HOTEL LEGASTA Kyoto Higashiyama Sanjo
Hotel met een 24-uurs receptie, op 8 minuten stappen van Yasaka-altaar
Fotogalerie voor HOTEL LEGASTA Kyoto Higashiyama Sanjo





VIP Access
Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
14 van 14 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Queen Room with Shower) laden

Kamer, niet-roken (Queen Room with Shower)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Hypoallergeen beddengoed
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Waterkoker
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (with Shower) laden

Twin kamer, niet-roken (with Shower)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Hypoallergeen beddengoed
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Waterkoker
Alle foto's voor Comfort kamer, niet-roken (Comfort Queen Room with Bath) laden

Comfort kamer, niet-roken (Comfort Queen Room with Bath)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Hypoallergeen beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Comfort Twin kamer, niet-roken (with Bath) laden

Comfort Twin kamer, niet-roken (with Bath)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Hypoallergeen beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Familie vierpersoonskamer, niet-roken (Deluxe Family Room) laden

Familie vierpersoonskamer, niet-roken (Deluxe Family Room)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Hypoallergeen beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Comfort Queen with Bath laden

Comfort Queen with Bath
Alle foto's voor Twin with Shower laden

Twin with Shower
Alle foto's voor Comfort Twin with Bath laden

Comfort Twin with Bath
Alle foto's voor Queen with Shower laden

Queen with Shower
Alle foto's voor Family Triple Room laden

Family Triple Room
Comfort Twin Room With Bath-Non-Smoking-Basement
Low Floor Double With Bath
Alle foto's voor Low Floor Deluxe, Japanese-Western Mixed With Bath laden

Low Floor Deluxe, Japanese-Western Mixed With Bath
Queen Room With Shower-Non-Smoking-Basement
Misschien vind je dit ook leuk

MONday Apart Premium KYOTO Station
Shimogyo
- Keuken
- Wasmachine
- Droogkast
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 506 beoordelingen
De prijs is € 126
12 nov - 13 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

49 Saikaishicho Higashiyama Ward, Kyoto, Kyoto, 605-0012
Over deze accommodatie
HOTEL LEGASTA Kyoto Higashiyama Sanjo
Gelijkaardige accommodaties

KOKO HOTEL Kyoto Sanjo
KOKO HOTEL Kyoto Sanjo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 447 beoordelingen
De prijs is € 82
11 dec - 12 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Ethnography Higashiyama Sanjo
HOTEL LEGASTA Kyoto Higashiyama Sanjo Hotel
HOTEL LEGASTA Kyoto Higashiyama Sanjo Kyoto
HOTEL LEGASTA Kyoto Higashiyama Sanjo Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HOTEL LEGASTA Kyoto Higashiyama Sanjo
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Abimarie
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abimarie
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Angela
Reisde met partner
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Angela
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
reiz
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


reiz
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kyung-Mi
Reisde met familie
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kyung-Mi
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
KENJI
Zakenreiziger
23 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KENJI
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Yoko
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoko
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
marcus
16 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
great stay
marcus
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Marius
10 jul 2025
Marius
4 nachten verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Alexa
2 jul 2025
Alexa
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Douglas
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Douglas
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Alexandra
23 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexandra
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met een groep
22 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Viimo
22 jun 2025
Viimo
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
yi cen
Reisde met familie
11 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
yi cen
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Yanis
Reisde met een groep
8 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yanis
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Aisha
5 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aisha
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
santos
Reisde met familie
3 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
santos
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Maya
Reisde met partner
1 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maya
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Ronald, Sankt Augustin
Reisde met partner
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ronald
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Kana
14 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kana
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Fernando
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente
Fernando
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
YURI
5 mei 2025
Positief: Personeel en service
YURI
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Maria Cynthia
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria Cynthia
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Louise, Bolton
Reisde met familie
27 apr 2025
Positief: Voorzieningen
Louise
2 nachten verbleven in april 2025

















