3 buitenzwembaden, parasols bij het zwembad en ligstoelen

Beoordelingen van SUNRISE Crystal Bay Resort - Grand Select

5 out of 5
SUNRISE Crystal Bay Resort - Grand Select
KM 19 Hurghada-Safaga Road, Hurghada, Red Sea Governorate

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 226 van 370 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 115 van 370 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 17 van 370 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 370 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 370 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Angela

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing staff and junior suit room seaview
Our stay was perfect. All the staff was super friendly and helpful. The a la carte restaurant Mangal was the best highlight for our evenings. Thanks to chef Mohammed Ibrahim and all the staff there. All the other a la carte restaurants are bad, but staff is trying their best to make you enjoy your meals. The staff deserves the best rating for this review I am writing they made our stay much better then expected. The junior suite with seaview is amazing I recommend this room. The main restaurant only the breakfast is perfect, the lunch, dinner is very bad. Best to eat snacks at Yades at the beach. The Oasis beach bar Mohammed Derar is super super nice great service. Really all of the staff deserves a big appreciation. The animation team is sleeping need some training and experience. The shows are super short and very boring. There is no music in the beach only 3 songs for the whole day.
6 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Dirk

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
proper, zuiver, goed onderhouden
8 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Guest Experience & Quality Department op 30 nov 2021
Beste Dirk, Hartelijk dank voor je feedback. we zijn erg blij dat we u als gast mochten ontvange in ons hotel. we hopen u snel weer te mogen verwelkomen. met vriendelijke groet, Guest Experience & Quality Department

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Guest Experience & Quality Department op 10 dec 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your constructive feedback which we consider to be a gift to help us to improve our performance and to work On the area`s that need improving. We are happy that you have enjoyed your stay. Finally, We hope to have the honor to welcoming you back to your second home SUNRISE Crystal Bay Resort-Grand Select- Kind regards, Guest Experience & Quality Department

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtige Resort , mooie kamers en heel vriendelijke personeel , Alles was goed geregeld en ik raad het zeker aan voor andere
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Guest Experience & Quality Department op 1 mei 2019
Beste Gast, Hartelijk dank voor het delen van uw review. We zijn erg blij om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. We kijken er naar uit u snel weer te verwelkomen in ons hotel. met vriendelijke groet, Guest Experience & Quality Department

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch
Voor de tweede keer naar dit hotel en opnieuw fantastisch. Een van de beste hotels in Hurghada! Veel privacy en een groot winkelcentrum op loopafstand.
Reactie van Guest Service Center op 19 mei 2018
Beste Peter, Hartelijk dank voor het delen van uw review. We zijn erg blij om te lezen dat u weer heeft genoten van uw verblijf bij ons. We kijken er naar uit u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Guest Service Center

8/10 – Goed

George, Eindhoven

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Resort met outdated kamers, troebel zeewater
Ruime opgezet resort met outdated kamers, vriendelijk en behulpzaam personeel. Actief animatieteam met helaas weinig deelname aan activiteiten. Geen leuke watertoestellen voor kinderen. Strand aan diepe inham met rustig, maar helaas troebel water. Hierdoor niet geschikt voor leuk snorkelen bij bv een rif, daar moet je een boot voor nemen.
10 nachten verbleven in april 2018
Reactie van Guest Service Center op 19 mei 2018
Beste George, Hartelijk dank voor uw feedback. Wij als hotel waarderen dit zeer. Het is voor ons dan ook erg belangrijk om te weten wat onze zwakke punten zijn om hier aan te kunnen werken. We kijken er naar uit u nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Guest Service Center

10/10 – Uitstekend

Joanna, België

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Al de mensen die er werken zijn super vriendelijk
Alle dagen zon en zee. Super vriendelijk personeel, de suite is zeker een aanrader.
7 nachten verbleven in november 2017
Reactie van Guest Service Cente r op 7 jan 2018
Beste Joanna, Hartelijk dank voor het delen van uw review. We zijn dan ook erg blij om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. We kijken er naar uit u snel weer te mogen verwelkomen in SUNRISE Crystal Bay Resort-Grand Select- Met vriendelijke groet, Tonny Vossen Guest Service Center

8/10 – Goed

Tony, Aalter (België)

