Hotel Heian No Mori Kyoto
Hotel met 2 restaurants, op enkele stappen van Okazaki-schrijn
Fotogalerie voor Hotel Heian No Mori Kyoto





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 59
16 dec - 17 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
26 van 26 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Shower Booth, Free shuttle bus) laden

Twin kamer, niet-roken (Shower Booth, Free shuttle bus)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer, roken (Shower Booth, Free shuttle bus) laden

Twin kamer, roken (Shower Booth, Free shuttle bus)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Standaard driepersoonskamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Twin Room In West Wing Smoking laden

Twin Room In West Wing Smoking
Alle foto's voor Twin Room With A Shower Booth In East Wing Non Smoking laden

Twin Room With A Shower Booth In East Wing Non Smoking
Alle foto's voor Double Room With A Shower Booth In East Wing Non Smoking laden

Double Room With A Shower Booth In East Wing Non Smoking
Alle foto's voor Twin Room In West Wing Non Smoking laden

Twin Room In West Wing Non Smoking
Alle foto's voor Twin Room With A Shower Booth In East Wing Smoking laden

Twin Room With A Shower Booth In East Wing Smoking
Alle foto's voor Double Room With A Shower Booth In East Wing Smoking laden

Double Room With A Shower Booth In East Wing Smoking
Run Of House, Non Smoking-Free Shuttle Bus From Kyoto Station Available
Run Of House, Smoking-Free Shuttle Bus From Kyoto Station Available
Deluxe Double Room *Has Bath
Japanese Style Room With Twin Bed, Non Smoking-Free Shuttle Bus From Kyoto Station Available
Japanese Style Room With Triple Bed, Non Smoking-Free Shuttle Bus From Kyoto Station Available
Triple Room With Shower And Tatami Floor-Non Smoking
Double Room
Double Room
Alle foto's voor Queen laden

Queen
Alle foto's voor Twin laden

Twin
Alle foto's voor Triple Room laden

Triple Room
Alle foto's voor Executive 2-bed Room laden

Executive 2-bed Room
Alle foto's voor King laden

King
Alle foto's voor Japanese Western Style Twin Room With A Shower Booth In East Wing laden

Japanese Western Style Twin Room With A Shower Booth In East Wing
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Okura Kyoto Okazaki Bettei
Wijk Sakyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 185 beoordelingen
De prijs is € 225
15 dec - 16 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

51, Okazaki, Higashi Tenno-cho, Sakyo-ku, Kyoto, Kyoto, 606-8332
Over deze accommodatie
Hotel Heian No Mori Kyoto
Gelijkaardige accommodaties

Kyoto Garden Palace
Kyoto Garden Palace
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, 879 beoordelingen
De prijs is € 61
14 dec - 15 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 2200 voor volwassenen en JPY 1100 voor kinderen
- Betaald parkeren: JPY 1000 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Er wordt een auto aanbevolen om van en naar deze accommodatie te reizen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Heian No Mori Kyoto Hotel Kyoto
Heian No Mori Kyoto Kyoto
Hotel Heian No Mori Kyoto Hotel
Hotel Heian No Mori Kyoto Kyoto
Hotel Heian No Mori Kyoto Hotel Kyoto
Hotel Heian No Mori Kyoto Hotel
Hotel Heian No Mori Kyoto Kyoto
Heian No Mori Kyoto Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Heian No Mori Kyoto
7,8
Goed
8,0
Netheid
7,6
Locatie
8,0
Personeel en service
7,8
Milieuvriendelijkheid
7,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
2 sep 2025
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
Makoto
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
31 aug 2025
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Makoto
1 nacht verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
kazumichi
Zakenreiziger
18 aug 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
kazumichi
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
???
18 aug 2025
???
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
shiho
Reisde met familie
9 aug 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適な宿
shiho
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Patrick
14 jul 2025
Patrick
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
RUTH
Reisde met een groep
29 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice and clean cosy hotel
RUTH
2 nachten verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Yacov, Hollywood
Reisde met familie
18 mei 2025
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Yacov
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jeff
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeff
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Azusa
Reisde met familie
29 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Azusa
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Chika
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Chika
1 nacht verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Hisanobu
24 apr 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Hisanobu
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Mariah
16 apr 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Mariah
2 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Yoshiko
8 apr 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshiko
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
岡崎船巡りまで歩いて行けた
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Kunikazu
Zakenreiziger
3 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kunikazu
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
satoko
Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
28 feb 2025
satoko
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 feb 2025
Positief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Tzuri
17 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tzuri
3 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
??
4 feb 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
??
4 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
2 feb 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
28 jan 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2025
4/10 – Matig
Shingo
16 jan 2025
Positief: Netheid
Shingo
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Junko
31 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Junko
2 nachten verbleven in december 2024
4/10 – Matig
YUKARI
19 dec 2024
YUKARI
1 nacht verbleven in december 2024

















