La Siesta Premium Saigon
Luxe hotel met 2 restaurants en een volledig uitgeruste spa
Fotogalerie voor La Siesta Premium Saigon





VIP Access
Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 110
inclusief belastingen en toeslagen
28 okt - 29 okt
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(29 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Grand suite laden

Grand suite
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een balkon
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Een eettafel
Flatscreentelevisie
Alle foto's voor Exclusieve suite laden

Exclusieve suite
Hoogtepunten
Een balkon
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Een eettafel
Flatscreentelevisie
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Executive tweepersoonskamer laden

Executive tweepersoonskamer
7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

180 -188 Ly Tu Trong St., District 1, Ho Chi Minh City, 700000
Over deze accommodatie
La Siesta Premium Saigon
Gelijkaardige accommodaties

GRAND HOTEL du LAC Boutique Saigon
GRAND HOTEL du LAC Boutique Saigon
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 201 beoordelingen
De prijs is € 135
inclusief belastingen en toeslagen
2 nov - 3 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: VND 550000 per voertuig (enkele reis, voor maximum 3 personen)
- Toeslag voor extra bed: VND 850000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
La Siesta Premium Sai Gon
La Siesta Premium Saigon Hotel
La Siesta Premium Saigon Ho Chi Minh City
La Siesta Premium Saigon Hotel Ho Chi Minh City
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over La Siesta Premium Saigon
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
10/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Helen
Reisde met familie en kleine kinderen
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helen
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jovena
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jovena
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jessica
Reisde met familie
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jessica
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
adis
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
adis
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jessica
Reisde met familie
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jessica
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Joanna
Reisde met partner
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Joanna
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jordan, Edmonton
Reisde met partner
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Jordan
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
TAKASHI
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKASHI
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Rumi, OSAKA
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rumi
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
david, vincennes
Reisde met familie
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
david
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Hong
30 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hong
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Mark Brandon
29 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark Brandon
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew Hyungjoo
Reisde met partner
26 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew Hyungjoo
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Son
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Son
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Shinozaki
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Shinozaki
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Bruce
Reisde met partner
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bruce
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
glyn
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
glyn
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Vasiliki
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vasiliki
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Maya, Brighton
26 jul 2025
Maya
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Anne-Mette
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anne-Mette
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
ardeshir
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ardeshir
7 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
hong phuong
Reisde met familie
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hong phuong
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Antti
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hospitality overflow
Antti
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Rodolfo, Moorpark
Reisde met familie
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rodolfo
4 nachten verbleven in juli 2025