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rustig hotel met vele faciliteiten
Dit is een hotel dat vele Hollandse en Belgische gasten zal bevallen: je voelt je hier écht een gast en je wordt bedient op al je wensen....De Nederlandstalige guest-hostess Tonny is een welkome verbinding tussen het Egyptisch management en de gasten....Op de TV vind je zelfs VTM en de WIFI is zowel op de kamers, in het hoofdgebouw en aan het zwembad uitstekend !!! Het eten is zéér lekker en vooral de amuses en dessertbordjes vallen in de smaak. De à la carte restaurants zijn van hoogstaand niveau. Het animatieteam zorgt voor soft-animation zonder verplichtingen. Hier zijn géén waterglijbanen en spijtig genoeg ook géén snorkelmogelijkheden.
Amuses
Cocktails
Dessertbordjes
Reactie van Guest Service Center op 26 mei 2017
Beste Tony, Zonnige groetjes vanuit Hurgahda! We willen u graag hartelijk danken dat u de tijd heeft genomen u positieve reiveuw met ons te delen. We zijn zeer verheugd te lezen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad. We hopen u dan ook snel weer te mogen verwelkomen in SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select- Met vriendelijke groet, Tonny Vossen Guest service center

8/10 – Goed

Carine en fam., België

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel en goed personeel
Het was een goed hotel, het eten was oké, alleen jammer dat de wifi enkel werkt in de lobby en dan nog redelijk traag. Het animatieteam was héél goed : onze jongeren hebben zich goed geamuseerd met de beachvolleybal en de aquagym.
Reactie van Guest Service Center op 24 jan 2016
Beste Gast, Wij willen u bedanken voor de positieve beoordeling over ons resort. Wij zijn erg blij dat u heeft genoten van uw vakantie bij ons. Het gehele team van SUNRISE Grand Select Crystal Bay resort kan niet wachten u weer te kunnen verwelkomen en uw verblijf nog comfortabeler te maken dan de laatste keer. Met vriendelijke groeten, Het hotel management

6/10 – Redelijk

Jeroen, Amsterdam

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Prima
Prijs - kwaliteit verhouding is goed. Aardig personeel en goede sportfaciliteiten. Hygienisch. Eten kan beter.
Reactie van Guest Service Center op 4 apr 2015
Beste Gast, Wij willen u bedanken voor de positieve beoordeling over ons resort. Wij zijn erg blij dat u heeft genoten van uw vakantie bij ons. Het gehele team van SUNRISE Grand Select Crystal Bay resort kan niet wachten u weer te kunnen verwelkomen en uw verblijf nog comfortabeler te maken dan de laatste keer. Met vriendelijke groeten, Het hotel management

10/10 – Uitstekend

Emre

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel war super!
7 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Petra

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles war perfekt,es gibt nichts zu beanstanden.
7 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Koch

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
8 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Christina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Sunrise Crystal ist einfach nur Perfekt. Wunderschöne Anlage, eine wunderschöne Bucht, hervorragendes Essen und freundliche Mitarbeiter. Besonders Sharif am Strandrestaurant war besonders aufmerksam. Wir kommen auf jeden Fall wieder.
12 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience & Quality Department op 1 apr 2024
Liebe Christina, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback zu geben. Wir hoffen, Sie bald wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Abteilung für Gästeerfahrung und Qualität

8/10 – Goed

Ayda

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
All good. Nothing to complain.
9 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience & Quality Department op 1 apr 2024
Dear Ayda, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Guest Experience & Quality Department

10/10 – Uitstekend

Natalie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tolle Anlage, sauber und freundlich
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Experience & Quality Department op 1 apr 2024
Dear Natalie, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Guest Experience & Quality Department

8/10 – Goed

Hasan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mangal chef Ahmet und Ibrahim beste küchen Chef. Das essen im Mangal hat alles getopt!
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Experience & Quality Department op 1 apr 2024
Dear Hasan, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Guest Experience & Quality Department

10/10 – Uitstekend

Christoph

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
Reactie van Guest Experience & Quality Department op 1 apr 2024
Dear Christoph, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Guest Experience & Quality Department

10/10 – Uitstekend

Gabriele

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir hatten die Unterkunft mit Jacuzzi und Butler. Es ist keine Übertreibung zu sagen, dass der Aufenthalt perfekt war. Jeder Wunsch wurde zu unserer vollsten Zufriedenheit erfüllt.
7 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Stefania

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Axel

Leckeres Essen undceine große Anlage durchsuch oftvetwasceinfallen lassen .
11 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Guest Experience & Quality Department op 30 sep 2023
Lieber Axel, Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Guest Experience & Quality Department

