Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Motoyu Ishiya





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Badjassen
Een haardroger
Een minibar
Satellietzenders
Een kluis
Alle foto's voor Kamer (Torinoma) laden

Kamer (Torinoma)
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Badjassen
Een haardroger
Een minibar
Satellietzenders
Een kluis
Alle foto's voor Kamer (Kuzyaku) laden

Kamer (Kuzyaku)
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een minibar
Satellietzenders
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Traditionele kamer (Yurino) laden

Traditionele kamer (Yurino)
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Badjassen
Een haardroger
Een minibar
Satellietzenders
Een kluis
Alle foto's voor Kamer (Ume) laden

Kamer (Ume)
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Badjassen
Een haardroger
Een minibar
Satellietzenders
Een kluis
Alle foto's voor Kamer (Hosho) laden

Kamer (Hosho)
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Badjassen
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Satellietzenders
Alle foto's voor Kamer (Satoyama) laden

Kamer (Satoyama)
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Badjassen
Een haardroger
Een minibar
Satellietzenders
Een kluis
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een minibar
Satellietzenders
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Traditionele kamer (Tenpougra) laden

Traditionele kamer (Tenpougra)
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Badjassen
Een haardroger
Een minibar
Satellietzenders
Een kluis
Misschien vind je dit ook leuk

Henn na Hotel Kanazawa Korinbo
Korinbo
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
9.0 van 10, Fantastisch, 271 beoordelingen
De prijs is € 35
28 jul - 29 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Chi 95, Fukatanimachi, Kanazawa, Ishikawa-ken, 920-0165
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Onyado Nono Kanazawa Natural Hot Spring
Onyado Nono Kanazawa Natural Hot Spring
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.2 van 10, Fantastisch, 649 beoordelingen
De prijs is € 88
23 jul - 24 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De accommodatie heft een stadsbelasting. De stadsbelasting ligt tussen JPY 200 en JPY 500 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Boekingen van minder dan JPY 5000 excl. btw per persoon, per nacht zijn vrijgesteld van deze belasting. Er zijn mogelijk verdere vrijstellingen van toepassing.
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 13 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Motoyu Ishiya Inn Kanazawa
Motoyu Ishiya Inn
Motoyu Ishiya Kanazawa
Motoyu Ishiya
Motoyu Ishiya Ryokan
Motoyu Ishiya Kanazawa
Motoyu Ishiya Ryokan Kanazawa
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Motoyu Ishiya
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
24 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
えつ, 大阪
Reisde met partner, Reisde met familie
17 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
えつ
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Reisde met familie
14 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
15 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Marisa
22 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing
Marisa
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Deborah R
18 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing ryokan!
Deborah R
2 nachten verbleven in september 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
9 aug 2019
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
素敵な時間
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
金沢郊外の洒落た温泉宿。みごとな加賀料理を堪能。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Benjamin
20 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Benjamin
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Christopher
15 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Authentic dinner/ryokan and onsen experience
Christopher
2 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
31 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
6/10 – Redelijk
MINORU
25 mrt 2019
とってもいい旅館でした。
MINORU
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
24 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
2 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner, Reisde met familie
1 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
May, BKK
30 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
May
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
h
25 dec 2018
Positief: Personeel en service, comfort kamer
h
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A different experience, but worth trying!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
11 okt 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
11 okt 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
11 okt 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
最悪なサービス
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018