Comfort Hotel Hikone
Hotel met gratis ontbijt, in de buurt van Biwameer
Fotogalerie voor Comfort Hotel Hikone





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 44
14 dec - 15 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(19 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Kamer, Meerdere bedden, niet-roken laden

Kamer, Meerdere bedden, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

18-7 Ekihigashi-cho, Hikone, Shiga-ken, 522-0010
Over deze accommodatie
Comfort Hotel Hikone
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Sunroute Hikone
Hotel Sunroute Hikone
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.2 van 10, Zeer goed, 463 beoordelingen
De prijs is € 76
31 dec - 1 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor babybed: JPY 1100.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Commitment to Clean (Choice) hanteert.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Comfort Hikone
Comfort Hotel Hikone
Hikone Hotel
Comfort Hotel Hikone Hotel
Comfort Hotel Hikone Hikone
Comfort Hotel Hikone Hotel Hikone
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Comfort Hotel Hikone
8,6
Uitstekend
8,8
Netheid
8,0
Locatie
8,6
Personeel en service
8,4
Milieuvriendelijkheid
8,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
24 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Akira
Reisde met familie
25 nov 2025
Positief: Netheid
Akira
1 nacht verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
Amelie
Reisde met familie
1 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amelie
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Stephen, Singapore
28 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Stephen
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Miki
Reisde met partner
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Miki
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Hiroshi
6 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroshi
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
TADAYOSHI
31 aug 2025
TADAYOSHI
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
KENICHI
26 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KENICHI
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Kentaro
24 aug 2025
Kentaro
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
harumi
Reisde met een groep
23 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
harumi
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
KEIICHI
Reisde met familie
21 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KEIICHI
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
SATOSHI
Reisde met partner
20 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SATOSHI
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
HsinChuan
Reisde met familie
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
High CP
HsinChuan
1 nacht verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
Gabriel, Cupertino
Reisde met familie
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gabriel
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Haruko
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Haruko
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met familie
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Akira
Zakenreiziger
14 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
彦根駅すぐの立地
Akira
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Takako
Reisde met familie
1 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takako
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Makoto
17 jun 2025
Makoto
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
??
26 mei 2025
Positief: Netheid
??
2 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Koji
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Koji
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Naomi, AISAISHI
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naomi
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Shinichi
Zakenreiziger
25 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shinichi
1 nacht verbleven in april 2025








