Sen Grand Hotel & Spa managed by Sen Group
Hotel in het centrum in Hanoi, met een volledig uitgeruste spa, bij het shoppingcenter
Fotogalerie voor Sen Grand Hotel & Spa managed by Sen Group





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
12 van 12 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe Room laden

Deluxe Room
Alle foto's voor Premium Double laden

Premium Double
Alle foto's voor Suite laden

Suite
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droogkast
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droogkast
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Premium kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op de stad laden

Premium kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op de stad
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droogkast
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Executive kamer (Grand) laden

Executive kamer (Grand)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droogkast
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Suite, 1 kingsize bed, uitzicht op de stad laden

Suite, 1 kingsize bed, uitzicht op de stad
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droogkast
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Premium Twin Room laden

Premium Twin Room
Alle foto's voor Premium Double Room laden

Premium Double Room
Alle foto's voor Superior Double Room laden

Superior Double Room
Alle foto's voor Executive Room laden

Executive Room
Misschien vind je dit ook leuk

Hanoi Solis Hotel
Oude Wijk
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Gratis wifi
10.0 van 10, Uitzonderlijk, 56 beoordelingen
De prijs is € 88
inclusief belastingen en toeslagen
27 nov - 28 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

20/118 Nguyen Khanh Toan St, Hanoi
Over deze accommodatie
Sen Grand Hotel & Spa managed by Sen Group
Gelijkaardige accommodaties

Champton Hanoi Hotel
Champton Hanoi Hotel
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
9.2 van 10, Fantastisch, 646 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer VND 200000 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: VND 910000 per voertuig (retour, voor maximum 7 personen)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het zwembad is toegankelijk van 08.00 uur tot 20.00 uur
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Sen Grand Hotel Hanoi
Sen Grand Hotel
Sen Grand Hanoi
Sen Grand
Sen & Spa Managed By Sen Group
Sen Grand Hotel & Spa managed by Sen Group Hotel
Sen Grand Hotel & Spa managed by Sen Group Hanoi
Sen Grand Hotel & Spa managed by Sen Group Hotel Hanoi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Sen Grand Hotel & Spa managed by Sen Group
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
9 mei 2025
3 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
YOSHIKAZU
Zakenreiziger
12 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
YOSHIKAZU
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Aurelie
3 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aurelie
8 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Brian
29 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brian
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Chaehwan
Zakenreiziger
15 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everything is wonderful
Chaehwan
3 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 jul 2024
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2024
6/10 – Redelijk
Ezekiel
21 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ezekiel
5 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met partner
18 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
HAEHOON
Reisde met een groep
15 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HAEHOON
4 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
HAEHOON
Reisde met een groep
15 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HAEHOON
4 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Michael
Zakenreiziger
18 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
6 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Christine Y
31 okt 2023
Christine Y
6 nachten verbleven in oktober 2023
4/10 – Matig
Lara
Reisde met partner
24 aug 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lara
3 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
CHUI XIANG
28 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHUI XIANG
4 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Chaehwan
9 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The services is always awesome
Chaehwan
2 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
TAKUYA
20 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKUYA
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
NAM GON
15 jan 2023
NAM GON
1 nacht verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
AKIHIRO
13 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
AKIHIRO
3 nachten verbleven in december 2022
8/10 – Goed
Marie
24 nov 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Marie
1 nacht verbleven in november 2022
8/10 – Goed
TOSHIHIKO
Zakenreiziger
24 okt 2022
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOSHIHIKO
4 nachten verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Thai hai
21 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thai hai
2 nachten verbleven in september 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Kenneth
28 jan 2021
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kenneth
1 nacht verbleven in januari 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 feb 2020
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
HAKYONG
2 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Experience of Sengrand hotel
HAKYONG
4 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
SANGSU
9 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
괜찮아요.
SANGSU
5 nachten verbleven in juni 2019















