Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Azumaya Hotel Kim Ma 2





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 43
inclusief belastingen en toeslagen
25 jul - 26 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, uitzicht op meer (M) laden

Kamer, uitzicht op meer (M)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een terras
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Badjassen
Alle foto's voor Deluxe kamer (M) laden

Deluxe kamer (M)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Badjassen
Een bidet
Alle foto's voor Executive kamer, keuken laden

Executive kamer, keuken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Keuken
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Badjassen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

18A Pham Huy Thong, Ngoc Khanh Ward, Ba Dinh, Hanoi
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Azumaya Hotel Kim Mã 3
Azumaya Hotel Kim Mã 3
- Gratis wifi
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
- Schoonmaakservice
8.2 van 10, Zeer goed, 11 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: VND 700000 per voertuig (enkele reis)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Azumaya Kim Ma 2 Aparthotel Hanoi
Azumaya Kim Ma 2 Aparthotel
Azumaya Kim Ma 2 Hanoi
Azumaya Kim Ma 2
Azumaya Hotel Kim Ma 2 Hotel
Azumaya Hotel Kim Ma 2 Hanoi
Azumaya Hotel Kim Ma 2 Hotel Hanoi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Azumaya Hotel Kim Ma 2
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,2/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
31 mei 2025
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
TOSHIRO
26 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
TOSHIRO
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ハノイで日本スタイルのホテル!


Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Eiji
Zakenreiziger
14 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eiji
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
??
Zakenreiziger
15 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Shinya
Zakenreiziger
10 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shinya
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
TOSHIRO
Zakenreiziger
5 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOSHIRO
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Tan
1 jul 2024
Tan
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Matsumura
25 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matsumura
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
koji
Zakenreiziger, Reisde met partner
25 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
koji
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
koji
Zakenreiziger
25 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
koji
3 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
DAISUKE
Reisde met een groep
19 nov 2023
Positief: Voorzieningen
DAISUKE
4 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Simon
Zakenreiziger
30 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simon
4 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
KIYOSHI
Reisde met een groep
12 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KIYOSHI
3 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Yoshio
7 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshio
2 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Tomohito
Reisde met een groep
5 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomohito
2 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Yasuhiro
Zakenreiziger
15 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yasuhiro
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
YUKI
5 sep 2022
YUKI
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
YUKI
12 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
YUKI
1 nacht verbleven in juni 2022
6/10 – Redelijk
Hyuma
10 jun 2022
Hyuma
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
MICHIHISA
Reisde met een groep
23 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MICHIHISA
1 nacht verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
MICHIHISA
Reisde met een groep
1 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MICHIHISA
1 nacht verbleven in april 2021
10/10 – Uitstekend
YUKI
Reisde met familie
11 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YUKI
1 nacht verbleven in april 2021
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
22 mrt 2021
Negatief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
9 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2021