Hotel The Celestine Kyoto Gion
Luxe hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant
Fotogalerie voor Hotel The Celestine Kyoto Gion





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 379
30 okt - 31 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
17 van 17 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer, niet-roken (2 beds) laden

Superior kamer, niet-roken (2 beds)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Een minibar met enkele gratis items
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe kamer, niet-roken (2 beds) laden

Deluxe kamer, niet-roken (2 beds)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Een minibar met enkele gratis items
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Executive kamer, niet-roken (2 beds) laden

Executive kamer, niet-roken (2 beds)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Een minibar met enkele gratis items
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Junior suite, niet-roken (2 beds, "Celestine Yasaka") laden

Junior suite, niet-roken (2 beds, "Celestine Yasaka")
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Een minibar met enkele gratis items
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Junior suite, niet-roken (2 beds, "Celestine Higashiyama") laden

Junior suite, niet-roken (2 beds, "Celestine Higashiyama")
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Een minibar met enkele gratis items
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 queensize bed, niet-roken laden

Standaard kamer, 1 queensize bed, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Een minibar met enkele gratis items
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Superior kamer, 1 queensize bed, niet-roken laden

Superior kamer, 1 queensize bed, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Een minibar met enkele gratis items
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Accessible, 2 beds) laden

Kamer, niet-roken (Accessible, 2 beds)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Een minibar met enkele gratis items
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Een minibar met enkele gratis items
Flatscreentelevisie
Verwarming met klimaatregeling
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standard , 1 Bed Queen laden

Standard , 1 Bed Queen
Alle foto's voor Superior , 1 Bed Queen laden

Superior , 1 Bed Queen
Alle foto's voor Superior , 2 Beds laden

Superior , 2 Beds
Alle foto's voor Accessible , 2 Beds laden

Accessible , 2 Beds
Alle foto's voor Junior Suite , 2 Beds, Celestine Higashiyama laden

Junior Suite , 2 Beds, Celestine Higashiyama
Alle foto's voor Junior Suite, 2 Beds, Celestine Yasaka laden

Junior Suite, 2 Beds, Celestine Yasaka
Alle foto's voor Executive , 2 Beds laden

Executive , 2 Beds
Alle foto's voor Moderate Queen Room laden

Moderate Queen Room
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Monterey Kyoto
Binnenstad Kyoto
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 1.000 beoordelingen
De prijs is € 102
4 nov - 5 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

572 Komatsucho, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0933
Over deze accommodatie
Hotel The Celestine Kyoto Gion
Gelijkaardige accommodaties

Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 1.401 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Betaald parkeren: JPY 2000.00 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Gasten met tatoeages mogen de openbare baden ter plaatse gebruiken
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL CELESTINE KYOTO GION
HOTEL CELESTINE GION
CELESTINE KYOTO GION
CELESTINE GION
The Celestine Kyoto Gion Kyoto
HOTEL THE CELESTINE KYOTO GION Hotel
HOTEL THE CELESTINE KYOTO GION Kyoto
HOTEL THE CELESTINE KYOTO GION Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel The Celestine Kyoto Gion
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
16 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Marc
6 jan 2024
Marc
3 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Martijn
Reisde met familie
2 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Martijn
3 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
30 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
7 dec 2018
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Alejandro
Reisde met partner
29 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alejandro
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Elena
Reisde met partner
28 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elena
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Andrea
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrea
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
David
Reisde met partner
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Lisa
Reisde met familie
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lisa
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Anastasia
Reisde met familie
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anastasia
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Monika
Reisde met partner
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Monika
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ken, Dallas
Reisde met partner
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Ken
1 nacht verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Ron, Hod Hasharon
Reisde met familie
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ron
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Yifei
Reisde met een groep, Reisde met partner
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yifei
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
phillip
Reisde met partner
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
phillip
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Doreen
28 sep 2025
Doreen
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Alaleh
Reisde met partner
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alaleh
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Alexander, Brooklyn
Reisde met partner
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexander
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
23 sep 2025
Daniel
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
TZETZANGARI SARHAI
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
TZETZANGARI SARHAI
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Eirish Wendy
Reisde met familie
19 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eirish Wendy
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
18 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Michael
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Ainura
Reisde met partner
18 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ainura
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Christian
10 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christian
2 nachten verbleven in september 2025

















