Hotel Briller
Hotel in Kyoto, op 6 minuten stappen van Kawaramachi-straat
Fotogalerie voor Hotel Briller





Beoordelingen
8,8 op 10 – 
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 111
9 nov - 10 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven
Alle foto's voor Standard Single Room laden

Standard Single Room
Alle foto's voor Standard Double Room laden

Standard Double Room
Alle foto's voor Comfort Triple Room laden

Comfort Triple Room
Alle foto's voor Eenvoudige eenpersoonskamer laden

Eenvoudige eenpersoonskamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een haardroger 
Een privébadkamer 
Waterkoker 
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Eenvoudige tweepersoonskamer laden

Eenvoudige tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een haardroger 
Een privébadkamer 
Waterkoker 
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Eenvoudige Twin kamer laden

Eenvoudige Twin kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een haardroger 
Een privébadkamer 
Waterkoker 
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Eenvoudige driepersoonskamer laden

Eenvoudige driepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een haardroger 
Een privébadkamer 
Waterkoker 
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Eenvoudige vierpersoonskamer laden

Eenvoudige vierpersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Flatscreentelevisie
Een haardroger 
Een privébadkamer 
Waterkoker 
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Superior Twin Room
Deluxe Triple Room
Misschien vind je dit ook leuk

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
 - Restaurant
 - Airconditioning
 - Ontbijt beschikbaar
 
9.0 van 10, Fantastisch, 747 beoordelingen
De prijs is € 80
10 nov - 11 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

8-6 Kitakarasumacho, Higashikujo, Minami, Kyoto, Kyoto, 6018017
Over deze accommodatie
Hotel Briller
Gelijkaardige accommodaties

APA Hotel Kyoto Ekihigashi
APA Hotel Kyoto Ekihigashi
- Spa
 - Gratis wifi
 - Restaurant
 - Airconditioning
 
8.8 van 10, Uitstekend, 1.020 beoordelingen
De prijs is € 104
10 nov - 11 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
 
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend. 
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd. 
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen 
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Briller Hotel
Hotel Briller Kyoto
Hotel Briller Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Briller
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Jérémy
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jérémy
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Scott
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Scott
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
Reisde met partner
19 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Guadalupe
13 sep 2025
Guadalupe
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
miki
30 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
miki
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Hiroyuki
23 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroyuki
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Franziska
Reisde met familie
10 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Franziska
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
HIDETO
7 jul 2025
HIDETO
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Matthew
6 jul 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Matthew
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
ろくぞう
1 jul 2025
ろくぞう
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Karolina
Reisde met familie
28 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Karolina
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
カズマサ
27 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
カズマサ
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Wataru, Yokohama
12 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wataru
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Julie
12 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Julie
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Christian
Reisde met familie
8 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christian
6 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
NAOYA
Zakenreiziger
6 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NAOYA
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Carlos
2 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carlos
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Christine, Pacifica
Reisde met familie
23 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christine
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Michael
23 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michael
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
20 mei 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 mei 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
KWANGHYUN
Zakenreiziger
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KWANGHYUN
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Maria
10 mei 2025
Maria
4 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
??
5 mei 2025
Positief: Netheid
??
1 nacht verbleven in mei 2025

















