Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Kanra Kyoto





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 232
1 sep - 2 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
12 van 12 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer (Run of the House) laden

Kamer (Run of the House)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Traagschuim
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Twin kamer, bijgebouw laden

Twin kamer, bijgebouw
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(37 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een koelkast
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Traagschuim
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Superior Twin kamer (Main Building) laden

Superior Twin kamer (Main Building)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een koelkast
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Traagschuim
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken (Main Building) laden

Tweepersoonskamer, niet-roken (Main Building)
9,2 van 10
Fantastisch
(17 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Traagschuim
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Suite (Main Building) laden

Suite (Main Building)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een koelkast
Hd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Traagschuim
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, bijgebouw laden

Tweepersoonskamer, bijgebouw
9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Traagschuim
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Junior suite, niet-roken (Main Building) laden

Junior suite, niet-roken (Main Building)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een koelkast
Hd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Traagschuim
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Deluxe kamer, niet-roken (Main Building) laden

Deluxe kamer, niet-roken (Main Building)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Traagschuim
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Suite, bijgebouw laden

Suite, bijgebouw
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een koelkast
Hd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Traagschuim
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer (Main Building) laden

Deluxe Twin kamer (Main Building)
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(24 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een koelkast
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Traagschuim
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Suite-Main Building
Suite-Annex
Misschien vind je dit ook leuk

Six Senses Kyoto
Higashiyama
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 24 beoordelingen
De prijs is € 697
19 aug - 20 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Hotel Kanra Kyoto bevindt zich in Shimogyo, een wijk in Kyoto, en ligt vlak bij een metrostation. Tempel Higashi Honganji en Kyototoren zijn opmerkelijke bezienswaardigheden. Als je graag wilt shoppen, kan dat bij Kawaramachi-straat en Markt van Nishiki. Mis zeker Shoseien Garden niet. De gunstige ligging van dit hotel nabij het openbaar vervoer valt zeer in de smaak, met Station Gojo op een boogscheut.

190 Kitamachi, Karasuma-dori, Rokujyo sagaru, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8176
In de buurt
- Kawaramachi-straat - 6 min. wandelen - 0.5 km
- Kyototoren - 10 min. wandelen - 0.9 km
- Markt van Nishiki - 16 min. wandelen - 1.4 km
- Kiyomizu Temple - 3 min. rijden - 2.5 km
- Nijō-kasteel - 4 min. rijden - 2.7 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- McDonald's - 5 min. wandelen
- 大宝 - 2 min. wandelen
- kanra lounge - 1 min. wandelen
- Takashima brewpub - 4 min. wandelen
- 糖太朗 - 4 min. wandelen
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 4000 voor volwassenen en JPY 1800 voor kinderen
- Toeslag voor parking in de buurt: JPY 1500 per dag (op 100 meter afstand; 24 uur open)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Gasten jonger dan 11 jaar oud worden niet tot de spa toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Kanra
Hotel Kanra Kyoto
Kanra
Kanra Hotel
Kanra Hotel Kyoto
Kanra Kyoto
Kanra Kyoto Hotel
Kyoto Hotel Kanra
Kyoto Kanra
Kyoto Kanra Hotel
Hotel Kanra Kyoto Hotel
Hotel Kanra Kyoto Kyoto
Hotel Kanra Kyoto Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Kanra Kyoto
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Robert
Reisde met familie
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
9 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Sophie
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
6 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sophie
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Jian Ming
Reisde met familie
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jian Ming
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Tetiana
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tetiana
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
allen
Reisde met familie
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
allen
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Maria
23 jul 2025
Maria
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
babak
Reisde met familie en kleine kinderen
23 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
babak
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Daoleuang
23 jul 2025
Daoleuang
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Mariel
Reisde met familie en kleine kinderen
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mariel
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Barbara
16 jul 2025
Barbara
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
REBECA EDITH, huixquilucan
Reisde met familie
15 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
REBECA EDITH
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Agustin
Reisde met familie en kleine kinderen
15 jul 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Agustin
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Yoko, San Francisco
Reisde met familie
13 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Yoko
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
tanya
Reisde met familie
12 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
tanya
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Omar
Reisde met familie
8 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Omar
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Mary
6 jul 2025
Mary
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Katherine
4 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katherine
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Hiywot
3 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiywot
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Jongmi
Reisde met familie
3 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jongmi
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Lina
Reisde met familie
2 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Lina
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Yan
Reisde met familie
1 jul 2025
Positief: Voorzieningen
Yan
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Corey, Issaquah
1 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Corey
10/10 – Uitstekend
Hiu Yeung
Reisde met partner
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiu Yeung
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Ann
Reisde met familie
26 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ann
3 nachten verbleven in juni 2025