HOTEL LEGASTA Kyoto Higashiyama Sanjo

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie, op 8 minuten stappen van Yasaka-altaar

Kies datums om prijzen te bekijken

VIP Access

Beoordelingen

9,4 op 10 –
Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Als lid krijg je meer

  • Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
  • Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
  • Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
14 van 14 kamers weergeven

Kamer, niet-roken (Queen Room with Shower)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Hypoallergeen beddengoed
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Waterkoker
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Twin kamer, niet-roken (with Shower)

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Hypoallergeen beddengoed
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Waterkoker
  • 17 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Comfort kamer, niet-roken (Comfort Queen Room with Bath)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Hypoallergeen beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Comfort Twin kamer, niet-roken (with Bath)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Hypoallergeen beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Familie vierpersoonskamer, niet-roken (Deluxe Family Room)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Hypoallergeen beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
  • 37 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 Twijfelaar en 1 eenpersoonsbed

Comfort Queen with Bath

  • Max. aantal: 2

Twin with Shower

  • Max. aantal: 2

Comfort Twin with Bath

  • Max. aantal: 2

Queen with Shower

  • Max. aantal: 2

Family Triple Room

  • Max. aantal: 3

Comfort Twin Room With Bath-Non-Smoking-Basement

  • Max. aantal: 2

Low Floor Double With Bath

  • Max. aantal: 2

Low Floor Deluxe, Japanese-Western Mixed With Bath

  • Max. aantal: 4

Queen Room With Shower-Non-Smoking-Basement

  • Max. aantal: 2

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
49 Saikaishicho Higashiyama Ward, Kyoto, Kyoto, 605-0012

In de buurt

  • Yasaka-altaar - 7 min. wandelen - 0.7 km
  • Pontocho-laan - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • Altaar Heian - 10 min. wandelen - 0.9 km
  • Markt van Nishiki - 17 min. wandelen - 1.5 km
  • Kiyomizu Temple - 20 min. wandelen - 1.7 km

Lokaal vervoer

  • Station Higashiyama - 2 min. wandelen
  • Station Sanjo - 7 min. wandelen
  • Osaka (ITM-Itami) - 59 min. rijden

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬1 min. wandelen
  • ‪マルシン飯店 - ‬1 min. wandelen
  • ‪いっちゃんラーメン - ‬1 min. wandelen
  • ‪丹 tan - ‬3 min. wandelen
  • ‪LURRA° - ‬3 min. wandelen

Over deze accommodatie

HOTEL LEGASTA Kyoto Higashiyama Sanjo

Hotel vlak bij Yasaka-altaar
HOTEL LEGASTA Kyoto Higashiyama Sanjo ligt in de buurt van Pontocho-laan en Altaar Heian en heeft veel te bieden. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Bagageopslagruimte, meertalig personeel en een 24-uurs receptie
  • Een lift en conciërgeservice
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel ingericht en bieden voordelen zoals laptopwerkplekken en airconditioning, naast faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Bidets, gratis toiletartikelen en haardrogers
  • (kleer)kasten, waterkokers en verwarming

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 25+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke microgolfoven

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Meertalig personeel
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (op verzoek)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Hypoallergeen beddengoed

Badkamer

  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Individueel ingericht
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Verwarming
  • Vliegenramen

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 20.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Ethnography Higashiyama Sanjo
HOTEL LEGASTA Kyoto Higashiyama Sanjo Hotel
HOTEL LEGASTA Kyoto Higashiyama Sanjo Kyoto
HOTEL LEGASTA Kyoto Higashiyama Sanjo Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij HOTEL LEGASTA Kyoto Higashiyama Sanjo?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent HOTEL LEGASTA Kyoto Higashiyama Sanjo voor parkeren?

Bij deze accommodatie zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij HOTEL LEGASTA Kyoto Higashiyama Sanjo inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij HOTEL LEGASTA Kyoto Higashiyama Sanjo uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat HOTEL LEGASTA Kyoto Higashiyama Sanjo?

Dit hotel ligt in Higashiyama, op 10 minuten wandelen van Hanamikoji Dori, Yasaka-altaar en Shijo-straat. Ook Pontocho-laan en Kawaramachi-straat liggen op een kwartiertje wandelen. Station Higashiyama ligt op maar 2 minuten wandelen en naar Station Sanjo Keihan is het 6 minuten wandelen.

