sanjo Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Wing International Premium Kyoto Sanjo
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
18 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Ikram, Minneapolis
30 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ikram
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Ana, Hackensack
Reisde met familie
29 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ana
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
ちひろ
24 aug 2025
Positief: Voorzieningen
ちひろ
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Ismael
Reisde met partner
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ismael
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Ian
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ian
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Alexander, San Diego
Reisde met partner
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Alexander
6 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Susannah
Reisde met familie
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Susannah
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Danyu
Reisde met familie
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Danyu
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Kumar
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Kumar
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
claudia, park city
Reisde met familie
17 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
claudia
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Kenny
Reisde met een groep
10 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kenny
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Ryan
3 jul 2025
Ryan
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Ryan
3 jul 2025
Ryan
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Lai
Reisde met familie
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lai
4 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
KIYOE
23 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KIYOE
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Diana
Reisde met familie
20 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Diana
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
KAORI
Zakenreiziger
20 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAORI
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Fung-Mey
Reisde met familie
19 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fung-Mey
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
18 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Yan
13 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Yan
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jennifer
12 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jennifer
4 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Julie, Gibsonia
Reisde met een groep
10 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julie
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Caley
Reisde met een groep
1 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Caley
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jose Gabriel
Reisde met familie
27 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jose Gabriel
2 nachten verbleven in mei 2025