Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, op enkele stappen van Kawaramachi-straat

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo

Ingang accommodatie
Voorkant van accommodatie
Feestzaal
Superior Twin kamer | Donsdekens, geluiddichte muren, gratis wifi, beddengoed
Ingang accommodatie

Beoordelingen

9,0 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Restaurant
  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 209
10 nov - 11 nov

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Standaard Twin kamer

9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior Twin kamer

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
  • 25 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 twijfelaars

Standaard tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
59-1 Daikokucho, Kawaramachi-doru Sanjo, Kyoto, Kyoto, 604-8031

In de buurt

  • Pontocho-laan - 1 min. wandelen - 0.2 km
  • Markt van Nishiki - 6 min. wandelen - 0.5 km
  • Shijo-straat - 6 min. wandelen - 0.5 km
  • Yasaka-altaar - 11 min. wandelen - 1.0 km
  • Kiyomizu Temple - 3 min. rijden - 1.7 km

Lokaal vervoer

  • Station Sanjo - 4 min. wandelen
  • Metrostation Shiyakusho-mae - 5 min. wandelen
  • Osaka (ITM-Itami) - 56 min. rijden

Restaurants

  • ‪CoCo壱番屋 中京区河原町三条店 - ‬1 min. wandelen
  • ‪麺匠一粒万倍 - ‬1 min. wandelen
  • ‪ケンタッキーフライドチキン 河原町三条店 - ‬1 min. wandelen
  • ‪カレー&bar kathmandu - ‬1 min. wandelen
  • イルキャンティ 京都三条河原町店

Over deze accommodatie

Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo

Hotel vlak bij Kawaramachi-straat
Niet ver van Pontocho-laan en Markt van Nishiki ligt Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo, waar je geniet van een wasserij, een restaurant en nog veel meer. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen zijn:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een receptieruimte en een 24-uurs receptie
  • Bagageopslagruimte en een lift
  • Beoordelingen van gasten zijn vol lof over het behulpzame personeel en de locatie
Kamervoorzieningen
De 144 kamers hebben leuke voordelen zoals airconditioning, bovenop extra's zoals gratis wifi en geluiddichte muren. Beoordelingen van gasten zijn zeer positief over de netheid van de kamers in deze accommodatie.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Badkamers met bidets en bad/douchecombinaties
  • Flatscreentelevisies van 40 inch met digitale zenders
  • (kleer)kasten, koelkasten en waterkokers

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: JPY 2.000 voor volwassenen en JPY 2.000 voor kinderen
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (op verzoek)

Spa

  • Massages in de kamer

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)
  • Receptieruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Donzen dekbed

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 40 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Elektrische adapters
  • Geluiddichte kamers
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend

Speciale incheckinstructies

Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie minstens 24 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (uitgezonderd assistentiedieren en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er kunnen 2 kinderen van 5 jaar en jonger gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 2000 voor volwassenen en JPY 2000 voor kinderen
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Resol Kyoto Kawaramachi-Sanjo
Hotel Resol Kawaramachi-Sanjo
Resol Kyoto Kawaramachi-Sanjo
Resol Kawaramachi-Sanjo
Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo
Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo Hotel
Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo Kyoto
Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo?

Nee, alleen assistentiedieren zijn welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo?

Vandaag, 31 okt. 2025, kost een verblijf bij Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo van één nacht voor twee volwassenen op 10 nov. 2025 min. € 208,60, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo voor parkeren?

Bij Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar staat Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo?

Dit hotel ligt in Binnenstad Kyoto, vlak bij Kawaramachi-straat en Pontocho-laan. Ook Shijo-straat en Markt van Nishiki liggen op 10 minuten wandelen. Station Sanjo ligt op maar 4 minuten wandelen en naar Metrostation Shiyakusho-mae is het 5 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 464 van 751 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 207 van 751 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 54 van 751 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 17 van 751 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 751 beoordelingen

9,2/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Dennis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Midden in de stad tussen alle tempels

Zeer fijn hotel * hoge prijs kwaliteit * midden tussen alle tempels * grote rivier in de buurt * kamers in japanse stijl
1 nacht verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Elisabeth

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Super schön und sauber.
3 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Caitlyn

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was comfortable and nice. There were a lot of amenities in the hotel and the staff were very helpful. Unfortunately we left our nice camera in the room when we checked out, even though we realized a few hours after leaving, it was not able to be found and returned to us.
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

pamela

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location of the hotel was phenomenal. Walking distance to nishiki market, Pontocho alley, Gion, the transit lines. The staff here were exceptional and would highly recommend the Resol Kyoto kawaramachi.
4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Barbi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff attentive to our cleaning needs and reservation changes
5 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Stephen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff. Easy to communicate in English
3 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

tania

4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

toyohide

3 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Charles

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This was one of our favorite hotels we stayed at. Very clean, smelled so good every time we walked in, and the staff and amenities were great at well. It is a hidden gem in downtown Kyoto close to shopping and so many other things to do. We found it very convenient for our stay.
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Franz

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really great location and convenient for shopping and bus routes. Room service is limited though as you have to take out the trash and towels yourself and wait for new ones hanging by the door.
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Cray

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel provides any common bathroom amenity you would need in the lobby. Very easy to grab what you need whenever. The lobby included a coffee machine that is free to use. The staff will provide you will fresh clean towels every day. Staff was very friendly and helpful.
5 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

MARINA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
食事や買い物にとても便利な立地でした。 内装もオシャレで清潔感がありオススメです。
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Martin Enrique

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
5 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Rene, Miami

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This property exceeded my expectations in every way. From the moment I arrived, everything felt well-maintained, thoughtfully designed, and incredibly comfortable. The atmosphere was welcoming, the amenities were top-notch, and the overall experience was seamless. I thoroughly enjoyed my stay and would absolutely choose to return in the future. Highly recommended for anyone seeking a memorable and relaxing getaway.
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Emily

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A wonderful hotel with lots to do nearby! Highly recommend!
4 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Xianli

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The bed is comfortable.
9 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

takeshi

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
アクセスも良くよかった
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
場所柄、外国の方が多くたまたまロビーで舞妓さんの踊りが披露されていたり、部屋に抹茶のセットが用意されていて、とても日本を表現されてました 部屋ではくつを脱ぐのでくつろげましたが、入り口が狭くなっていました アメニティは自分で選べて、色々あって良かったです
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Celina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Didn’t expect the hotel to be so well placed! Many restaurants and stores around! The hotel room was very clean and cozy. Would definitely recommend!
4 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Rasmus

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great place to stay

This hotel is a great place to stay at a very convenient location. The room was clean and had a nice design, the bed was very comfortable, and the bathroom was spacious for a typical Japanese hotel room. The absolute best was the staff, who all were extremely friendly and helpful! Made me feel very welcome.
5 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Stefan

4 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Lorelei

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved staying here!
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Chi Hung

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
服務周到
6 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

CARLOS ERNESTO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecta locación para el desfile.
4 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Klayton

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very wonderful place to stay while visiting Kyoto! It was nearby to a lot of the things to do in the area as well as shopping and transit. Staff were very nice and the rooms were very comfortable.
2 nachten verbleven in juli 2025