Royal Lotus Hotel Halong
Hotel vlak bij de baai met 2 restaurants en bars/lounges
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Junior kamer, uitzicht op de baai laden

Junior kamer, uitzicht op de baai
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een ligbad
Badjassen
Een haardroger
Alle foto's voor Premium kamer laden

Premium kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een ligbad
Badjassen
Een haardroger
Alle foto's voor Suite, uitzicht op de baai laden

Suite, uitzicht op de baai
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een ligbad
Badjassen
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe kamer, uitzicht op de baai laden

Deluxe kamer, uitzicht op de baai
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een ligbad
Badjassen
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

A13 Block 1, East of Hung Thang 2, Bai Chay Ward, Ha Long, Quang Ninh
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Bao Minh Radiant Hotel
Bao Minh Radiant Hotel
- Zwembad
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 165 per voertuig (retour)
- Toeslag voor extra bed: USD 28.88 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder, een beveiligingssysteem en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Voor sommige faciliteiten is de toegang beperkt. Voor meer informatie kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Halong Royal Hotel
Hotel Royal Lotus
Lotus Hotel Halong
Royal Halong Hotel
Royal Hotel Halong
Royal Lotus
Royal Lotus Halong
Royal Lotus Halong Hotel
Royal Lotus Hotel
Royal Lotus Hotel Halong
Royal Lotus Hotel
Royal Lotus Halong
Royal Lotus
Hotel Royal Lotus Hotel Halong Ha Long
Ha Long Royal Lotus Hotel Halong Hotel
Hotel Royal Lotus Hotel Halong
Royal Lotus Hotel Halong Ha Long
Royal Lotus Hotel Halong Hotel
Royal Lotus Hotel Halong Ha Long
Royal Lotus Hotel Halong Hotel Ha Long
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Royal Lotus Hotel Halong
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
9,0/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
28 jul 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8/10 – Goed
Lee, Singapore
Reisde met familie
17 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lee
2 nachten verbleven in oktober 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
10 sep 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 aug 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
14 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
7 jul 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Hayami
8 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hayami
2 nachten verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
29 mrt 2019
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Reisde met partner, Reisde met familie
5 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
nachayapat
4 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
great hotel
nachayapat
2 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
스노우맨, 서울
23 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
스노우맨
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
PEIYU
20 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
舒適的住宿體驗
PEIYU
2 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Lisa
18 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Exceptional stay!
Lisa
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Byron, Halong, Vietnam
21 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Byron
1 nacht verbleven in september 2018
6/10 – Redelijk
Mel, New Zealand
26 aug 2018
fancy hotel. terrible room service
Mel
1 nacht verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
JEAJUH
4 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JEAJUH
2 nachten verbleven in juli 2018
6/10 – Redelijk
Deborah
7 jul 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
If you have to
Deborah
1 nacht verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Soo Yen
3 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
Soo Yen
1 nacht verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Mark, Glasgow
16 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Mark
2 nachten verbleven in juni 2018
4/10 – Matig
kyu seok
17 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kyu seok
8/10 – Goed
stephanie, malaysia
6 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great staff, great location
stephanie
2 nachten verbleven in december 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2017
8/10 – Goed
Bayanagar
27 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very comfortable stay
Bayanagar
2 nachten verbleven in december 2017