Gate Lodge - Private En-suite rooms

2.0-sterrenaccommodatie
Lodge met gratis parkeerplaatsen in King's Lynn

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

5,0 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Gratis wifi
  • Parkeren inbegrepen

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed met slaapbank

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Televisie
Een privébadkamer
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoons zetelbed

Standaard eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Televisie
Een plafondventilator
Een privébadkamer
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
51 London Rd, King's Lynn, England, PE30 5QH

In de buurt

  • Legermuseum - 6 min. wandelen - 0.6 km
  • Kings Lynn Minster - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • Lynn Museum - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • Custom House - 12 min. wandelen - 1.1 km
  • Adrian Flux Arena - 3 min. rijden - 2.7 km

Lokaal vervoer

  • Kings Lynn Station - 12 min. wandelen

Restaurants

  • ‪Costa Coffee - ‬11 min. wandelen
  • ‪McDonald's - ‬15 min. wandelen
  • ‪Istanbul Kebab - ‬6 min. wandelen
  • ‪Starbucks - ‬7 min. wandelen
  • ‪Greggs - ‬16 min. wandelen

Over deze accommodatie

Gate Lodge - Private En-suite rooms

Hoogtepunten van de accommodatie
Gate Lodge - Private En-suite rooms heeft alles wat je nodig hebt. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen zijn:
  • Gratis parkeerplaatsen
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Gate Lodge - Private En-suite rooms zorgen voor veel comfort met gratis wifi en geluiddichte muren.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches en zeep
  • Verwarming en schoonmaakservice

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (op verzoek)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Tv

Meer

  • Geluiddichte kamers
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: GBP 5
Toeslag voor late check-in: GBP 5 als je incheckt tussen middernacht en 02.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 15

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie heeft geen receptie.
Als je verwacht buiten de reguliere inchecktijden te arriveren, ontvang je binnen de 24 uur voor aankomst een e-mail met incheckinstructies en informatie voor het ophalen van de sleutel. Je hebt toegang tot de accommodatie via een privé-ingang.
Vul voor aankomst via een beveiligde link het online registratieformulier in
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 12.00 uur te arriveren. 
Het is verplicht om de mobiele app van de accommodatie, ttlock, te downloaden voor je incheckt
Gasten kunnen kiezen of ze zelf schoonmaken voordat ze uitchecken of GBP 10 betalen voor de schoonmaak als ze uitchecken.

Toegang tot accommodatie

Ophalen van sleutel, privé-ingang

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor vroeg inchecken: GBP 5 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor late check-in: GBP 5 als je incheckt tussen middernacht en 02.00 uur
  • Schoonmaakkosten: GBP 10 per dag. Dit kan variëren op basis van verblijfsduur en accommodatiegrootte.

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie

Accommodatie ook bekend onder de naam

London Gate Lodge
Gate Private En Suite Rooms
Gate Lodge - Private En-suite rooms Lodge
Gate Lodge - Private En-suite rooms King's Lynn
Gate Lodge - Private En-suite rooms Lodge King's Lynn

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Gate Lodge - Private En-suite rooms?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Gate Lodge - Private En-suite rooms inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Tegen een bedrag van GBP 5 kun je vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid). Tegen een toeslag van GBP 5 kun je bij deze accommodatie tussen middernacht en 02.00 uur laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Gate Lodge - Private En-suite rooms uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Waar staat Gate Lodge - Private En-suite rooms?

Deze lodge in King's Lynn ligt op 10 minuten wandelen van Legermuseum, Greyfriars Tower en Kings Lynn Minster. Ook Old Gaol House en Lynn Museum liggen op een kwartiertje wandelen. Kings Lynn Station ligt op 12 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Gate Lodge - Private En-suite rooms

5,0

5,0

Netheid

4,0

Voorzieningen

4,2

Personeel en service

5,0

Milieuvriendelijkheid

5,0

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 18 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 18 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 18 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 18 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 18 beoordelingen

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Jordan

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
You get what you pay for
1 nacht verbleven in september 2025

4/10 – Matig

Robert

1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Adedoyin

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My family and I enjoyed our two nights at the lodge. The rooms and the ensuite bathroom are neat (though there was no toilet brush) and have got its own television. The kitchen also has a sitting area to relax, a dinning and its own television, all basic cooking utensils are available. Most importantly the gentle man in charge was reachable, responsive and respectful. If I were to visit Kings Lynn again I'll definitely lodge here.
2 nachten verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

David

1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Hugh

1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Ayaaz

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Ayaaz

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Ayaaz

3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

AA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service

Avoid completely.

Never made it into the building so no comment on room. No means of entering building, no phone calls answered for help and no parking, as advertised. Total waste of my money for a room I never even used.
1 nacht verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Sandeep

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I wouldn't recommend this owner and his property to no one, As he scammed us. We booked the lodge the one he showed on the website but when we arrived at the place he told us that property isnt available and he offered us another ridiculous place to stay, when we entered there omg it was dirty, the toielt was blocked and it was big mess. We rang him back and told him, we can't stay her and you scammed us, he replied i dont want to argue, cancel the booking and ask for the refund. We did try to cancel and asked him to refund our money, but he didn't. He stopped answeringy calls. Still i havn't received my refund yet it was £238 which they charged me on the day of booking. Please be very carful with this person. Do not book with him. He can put you on spot. This was terrible for us had to book another property on the spot and this guy dint even bothered nothing.
4 nachten verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Michael

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Couldn’t get in to property

Didn’t stay at this property as the owner didn’t send any information to get in, emailed and tried calling several times.. Had to book another hotel at the last minute.
1 nacht verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Ema

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Struggled to get into the property but once in there was stains up the walls on the floor and the bedding was also stained and dirty messaged host on Expedia got no reply rand them it just rang off also sent a txt message and got blanked there too
1 nacht verbleven in november 2024

2/10 – Ontzettend slecht

andrew

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

hotel con

the hotel is a cononce you have found the hotel that is a small sign and a door you are refused check in. you are sent a message via Hotels saying you have to send your email adress by text to a number that is set to not recive text and if you do not send your email adress to this number you do not get the check in information. I tryed veriouse other things to get the check in information but after 2 hours of trying with the hospitatly of the pub opsitite and driving into the town center I gave up at 21:15 as the phone number I was given was still refusing to recive texts and other people had told me of the difficultys other people had had. I booked in to the local travel lodge at a cost of £77 and that was lowered because of another decent person I met that night but they had more stories of people that could not check into this hotel what more can I say than the hotel owner is a con merchiant.
1 nacht verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

Shelley

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in september 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Jacqueline

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Ian

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Having arrived in the town, I was called by the owner stating the toilet in the room had been flooded or something by previous guests and so there was no room for me to have. I then had to spend double the cost of the room on another room, and so now need to claim my money back. This was not helped by there being a music festival going on and most rooms in the town were already occupied. Yes the guy was very sorry and all that, but this was half an hour before I was due to check in.
2 nachten verbleven in augustus 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Paul

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
I didn’t even get to stay here .: 1 room available; so booked and paid. Hotel manager (shocking, angry, rude man by the way) called me to say it was a mistake and was already booked. So I turned the car around and went to a different hotel .. - hadn’t authorised the refund! Refuses to do so, changed his mobile number ?! Who does that?! Basically fraud ! Shambles!! Expedia won’t bother doing much other .. it’s a sh** show
1 nacht verbleven in juli 2024