10/10 – Uitstekend

AHMED

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
افضل منتجعات و افضل موظفين
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Guest Experience & Quality Department op 30 sep 2023
Dear Ahmed, Thank you for choosing Crystal Bay for your recent vacation and for taking the time to share your feedback online. We are delighted to hear that we were able to provide great service, beyond your expectations. We hope to have the pleasure of welcoming you home again soon. Kind Regards, Guest Experience & Quality Department

8/10 – Goed

Ercan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Im allgemeinen war die Unterkunft sehr gut und angenehm! So wie die Dienstleistungen, ausser W-Lan verbindung was katastrophe! Sonst alles sehr gut.
6 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Guest Experience & Quality Department op 30 sep 2023
Lieber Ercan, Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Guest Experience & Quality Department

10/10 – Uitstekend

Sara

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bestes Animationteam haben immer gute Stimmung gemacht , hat immer wieder Programme gegeben die man machen konnte (Aqua Gym etc) , Viel Platz in den Zimmmern, Personal sehr freundlich , fragen immer wieder ob wir was brauchen, wirklich Top !
6 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Bojan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr Hilfsbereites und Freundliches Personal. Dies quer durchs Band
13 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Guest Experience & Quality Department op 25 jun 2023
Dear Bojan, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience & Quality Department

10/10 – Uitstekend

Mary

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel, staff was amazing they went above and beyond to make our stay exceptional. Food was so delicious and so many varieties. Zachariah the assistant front desk manager provided a great customer service, the chef on the grill station, the housekeeping manager,Adam in the restaurant and the beach team were so friendly and helpful. Highly recommend and we will be back again.
4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Guest Experience & Quality Department op 25 jun 2023
Dear Mary, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience & Quality Department

8/10 – Goed

Noelle Alina

8 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Guest Experience & Quality Department op 25 jun 2023
Dear Noelle, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience & Quality Department

2/10 – Ontzettend slecht

Giusy

10 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Thomas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hervorragandes großes und ruhiges Zimmer, eine sehr gute Speiseauswahl, sehr gutes Personal/Roomservice. Animation zurückhaltend und unaufgeregt (sehr positiv!), ruhiger und schöner Strand, erstaunlich gute Live-Musik am Abend. Pauschalurlaub zwar, aber dennoch sehr individuell. Wunderbar.
14 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Guest Experience & Quality Department op 10 apr 2023
Lieber Thomas, Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Guest Experience & Quality Department

8/10 – Goed

Daniela

6 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Guest Experience & Quality Department op 10 apr 2023
Dear Daniela, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience & Quality Department

10/10 – Uitstekend

Sébastien

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Guest Experience & Quality Department op 10 apr 2023
Dear Sébastien,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience & Quality Department

10/10 – Uitstekend

Asim

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super
6 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Guest Experience & Quality Department op 24 mrt 2023
Dear Asim,Thank you for choosing SUNRISE Crystal Bay Resort for your recent vacation and for taking the time to share your feedback online. We are delighted to hear that we were able to provide great service, beyond your expectations.We hope to have the pleasure of welcoming you home again soon. Kind Regards, Guest Experience & Quality Department

8/10 – Goed

Christoph

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
super Animationsteam allgemein freundliches Personal viele Sportnöglichkeiten guter Roomservice -schwaches WLAN -die Vorhänge im Zimmer lassen zu viel Sonnenlicht hindurch (Morgens eher mühsam) -keine scharfe Messer (Besteck)
7 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Guest Experience & Quality Department op 24 mrt 2023
Liebe Christoph, vielen Dank, dass Sie sich für Ihren letzten Urlaub für das SUNRISE Crystal Bay Resort entschieden haben und dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihr Feedback online zu teilen. Es freut uns sehr zu hören, dass wir Ihnen einen hervorragenden Service bieten konnten, der Ihre Erwartungen übertroffen hat. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Abteilung für Gästeerfahrung und Qualität

10/10 – Uitstekend

Dae Young

3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Guest Experience & Quality Department op 24 mrt 2023
Dear Dae Young, Thank you for choosing SUNRISE Crystal Bay Resort for your recent vacation and for taking the time to share your feedback online. We are delighted to hear that we were able to provide great service, beyond your expectations. We hope to have the pleasure of welcoming you home again soon. Kind Regards, Guest Experience & Quality Department

