Ace Hotel Kyoto
Hotel in luxe stijl in Kyoto, bij het shoppingcenter, op 3 minuten stappen van Internationaal mangamuseum Kyoto
Fotogalerie voor Ace Hotel Kyoto





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 347
3 nov - 4 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer (King Bed, 2 Adults 1 child under 12yr) laden

Standaard kamer (King Bed, 2 Adults 1 child under 12yr)
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(51 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Deluxe kamer, niet-roken (King Bed, 2 adults 1 child under 12yr) laden

Deluxe kamer, niet-roken (King Bed, 2 adults 1 child under 12yr)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(24 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Historic King, 2ADT 1CHD under 12yr) laden

Kamer, niet-roken (Historic King, 2ADT 1CHD under 12yr)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (Sleeps 2 adults 2 children under 12yr) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (Sleeps 2 adults 2 children under 12yr)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken (Sleeps 2 adults 2 children under 12yr) laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken (Sleeps 2 adults 2 children under 12yr)
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(22 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een vlonderterras/patio
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Historic, 2 adults 1 child under 12yr) laden

Twin kamer, niet-roken (Historic, 2 adults 1 child under 12yr)
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Suite, niet-roken (Tatami,4 adults 2 children under 12yr) laden

Suite, niet-roken (Tatami,4 adults 2 children under 12yr)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
In eigen stijl gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Alle foto's voor Suite, niet-roken (Ace, 2 adults 1 child under 12yr) laden

Suite, niet-roken (Ace, 2 adults 1 child under 12yr)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
In eigen stijl gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Alle foto's voor Suite (Loft, 2 adults 2 children under 12yr) laden

Suite (Loft, 2 adults 2 children under 12yr)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
In eigen stijl gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Misschien vind je dit ook leuk

Good Nature Hotel Kyoto
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 570 beoordelingen
De prijs is € 247
20 nov - 21 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

245-2 Aneyakojidori, Higashinotoin-nishiiru Kurumayacho, Kyoto, Kyoto, 604-8185
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 1.416 beoordelingen
De prijs is € 171
3 nov - 4 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer JPY 4800 voor volwassenen en JPY 4800 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: JPY 14300 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor extra bed: JPY 6215.0 per nacht
- Diner: JPY 14000
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ace Hotel Kyoto Hotel
Ace Hotel Kyoto Kyoto
Ace Hotel Kyoto Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Ace Hotel Kyoto
9,6
Uitzonderlijk
9,8
Netheid
9,6
Voorzieningen
9,6
Personeel en service
9,8
Milieuvriendelijkheid
9,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
1 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jeffrey D, Glenview
1 nov 2025
Jeffrey D
7 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Atul
31 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Atul
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Michael
30 okt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Vimal
Reisde met familie
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vimal
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
James
Reisde met partner
24 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
James
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Collin
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Collin
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Lori
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lori
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Misha
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Misha
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
eric, Montreal
Reisde met een groep
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
eric
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Marianne, Ann Arbor
Reisde met familie
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marianne
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jennifer
Reisde met partner
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jennifer
3 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
David
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
David
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew
Reisde met partner
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
James
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
James
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jörg
Reisde met partner
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jörg
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Michelle
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michelle
4 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
barbara
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
barbara
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Angela
3 okt 2025
Angela
3 nachten verbleven in september 2025
4/10 – Matig
Aviv
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
3 okt 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Aviv
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Rebecca
Reisde met een groep
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rebecca
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Ari
2 okt 2025
Ari
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
??
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Juliet
Reisde met een groep
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juliet
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Peter
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
4 nachten verbleven in september 2025

