Beoordelingen over HOTEL LEGASTA Kyoto Higashiyama Sanjo

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 39 van 48 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 6 van 48 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 48 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 48 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 48 beoordelingen

9,8/10

Netheid

9,8/10

Personeel en service

10/10

Voorzieningen

9,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

David W

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent service, attentive personnel, exquisite interior
4 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Abimarie

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Best hotel ive stayed in
4 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Angela

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We loved our stay here! The location was perfect for us. It was just enough off the beaten path to not feel busy and touristy, but within walking distance to a number of sights and transportation options. The staff here are wonderful! They were helpful with restaurant recommendations, anything we needed for our room, and were just genuinely so kind. Our room was spacious and the layout allowed for lots of places to put our stuff. It was definitely our favorite room on our trip! I also have to put in a word for the cafe across the street, Le Bac a Sable. While the baked goods are not Japanese, they are yummy. The tarts, specifically, are amazing! That paired with their wonderful bold coffee became a favorite addition to our day.
5 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

reiz

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
酒店很新很棒虽然靠近马路但是不吵 有微波炉和烤箱可以用 下次还会入住 唯一有一点,就是那个拉窗太难使用了。
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Kyung-Mi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tolle Lage, sehr schöne und hochwertige Einrichtung. Es wäre schön, wenn sich auch alle westlichen Gäste daran halten würden, die Schuhe in den Zimmern auszuziehen. Gerne wieder!
4 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

KENJI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Yoko

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

marcus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

great stay

Had a great time, staff were super helpful & friendly!
2 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Marius

4 nachten verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

Alexa

3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Douglas

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful stay, was there over two weeks and enjoyed every day!
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Alexandra

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A perfect, new and exceptionally clean hotel within easy walk to the heart of Gion. So happy to have found this gem, and would definitely stay in Legasta again.
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

??

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とても良かったです。
1 nacht verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

Viimo

4 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

yi cen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
員工很熱心,地點也不錯搭公車或地鐵跑景點也滿方便的,房間空間還算不錯!
4 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Yanis

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Unterkunft hat sehr große Zimmer für japanische Verhältnisse, die unfassbar schön eingerichtet und ausgestattet sind. Sie liegt sehr zentral in Kyoto, sodass man viele Restaurants und Stores fußläufig erreichen kann. Auch eine Bus und Ubahn Verbindung ist in unmittelbarer Nähe, was auch fernere Ziele mühelos erreichbar macht. Ebenfalls bietet das Hotel eine kostenlose Bar mit Getränken und Kaffee an. Trotz all dem ist es sehr ruhig in den Zimmern. Alles in allem das beste Hotel unserer Japantour.
4 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Aisha

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay! Friendly, helpful, kind staff. Rooms are well appointed. Baths are Japanese style( short deep tub) Excellent location.
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

santos

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location and walkable distance to several tourist areas, such as the Yasaka Pagoda, and easy commute to other notable areas, such as Nishiki market via city bus. Great food stores, cafes, and convenience stores nearby. The staff was very helpful and eager to interact with us, great customer service.
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Maya

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The best hotel I’ve stayed at here in Japan so far. Really pleasant and nice workers. The ambiance and decor is so calming in a traditional modern Japanese style. Didn’t have breakfast included as an option, however the hotel does sell açaí bowls with bread. They have free coffee, water, and tea for all guests. Desk attendant helped us send our luggage to another hotel.
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Ronald, Sankt Augustin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr schönes Hotel. Top Ausstattung. Gut zu erreichen. U-Bahn direkt vor der Tür. Die Bahnhaltestelle ist ca. 10 min zu Fuß entfernt. Gute Einkaufsmöglichkeiten um die Ecke ( Kombini / Supermarkt)
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Kana

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
とても快適でした!
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Fernando

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Excelente

Mi estadía fue estupenda, el personal súper amable, la habitación amplia y limpia, el hotel súper bien ubicado, ofrecía café, té y agua de manera gratuita!
2 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

YURI

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Maria Cynthia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall great stay. Staff A
2 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Louise, Bolton

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Across from train. Hotel facing river.
2 nachten verbleven in april 2025