8/10 – Goed

Mohammed

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Definitely a good hotel for families
The hotel was nice - rooms were basic but the amenities were good. I liked the variety of food available which always tasted fresh. Sometimes felt the food was similar between restaurants. The kids areas need more work and more things available as the play area is outdoors and very basic and some of the events are in the evening when kids are asleep.
7 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Guest Experience & Quality Department op 20 feb 2023
Dear Mohammed, Thank you for choosing SUNRISE Crystal Bay Resort -Grand Select- for your recent vacation and for sharing your experience online. Please be assured that all of your constructive points have been taken into account and shared with the team as an opportunity to improve our service and product. We truly hope to have the opportunity to welcome you back, so we can provide you with the exceptional experience that our guests have come to expect from us. Kind regards, Guest Experience & Quality Department

10/10 – Uitstekend

HEEKYUNG

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

8/10 – Goed

Inessa Donna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Guest Experience & Quality Department op 17 dec 2022
Dear Inessa Donna, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience & Quality Department

10/10 – Uitstekend

JULIAN LARA

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Genial, vacaciones en pareja estupendas. Personal amable e instalaciones adecuadas
6 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Guest Experience & Quality Department op 17 dec 2022
Querido JULIAN LARA, Gracias por la buena calificación que le dio a nuestro hotel. ¡Nos alegra que haya disfrutado de su estadía con nosotros y esperamos darle la bienvenida nuevamente pronto!Atentamente,Guest Experience & Quality Department

10/10 – Uitstekend

Johannes

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel ist mit seinen vielen Restaurants wirklich wärmstens zu empfehlen . Das Personal (Service und Animation) sind wirklich super, und das Hotel bietet einen schönen Strand und Pool.
8 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Guest Experience & Quality Department op 17 dec 2022
Lieber Johannes, Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Guest Experience & Quality Department

10/10 – Uitstekend

Onur

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ich kann jedem dieses Hotel bzw. diese Hotelkette empfehlen. Vom Personal über Speisen, Angebot und Einrichtung ist alles in einer extrem hohen Qualität, wie ich sie vorher noch nie gesehen habe. Übertrifft bei weitem die sonst üblichen 5 Sterne.
9 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Guest Experience & Quality Department op 24 okt 2022
Lieber Onur, Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Guest Experience & Quality Department

10/10 – Uitstekend

Robin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Ronnie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Esperienze nel complesso molto positiva . Personale molto cortese e disponibile
5 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Guest Experience & Quality Department op 15 okt 2022
Caro Ronnie,Grazie per l'ottima recensione del nostro hotel! Siamo lieti che ti sia piaciuto il tuo soggiorno e speriamo di rivederti molto presto.Cordiali saluti,Guest Experience & Quality Department

10/10 – Uitstekend

Sandro Andreas

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff. All inclusive food is great, big rooms very clean. Pretty environment nice pool area nice beach (with saftey net to prevent bigger fish and jelly fish to enter the lagoon.) nice shisha bar (not all inclusive but very worth the money!) souvenir shop. childfriendly animators. it was my second stay at this hotel and i recommend highly.
8 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Guest Experience & Quality Department op 15 okt 2022
Dear Sandro Andreas, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience & Quality Department

10/10 – Uitstekend

Ahmed

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was amazing
6 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Guest Experience & Quality Department op 13 sep 2022
Dear Ahmed, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience & Quality Department

4/10 – Matig

Hassan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Only one resturant had great food Mangal with chief Mohamad was amazing. All other resturants did not have great food. Front manager Shareef and staff were very nice.
4 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Guest Experience & Quality Department op 15 okt 2022
Dear Hassan, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience & Quality Department

10/10 – Uitstekend

Deborah

2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Guest Experience & Quality Department op 31 aug 2022
Dear Deborah, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience & Quality Department

8/10 – Goed

samer

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good place to stay
4 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Guest Experience & Quality Department op 18 jul 2022
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Guest Experience & Quality Department

10/10 – Uitstekend

sultan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing hot
Nice hotel with nice facilities and activities
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Guest Experience & Quality Department op 7 jul 2022
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Guest Experience & Quality Department

10/10 – Uitstekend

Bassem

Positief: Personeel en service
4 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Guest Experience & Quality Department op 7 jul 2022
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Guest Experience & Quality Department

6/10 – Redelijk

Zeeshan

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Do not recommend.
I would not recommend this place due to the behavior of staff at checkout. I had accidentally left one pool towel at the pool and did not have the pool card to return. The check out staff did not believe my account and charged me 15$ for a pool towel. It was just a horrible experience.
3 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Guest Experience & Quality Department op 7 jul 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Guest Experience & Quality Department