Fairfield by Marriott Kathmandu
Hotel in het centrum in Kathmandu, bij het shoppingcenter, op enkele stappen van Tuin van Dromen
Fotogalerie voor Fairfield by Marriott Kathmandu





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 65
inclusief belastingen en toeslagen
2 nov - 3 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 1 eenpersoonsbed laden

Kamer, 1 eenpersoonsbed
8,8 van 10
Voortreffelijk
(25 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Alle foto's voor Superior kamer, 1 queensize bed, niet-roken (View) laden

Superior kamer, 1 queensize bed, niet-roken (View)
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Tridevi Marg, KMC- 29, Kathmandu, 44600
Over deze accommodatie
Fairfield by Marriott Kathmandu
Gelijkaardige accommodaties

Holiday Inn Express Kathmandu Naxal by IHG
Holiday Inn Express Kathmandu Naxal by IHG
- Ontbijt inbegrepen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 79 beoordelingen
De prijs is € 65
inclusief belastingen en toeslagen
7 nov - 8 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer USD 11 voor volwassenen en USD 6 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 25 per voertuig (enkele reis, voor maximum 3 personen)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Commitment to Clean (Marriott) hanteert.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Fairfield Marriott Kathmandu Hotel
Fairfield Marriott Kathmandu
Fairfield by Marriott Kathmandu Hotel
Fairfield by Marriott Kathmandu Kathmandu
Fairfield by Marriott Kathmandu Hotel Kathmandu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Fairfield by Marriott Kathmandu
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
19 nov 2024
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Steven
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Steven
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Steven, Coquitlam
27 sep 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Steven
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Prakash
14 sep 2025
Positief: Netheid
Prakash
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Reginald
29 aug 2025
Reginald
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Peter
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
10 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
maria
30 jun 2025
Positief: Netheid
maria
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Fatoumata
28 jun 2025
Fatoumata
8 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Zhou
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Zhou
5 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Shota
Reisde met een groep
26 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shota
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Fatoumata
25 jun 2025
Fatoumata
10 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Jonathan
20 jun 2025
Jonathan
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Ying
Reisde met partner
17 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ying
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Sukhneel
Reisde met familie
8 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sukhneel
5 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
KAMLESH
Reisde met familie
2 jun 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
tiny room
KAMLESH
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Shivani
21 mei 2025
Shivani
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Christopher
Reisde met partner
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christopher
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Sylvie
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sylvie
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Tarashankar
Reisde met partner
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Tarashankar
6 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ana
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ana
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Hassin
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hassin
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Rabin
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Rabin
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ana
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ana
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Kiran
14 apr 2025
Kiran
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
WATARU
Zakenreiziger
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
WATARU
4 nachten verbleven in april 2025








