Fotogalerie voor La Palm Hotel





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 51
inclusief belastingen en toeslagen
8 okt - 9 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Klassieke kamer laden

Klassieke kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een ligbad
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een ligbad
Alle foto's voor Junior suite laden

Junior suite
Hoogtepunten
Een balkon
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Misschien vind je dit ook leuk

Hanoi Solis Hotel
Oude Wijk
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Gratis wifi
10.0 van 10, Uitzonderlijk, 23 beoordelingen
De prijs is € 88
inclusief belastingen en toeslagen
8 okt - 9 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

45 Hang Bo, Hoan Kiem District, Hanoi, 10000
Over deze accommodatie
La Palm Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Hanoi Indochine Premium Hotel
Hanoi Indochine Premium Hotel
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
10.0 van 10, Uitzonderlijk, 530 beoordelingen
De prijs is € 47
inclusief belastingen en toeslagen
8 okt - 9 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 20 per voertuig (enkele reis)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: USD 22.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Flower Hotel
Spring Flower Hanoi
Spring Flower Hotel
Spring Flower Hotel Hanoi
La Palm Hotel Hotel
La Palm Hotel Hanoi
Spring Flower Hotel
La Palm Hotel Hotel Hanoi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over La Palm Hotel
8,6
Uitstekend
8,6
Netheid
8,6
Locatie
9,2
Personeel en service
7,4
Milieuvriendelijkheid
7,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
8 sep 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8/10 – Goed
Apolinario
Reisde met partner
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Apolinario
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jacob
Reisde met familie
4 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jacob
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Andraous
25 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andraous
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Frederick
2 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean, quiet, good location
Frederick
3 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
RICHARD
14 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
RICHARD
3 nachten verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
Masae
Reisde met een groep
6 mei 2023
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Masae
4 nachten verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Chau
Reisde met partner
5 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chau
6/10 – Redelijk
ZHENG HAN
Reisde met een groep
31 dec 2022
Negatief: Voorzieningen
ZHENG HAN
6/10 – Redelijk
MICHAEL
9 jul 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
MICHAEL
5 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
喧騒と混沌
Geverifieerde reiziger
10 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
24 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Remi
14 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Remi
3 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Aki, Okinawa Japan
21 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aki
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
AkihiroOno, Okinawa, Japan
13 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service
AkihiroOno
3 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
GinaLe, Cali girl
22 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
GinaLe
3 nachten verbleven in januari 2019
6/10 – Redelijk
Daniel Reto
29 nov 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Daniel Reto
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Reini, Hamburg
14 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Reini
2 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Frederick
28 aug 2018
Clean, quiet, convenient.
Frederick
1 nacht verbleven in augustus 2018
6/10 – Redelijk
Anthony, Singapore
15 jul 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Good location but hotel abit old
Anthony
1 nacht verbleven in juli 2018
6/10 – Redelijk
Man, 香港
3 jul 2018
Positief: Personeel en service, comfort kamer
不錯的酒店
Man
4 nachten verbleven in juni 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
16 mei 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
가격만큼만 합니다
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
8 mei 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer