da Vinci Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Eastbourne

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor da Vinci Hotel

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden | Uitzicht op het park
Receptie
Feestzaal
Bar (ter plaatse)
Eenvoudige tweepersoonskamer | 1 slaapkamer, hypoallergeen beddengoed, een bureau

Beoordelingen

8,6 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Parkeren inbegrepen
  • Bar
  • Gratis wifi
  • Zakelijke services
De huidige prijs is € 65
inclusief belastingen en toeslagen
21 aug - 22 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Executive kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een zetelbed - eenpersoons
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 20 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoons zetelbed

Superior tweepersoonskamer

9,2 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
  • 12 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Eenvoudige eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(11 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
  • 4 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Eenvoudige tweepersoonskamer

7,0 van 10
Goed
(12 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
  • 8 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
  • 12 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed OF 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
9-10 Howard Square, Eastbourne, England, BN21 4BQ

In de buurt

  • Eastbourne Beach - 2 min. wandelen - 0.2 km
  • Eastbourne Bandstand - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Congress Theatre - 4 min. wandelen - 0.4 km
  • Devonshire Park Lawn Tennis Club - 6 min. wandelen - 0.5 km
  • Eastbourne Pier - 9 min. wandelen - 0.8 km

Lokaal vervoer

  • Eastbourne Station - 11 min. wandelen

Restaurants

  • ‪To the Rise Bakery - ‬8 min. wandelen
  • ‪Dem Shish - ‬7 min. wandelen
  • ‪Bistrot Pierre - ‬5 min. wandelen
  • ‪PizzaExpress - ‬6 min. wandelen
  • ‪Wish Tower - ‬5 min. wandelen

Over deze accommodatie

da Vinci Hotel

Hotel vlak bij South Downs National Park
da Vinci Hotel biedt onder andere een bar. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een vergaderruimte, een lift en bagageopslagruimte
  • Koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimte en hulp bij uitstappen/tickets
  • Beoordelingen van gasten zijn vol lof over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij da Vinci Hotel hebben voorzieningen zoals gratis wifi. Beoordelingen van gasten zeggen niets dan goeds over de netheid van de kamers in deze accommodatie.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Hypoallergeen beddengoed en verrijdbare/extra bedden (toeslag)
  • Badkamers met douches en bad/douchecombinaties
  • Flatscreentelevisies met een dvd-speler
  • Waterkokers, verwarming en schoonmaakservice

Talen

Engels

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Een bar/lounge
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Dvd-speler
  • Extra bed (toeslag)

Voorzieningen

  • Bagageopslag

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (op verzoek)

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimte

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)
  • Hypoallergeen beddengoed

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Dvd-speler
  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Restaurantgidsen

Meer

  • Bureau
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 21.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie heeft geen receptie.
De eigenaar zal je bij aankomst verwelkomen.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.

Toegang tot accommodatie

Opgewacht door de eigenaar

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (uitgezonderd assistentiedieren en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan GBP 15 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor extra bed: GBP 15 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

da Vinci Eastbourne
da Vinci Hotel Eastbourne
da Vinci Hotel Hotel
da Vinci Hotel Eastbourne
da Vinci Hotel Hotel Eastbourne

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij da Vinci Hotel?

Nee, alleen assistentiedieren zijn welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij da Vinci Hotel?

Vandaag, 14 aug. 2025, kost een verblijf bij da Vinci Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 21 aug. 2025 min. € 65,02, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent da Vinci Hotel voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij da Vinci Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 21.00 uur. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij da Vinci Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat da Vinci Hotel?

Dit hotel ligt bij de zee, vlak bij Devonshire Park Theatre, Eastbourne Heritage Centre en Eastbourne Bandstand. Ook Eastbourne Beach en Congress Theatre liggen op 5 minuten wandelen. Eastbourne Station ligt op 11 minuten wandelen.

Beoordelingen over da Vinci Hotel

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 277 van 599 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 229 van 599 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 73 van 599 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 599 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 599 beoordelingen

8,6/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Renee

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2024

8/10 – Goed

Dionne

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Voorzieningen
We had a nice stay. The property needs some maintainance like the paint etc and some updates here and there. (But that accounts for a lot of places in the UK). The location was great next to the beach. Bathroom and bedroom really big! Bath was nice. Bed could be better.
1 nacht verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Dick

4 nachten verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed, gezellig hotel

8/10 – Goed

Freddy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Sarah

Zakenreiziger
Nice hotel and room was a good size. Could have been cleaner. I also realised that there was no blind on the bathroom window while i was taking a shower! Had to hang a towel over the shower door so people couldn't see me. Not ideal!
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Neeraj

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Near the beach & Near to the tennis.
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Stephen

Positief: Voorzieningen
A very nice room, good food and friendly staff. I will return.
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Mhari

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel. Have stayed many time. Lovely staff. Room serviced every day.
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Graham

7 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Neil

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Clean and Basic, shower wasn’t working properly, Lift was out of order but not notified by the management, and wasn’t given the opportunity to change booking. We were on the 3rd floor. Less able people would have struggled.
2 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

C

Reisde met een groep
Great location. Pleasant, helpful staff. Super breakfast. General wear and tear on an older building so could do with some external and internal decoration. Can’t complain though as very reasonably priced.
3 nachten verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Nimesh

Positief: Netheid
good
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Simon

Very nice hotel.
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Cyril

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Restful Break

Very welcoming, staff polite and helpful. Breakfast very good and nice to interact with chef. Nice restful break with no interutptions.
4 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Allan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Fantastic large family room

One of the largest family rooms weve had with sea views to the side which was great. Very nicely located and parking was included and available on road close by. Did have no hot water on one the morning but just had to slow our morning and wait for 30 mins and it was all ok. Challenge of older buildings I guess. Would stay again.
2 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Joanna

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Davinci

Lovely hotel, really nice room especially for tge price. Slept really well. Didn't want to get out of the shower if I am honest .
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Alexander

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good
2 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

B

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

I'll visit again.

I had the pleasure of staying at the Da Vinci Hotel for three nights over the Bank Holiday weekend. I found the hotel to be clean, spacious, practical, friendly, safe, and in a great location. The design of the hotel was also very appealing and I felt that it offered excellent value for money. I would definitely choose to stay at this hotel again in the future and I am confident that I would enjoy my stay each time. Upon my arrival, everything was clearly explained to me and I was offered the option of having breakfast at a very reasonable price. The hotel was well-managed and organized, and I appreciated that my towels were changed daily. I am very pleased with my experience at the Da Vinci Hotel and I would like to thank the team for making my short holiday a memorable one.
3 nachten verbleven in april 2025

4/10 – Matig

Halyna, Banbury

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
If you need to stay for one or two nights and there are no other options only … The location is okay. The bathroom is dirty, with mold everywhere on the taps, tiles, and shower. To turn on the hot water, you have to fight with the electric heater in the shower. There is no fridge, drinking water, or even teaspoons. The bed and lamps are covered in dust and someone’s hair. The windows also have black mold. Overall, the room is warm, but you can hear noise from the hallway, and the light from the common corridor shines into the room. In the lobby, I met a man whose wallet was stolen from his room. In my room, they didn’t clean the second day, only replaced the trash bags. However, for some reason, they threw the blanket aside and placed my pillow in the middle of the bed, even though I had made the bed before leaving the room. They might have been looking for something… They didn’t ask for any documents upon check-in. The key to the room unlocks both my room and the hotel doors; I don’t know how that works, but when I asked if that meant anyone could open my room, the receptionist said it was “stupid.” I guess it’s okay for him to talk to guests like that. On the day of departure, I called a very scary and squeaky elevator, and on the floor, there were cups and glasses that the cleaners were supposed to put in the rooms later. I also saw clean towels lying on the floor near the elevator. The impression of the attitude towards cleanliness, hygiene, and the safety of guests’ pers
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Delia

Positief: Personeel en service
Lovely stay has usual hotel needs a little update
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Tim Jolliffe

Positief: Voorzieningen
Lovely place to stay would recommend.
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Cilla

2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Patricia

2 nachten verbleven in maart 2025